رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

گزارش آماری


- تعطیل شدن مدارس هم دیگه "خز" شد! خسته شدیم از بس که تعطیل شدیم. فقط یادمه دبستان که میرفتم ، لااقل دو ماه از سال مثل فردا روزی یخبندان و سرما بود ونمی دونم پس ما چه جوری می رفتیم مدرسه !

 

- یک گزارش آماری از وبلاگ تقدیم خوانندگان میکنم:

 

بازدید کنندگان روزانه(24 ساعت) به طور متوسط 120 نفر


تقریبا 40 % بازدیدکنندگان از کشورهای خارجی هستند. (یعنی از کشوری غیر ایران بازدید میکنند نه اینکه الزاما خارجی باشند)

تقریبا 5 % بازدیدکنندگان آنهایی هستند که از طریق سایتهای جستجوگر(عموما گوگل) به وبلاگ می آیند.

کمتر از 10 %  بازدیدکنندگان از طریق لینک وبلاگ که در سایت یا وبلاگی دیگر قرار داشته به اینجا می آیند و بیش از ۹۰٪  بازدیدها " direct  hit " است.

تقریبا 10 % بازدیدکنندگان کامنت می گذارند.


این مطلب 683 مین مطلبی است که از زمان تاسیس وبلاگ تا حالا پست شده.


وبلاگ در مرز رسیدن به دو سالگی است و تعداد بازدیدکنندگان در مرز پنجاه هزار نفر قرار دارد.( توضیح : وقتی صفحه وبلاگ  R
efresh شود ، کانتر منظور نمی کند)


اعضای وبلاگ در حال حاضر نه نفر است ( با یک نفر کاهش )

 

شرح شوقت کجا تواند داد            قلمی کز دلم شکسته تر است

 

منصور

نظرات 18 + ارسال نظر
علی درویش چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 00:58

سلام ... چرا آقا نصیر رو حذف کردید از گروه ؟ اگر میزان تعداد پست ها باشد که فکر نکنم چندان فرقی با بقیه داشته باشند ... نزدیک محرم بودیم می شد از بیاناتشان استفاده کرد ... زت زیاد

این وبلاگ تعلق دارد به آقا نصیر. حذف چی چیه. مگه ما میتونیم نصیر رو حذف کنیم. چهار پنج ماهی بود که مطلب نداده بود و به اشاره خود ایشان اسمش رواز این کنار برداشتیم تا شبهه نشود بعضی اینجا به خاطر انتساب به رئیس حقوق الکی میگیرند !!!
مطمئن باشین بر میگرده برگشتنی.

رضا مقدم چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 08:20

من یه وبلاگ دارم که از ۱۴خرداد ۸۲ تا الان فقط و فقط یک مطلب توشه !
هنوز حوصله نکردم مطالب بعدی رو بزنم توش !
((:
http://rtalangor.persianblog.com/

ول کن بابا !
وبلاگ داری مثل کفتر بازیه. تهش هیچی برات نمی مونه جز یه مقدار سوء تفاهم و دلخوری و بد و بیراه و رویای نیمه کاره !

محسن چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 09:08

ااا، پس نصیر کو. منصور مگه تو کاپیتان اف شدی؟ قرار بود سیبل سمت چپ رو بزنی زدی تو خال سمت راست؟ اگه نصیر نباشه که نصف لطف این وبلاگ نیست (توضیح: نصف دیگر که البته از نصف هندسی بیشتر می باشد قطعا متعلق به وجود ذیجود منصور است). نکنه کوچ اعضا از وبلاگ شروع شده؟ یعنی ما هم بار و بنه را ببندیم؟

بابا ! به پیر به پیغمبر نصیر هست ! در یک اقدام از پیش طراحی شده اسمش رو حذف کردیم ببینیم چقدر هواخواه داره که فعلا از سه تا کامنت دو نفر سراغش رو گرفتن.
میترسم بشه مثل حذف لینک پیرهرات که خوانندگان داشتن شلوار مارو در می آوردن!

علی درویش چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 09:44

احتیاج به این کار نبود ... روم به دیوار ... مورچه خاک به سر ... ولی آقا نصیر از رئیس هم محبوب تره !!! .... زت زیاد

احمد چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 11:17 http://mirror

-همین دیشب بود که یکی از دوستان به این نکته که تعطیل شدن هم خز شد اشاره کرد و ما کلی زدیم تو سرش گفتیم کفر نعمت از کفت بیرون کند برو خدا رو شکر کن که خواسته یه حال اساسی بهتون بده و این همه برف از اون بالا ریخته رو سرتون

-چرا آقا نصیر ؟
خودش خواست؟
یا به وسیله ی گروه های فشار؟

-...

یا علی

یک حرکت تاکتیکی بود.

پیام چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 11:24

۱.من هم از اینجا اعلام برائت می کنم از کسانی که اقا نصیر را محذوف کرده اند
۲.یه سر به ما هم بزنید لفطا خب
۳. می خوایم یه برنامه بنویسیم که بیاد تو وبلاگا همینجوری کامنت بذاره از الان به شما می فروشیم...;)

منم اعلام برائت میکنم. آدرست رو نذاشتی کجا سر بزنیم داداش؟

علیرضا چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 12:29

سلام چاکرم آقا
من متاسفانه افتخار آشنایی با عمه کتی (روم به دیوار ... مورچه خاک به سر ... ولی منظورم همون آقا نصیر ) رییسینا رو نداشتم ولی ظاهرا خیلی مرید دارن .
در ضمن دوستان به یک بلیط اختتامیه جشنواره فجر نیازمندیم
(تو عمر مون یک بار تصمیم گرفتیم بریم اختتامیه جشنواره که اون هم متاسفانه دعوت نامه می خواهد)

روبی چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 12:37

...آقا منصور پیشنهاد میکنم تو لوگو بعد از (ی) تو کلمه (نیمه) رو سیاه کنین تا نیمه ظریف‌تر معنا بده. do u understand؟

آرش جان ! نفهمیدم والا ! چند بار خوندم و دقت کردم . پشتیبان فنی بیاد بخونه ببینیم حالیش میشه؟

پیرمغان چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 13:38 http://pire-harat

فردا تو راهپیمایی شعار می دیم: یالا یالا . ما نصیر می خایم یالا. شاید تو فوتبال امروز هم گفتیم! بلکه جناب رییس یه ذره بربتابه و ... . یه وقت دیدید کانال زدیم وبلاگتونو بستن ها

محمد امین چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 13:43 http://toranj.blogsky.com

یکی از دلایلی که می گفتم تو این وبلاگ سخته نوشتن٬ این بود جناب رئیس و معلم ادبیاتمون عضو این وبلاگ هستند.در کنار این دو بزرگوار یک سخته.

محمد امین چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 13:45 http://toranj.blogsky.com

راستی یادم رفت بگم
ما که دنبال آمار نیستیم؟هستیم؟

صادق چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 15:36 http://restart.blogsky.com

به امید اعتلای هر چه بیشتر مجموعه ی فرهنگی، هنری، ورزشی، ادبی و ... ترنج زیر سایه ی اقای رئیس... :دی

دست شما درد نکنه

رسول چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 17:27 http://totanj.blogsky.com

اینجا هنوز بوی نصیر رو میده ولی کم کم ....

پیر هرات چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 18:42 http://pire-harat

به عقیده ی من جای این تعارفات که لینک آقا نصیر رو بذاریم یا نذاریم٬ از ایشون بخوایم که علت ننوشتن در این وبلاگ رو توضیح بدهند. تا آن جا که یادمه در جلسه ی اول دی ماه٬ ایشون اشاره داشتند به این مطلب که ممکنه مطلبی که آدم می ده بسوزه و خواننده ها نتونند مطلب رو درک کنند. که من منظور ایشون رو متوجه نشدم. باید اشکالاتی که به نظر ایشون در وبلاگ وجود داره برطرف کنیم که ایشون بتونند مطلب بدهند. آیا اشکال از خواننده هاست؟ یا از نظر دهندگان؟ راه حل چیه؟ مشکل با بحث سر اینکه لینک ایشون رو بذاریم یا نذاریم و اگه بذاریم چی میشه یا اگه نذاریم چی اتفاقی میفته حل نمی شه. شما هر تصمیمی که بگیرید حکما صلاح خواهد بود. یا حسین.

دوست عزیز!
مطالب جلسه وبلاگی ما رو میشه توی وبلاگ داد نزنید؟!
اونقدر که باید مطرح میشد من خودم نوشتم.
در ثانی٬ اتفاقا آقا نصیر مطلب میده و علت مطلب ندادنش صرفا اشکال کامپیوترش بوده نه چیز دیگر.

ناتور چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 19:02 http://natoor-e-dasht.blogsky.com

راستی یه چیزی از چند روز پیش میخواستم بیام بگم!! اونم اینکه من دوس دارم نظرتونو بدونم راجع به هر پستی که درموردش نظر دارین...حالا جای نظر که دیگه فرقی نمیکنه...میکنه؟

چند بار خوندم کامنتتون رو ولی منظورتون رو نفهمیدم. میشه توضیح بدین؟

پیر هرات چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 23:44 http://pire-harat

یه پیشنهاد دیگه داشتم یادم رفت بنویسم:

پیشنهاد من اینه که از ایشون بخوایم که حداقل در دهه ی اول محرم در باره ی این مهم قلم بزنند. (همانند پارسال)

در آخر هم هر تصمیمی که شما بگیرید حکما صلاح خواهد بود!

یه بازدید کننده یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:59

من نمی خواستم نظر بدم دیدم تعداد نظرات بالاست...
این نصیر کیست که اهالی این وبلاگ همه دیوانه اوست!؟!؟
البته اینکه معلم ادبیات هستند بر من معلوم شد
امیدوارم به فعل جمله دوم ایراد نگیرید ضرورت شعریه دیگه


یاحق

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 14:21

من که ریفرش میزنم کانتر میندازه !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد