رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

چون نکند فهم سخن مستمع / قوت طبع از متکلم مجوی

 

% هیچ مرد رهی پیدا نشد که با من بیاد کوه ! نه دیروز نه امروز... یکی حال نداره، یکی خواب بهش غلبه کرده ، یکی از ریزش بهمن می ترسه ، یکی توصیه فدراسیون رو بهونه می کنه ، یکی مامانش اجازه نمیده ، اون یکی زنش میگه نرو . خلاصه سلیمانی شدیم بی نگین و ز کوهنوردان تنهاترین!

 

%% به خاطر بارش برف این هفته سه روز تعطیل شدیم. از این تعطیلی های زمین گیر . جایی نمی شد رفت. هوا هم خراب بود. لاجرم نشستیم خانه و کتاب خواندیم و خواندیم تا عوض تمام بی وقتی هایی که بهانه مطالعه نکردن می شد دربیاریم. هشت تا کتاب خوندم. خیلی حال داد. یکیش فیلنامه تمام فیلمهای بعد از انقلاب علی حاتمی بود.

 

%%%  امشب شب تولد دو تا خواهرم بود. هر دو تا خواهرم روز 22 بهمن به دنیا آمده اند! البته با فاصله 12 سال. دیشب خودشون رو برداشتم و بردم اطراف خونه گفتم کادو چی می خواین براتون بخرم ! کلی خندیدیم. خودشون که می گفتن هیچی و من هر چی که پیشنهاد میدادم یا می گفتن داریم یا احتیاج نداریم یا بدردمون نمی خوره یا اینکه گرونه نمی خواد. منم زدم تو خط مسخره بازی ! خلاصه دو تا چیز خریدم که فکر کنم به عنوان هدیه تولد بی نظیر باشه. یک کیک هم سفارش دادم به شکل شتر که دیگه منو علاف نکنن !

 

%%%% در این قسمت مطلبی نوشته بودم که دیگر نیازی به بودنش نیست .مراد از نوشتن این قسمت چیزی بود که حاصل شد ولی گمان نکنم به اکمال!

سعی میکنم دیگه از وبلاگ برای پیام رساندن به کسی استفاده نکنم.

 

به هیچ چیز دل نبندید، چون موقع دل کندن پدرتون در میاد ! مث مردن میمونه دل بریدن ...

 

منصور

نظرات 12 + ارسال نظر
سجاد پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 01:56 http://paknevis.com/weblog

سلام. آخه مردن خودش سخت ترین دل بریدنهاست البته برای ما نه شما که از همه عالم مجردید :)

من نفسم مجرده !!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 02:47

سلام منصور،
بیشتر کامنت میزارم که نگی چرا کمتر گذاشتی، این یک!
دییم اینکه چرا نباید دل نبست؟ چون دل کندن سخته؟ خوب اگه سخت نبود که امروز دل به یکی میبستی و فردا به دیگری، اون دل بستن که لطفی نداشت؛ میشد مثل کارای روزمرّه دیگه، مثلا قضای حاجت! آدمی هم که همه کاراش روزمرّه شد فرقش با چیز چیه؟! اصلا مگه نه اینکه:
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر یادگاری که در این گنبد دوّاره بماند؟
حالا عشق که جای خود، چرا نباید دنبال چیزای دیگه دنیا رفت؟ باید بدست آورد و بعد محک زد که ارزش داره یا نه. نمیشه در مورد آدمی با درامد کم که به مثلا گرسنه های آفریقا کمک نمینکنه قضاوت کرد ولی میشه بیل گیتس رو با عسگر اولادی مسلمان مقایسه کرد...
سییم هم اینکه بمیرم واسه غریبیت که بی همکوه-پیما موندی. اومدم ایران یه فس با هم محکم میریم کوه، ضعیفه هم هر چی میخواد بگه بگه!

کریم

کریم جان !
بریا ما سخته شاید اونجا که شما هستی اینجور نباشه.
بیل گیتش با عسگر اولادی! جالب بود...

رضا قانعی پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 02:56

۱. آدم باید حتما از کوه دور باشه تا قدرش رو بفهمه ! مث من !
۲. من که خیلی دوست داشتم تو این تعطیلی و برف ایران بودم می رفتم کوه !

محمد پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 07:51

این بار درازی منطقه۲ هک ربطی به تعطیل شدن مفید نداشت. خوب شد ما از دانش آموزی در اومدیم.
عجب خانواده انقلابی ای دارید!
در این قسمت می خواستم یک چیز بگم که دیگه نیازی به گفتنش نیست.
یا علی

کورش پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 10:02 http://vulturek.blogsky.com/

٪٪٪ عجب خانواده ی انقلابی ای دارید بابا!!!

٪٪٪٪ شاهکار بینش پژوه می خونه:
روزی یه دفه عاشق می شه
آخر شب فارغ می شه
...
ازین آدم ها توی مهد کودک ما فراوون ه
...

راستی اون روز یادم رفت بگم
بعضی وقت ها دل بستن هم خیلی سخته
...

مهد کودک کی وا کردی من نمی دونم؟

محمد امین پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 10:18 http://toranj.blogsky.com

در کلاس روزگار ٬
درس های گونه گونه هست:
درس دست یافتن به آب ونان!
درس زیستن کنار این آن.
درس مهر
درس قهر٬
درس آشنا شدن.
درس با سرشک غم ز هم جداشدن

چو نی ناله دارم ز درد جدایی امان از جدایی فغان از جدایی

علیرضا پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 13:53

سلام میشه اسم کتابی که تمام فیلم نامه های علی حاتمی بود رو کامل بنوسید .
در ضمن من با ٪٪٪٪ قطعا به این نتیجه رسیدم که حدسم درسته D: و ...
در ضمن به خاطر کوه بگم که :
بیداری زمان را با من بخوان به فریاد/ ور مرد خواب خفتی / رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن

فیلم نامه های علی حاتمی !!!

م.ش پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 15:56

سلامی چو...
نمیدونم اجازه دارم بنویسم یا نه.الان تو کافینت هتلم.- مشهد-
شاید بعدا بهمون بگن که دیگه این کار رو هم نکنیم...
ولی دل شکستن از دل بریدن سخت تره....
زندگی زیباست
زندگی هندسه ساده تکرار نفس هاست
گر یبفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست
ور نه خاموش است و خاموشی گناه ماست...
برداشت منفی ممنوع!!!

گر تو کمان میکشی
ما سپر انداختیم

رسول پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 20:13 http://totanj.blogsky.com

اگه یه روزی یه کسی بهت گفت دوستت داره تو سعی نکن بهش بگی دوسش داری،اگه گفت عاشقته سعی نکن عاشقش بشی،اگه گفت همه زندگیش تویی سعی نکن همه زندگیت باشه،چون یه روزی میرسه که بهت میگه ازت متنفره اون وقت تو نمیتونی سعی کنی ازش متنفرشی

زندگی گفت:که اخر چه بود حاصله من؟عشق فرمود:تا چه بگوید این دله من , عقل نالید:کجا حل شود این مشکله من؟مرگ خندید:در این خانه ی ویرانه ی من!!!!

قشنگ بود. تو هم عاشق شدی گویا !

صادق پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 20:45 http://restart.blogsky.com

گفتی از عشقم حذر کن
چه بد کردم، نکردم ...

راست میگی والا !

آوای من پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 23:17

شما دوتا خواهر دارید و هنوز. . . ؟؟

علیرضا جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:18

آقا منصور من یک سوال دارم شما چه کار کرده اید که با رفرش شدن صفحه ی بلاگتان کانتر شماره نمی اندازد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد