رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

که من خوشم بی تو !

۱ـ و تو گفتی:(( این حکایت شوری دریا عجب داستان عبرت آموزی است.همه دریاهای عالم با آن همه عمق و تلاطم و کف و مرجان ، برای نجات انسانی تشنه به اندازه کوزه ای آب از چشمه ای ساده و فروتن کارساز نخواهند بود))
و سایه ات گفت:(( آن کس که روح دریایی دارد و چون دریا سنگین بر زمین افتاده است ، جز آنکه مشت بر سر زند و سر بر سنگ ، کاری از او در این گودال بر نمی آید))
و تو گفتی: ...

۲ـ از زیباترین ابیاتی که تا حالا خوندم بیت زیر است که نمیدونم از کیه:
  پیام دادم و گفتم بیا مرا خوش دار
  جواب دادی و گفتی که من خوشم بی تو
   
 
حالا تو آمده ای اما جانم در تب و تاب حضورت نیست،آخر میدانی... پس بگذار برایت بگویم...اگر از من میپرسی...نه...حرفی ندارم بزنم...فقط...مواظب نبودنت باش!!!

۳ـ بشر دروغگوست که برای او منطق یعنی هنر اشتباه کردن با اطمینان و شهامت همان ترس بزدل قلمداد شدن است و برای او ناامیدی یعنی فاصله طولانی بین آنچه انتظار دارد و آنچه باید انتظار رود!!!

۴ـ دیری است که دل ، آن دل دلتنگ شدن ها
   بی دغدغه تن داده به این سنگ شدن ها
   آه ای نفس از نفس افتاده ، کجا رفت
   در نای نی افتادن و آهنگ شدن ها
   زین رفتن کاهل ، چه تمنای فتوحی
   تیمور نخواهی شد از این لنگ شدن ها
   پای طلبم بود و به منزل نرسیدم
   من ماندم و فرسوده فرسنگ شدن ها         (ساعد باقری)

                    علیرضا
نظرات 7 + ارسال نظر
الهه مهر جمعه 19 فروردین 1384 ساعت 19:07

نفهمیدم.

دکتر۲۶ جمعه 19 فروردین 1384 ساعت 19:29

ذهنت مغشوشه؟....

پیام جمعه 19 فروردین 1384 ساعت 19:49 http://insunset

ساحل حصار من نیست
پایان کار من نیست
هم درد و یار من نیست
کسی که یار من نیست
در انتظار من نیست
صدای زنده بودن در خروشم
به ساحل چون می یایم خموشم
به هنگامی که دنیا فکر ما نیست
برای مرگ هم در خانه جا نیست
اگر خاموش نشینم روا نیست
و تو خاموش نشستی و مرا همچون گلی در بیابان عشقت رها کردی و ابرهای سیاه را از من گرفتی و خود بر باد نشستی و فکرت را نیز از من گرفتی پس بر تو لعن

منصور جمعه 19 فروردین 1384 ساعت 20:47 http://toranj

دریا باش...

علیرضا جمعه 19 فروردین 1384 ساعت 22:03

برای ۲ :‌ آقا خیلی زود عاشق شدی D:

صادق جمعه 19 فروردین 1384 ساعت 23:28

هیچ وقت نتونستم با شعر رابطه برقرار کنم

پیر خمین شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 00:50 http://pire-harat.blogsky.com

قطره دریاست اگر با دریاست
ورنه این قطره و دریا دریاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد