رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

آفرینش



.زمین و زمان به هم ریخت. قیامت برپا شد. مردم صف به صف به سمت تقدیر رفتند. آنهایی که بهشتی بودند خوشحال از اینکه دیگر دوران محنت و غم به پایان رسیده به سوی بهشت می شتافتند. همان طور که وعده داده شده بود همه نیازها برآورده می شد. هر خواسته ای، هر نعمتی، هر لذتی.... هر روز طالب لذت جدیدی بودند. روزی همه دست به دعا برداشتند و همه با هم از خدا لذت جدیدی را خواستار شدند. خدا که مانند همیشه بخشنده بود این بار نیز پذیرفت. در جواب آنها دوباره زمین را خلق کرد.از خاکش آدم را آفرید. حوا را. درخت ممنوعه را. شیطان را. و باز تکرار آن قصه. این بار آنها لذت رنج کشیدن را از خدا خواسته بودند.

 

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الان دوست دارم بقیه رو هم تو این حال خوشی که دارم سهیم کنم. به خاطر همین بلاگ می نویسم. دلم می خواست می تونستم دست کنم تو قفسه سینه ام ، قلبمو در بیارم، بذارم صاف وسط مونیتورتون. شما هم اونو بردارید بذارید جای قلب خودتون یه مدت . اینجوری تو این حس من شریک شید.
همین؛ رضا

نظرات 7 + ارسال نظر
دکتر۲۶ شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 20:06

خیلی عالیه که در عرض حدود ۱۱ ساعت اینقدر راحت بر مشکلاتتون غلبه کردین.نوشته هاتون از این رو به اون رو شد.

اینا ادامه همون حاله. یه شیفتگی پیدا می کنی تو این حال. موتور محرک است. موجب ایستایی نمی شه.

احمد شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 21:48 http://mirror.blogsky.com

واقعا قشنگه لذت رنج کشیدن وقتی بدونی که معشوقت داره نگاهت میکنه .

احسان شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 21:54

رضا؟
خودتی بابا؟
حرفای جدید می زنی...

صادق یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 02:40

آقا عجیبا غریبا!!!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم همایشهای وبلاگی زیادی باید گذاشته بشه تا بررسی بشه که چه جوری میشه توی اینجا که معمولا مطالب یک دستی نوشته میشه همچین مطلبی ارائه بشه

اقا مارادونا رو ول کن
غضنفر رو بچسب!!!!!!!!!!!

علیرضا یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 18:32

من که این مطلب خیلی قشنگ اصلا به دلم نشست ... نه آقا
میگم نکنه مطلب قبلی رو از کسی کپ D: زده باشی آقای رضا که البته ممنونم که خودت رو معرفی کردی (ولی هیچ رقمه بهت نمی یاد که یه حال خوش رو خودت نوشته باشی)

چی بگم من الآن؟

پشوتن یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 18:55 http://insunset.blogsky

آره این همون درده همون رنج
درد...

یا حق

کورش یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 19:00 http://vulturek.blogsky.com/

فیلم آخرین وسوسه ی مسیح رو ببین.
( مارتین اسکورسیزی )
راجع به در آوردن قلب و این حرفا ...

اوهوم. باحاله. کلا همه فیلمای این پسره مارتین خداس (البته اصل فیلمنامه که مال یه بابای دیگه اس ولی کلا ...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد