رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

روز اول گفته بودی...

 

(Un قالپاقهای ماشینم یکی پس از دیگری ربوده میشه. نمی دونم کدوم بدبختیه که به این قالپاقهای کهنه و کج و کوله محتاجه! بذار ببره...

 

 (deuxسه چهار روزه دوستان قدیم می آن سراغم و از گذشته حرف می زنن. وقتی دو تا از شاگردان هفت سال قبل به دیدنم می آن، خیلی احساس خوبی بهم دست میده. فکر میکنم هنوز یه چیزایی هست و به خودم میگم: قوی باش ! اگه ناملایماتی هست، اگر دو تا بی معرفتی دیدی، اگه چهار تا بی توجهی دیدی، بی خیال ! دنیا هم خیلی بزرگتر و هم خیلی زیباتر از این حرفاست که آدم بخواد بهشون فکر کنه.  


 
(troisبارسا باخت و حالم گرفته شد. من که تمام وجودم تنفر از رئال مادریده.

 

 (quatreامروز بعد از ظهر با رئیس (سابق!) و یکی از دوستان نشستی داشتیم بسیار دل انگیز و متنوع ! که با صرف ناهار در ساعت 3:30 عصر آغاز گردید ! دو سه تا مطلب به من گفتن که خیلی اساسی بود. یک برنامه پنج ساله ای تدوین شد که بیا و ببین !

 

 (cinqحس میکنم دارم تموم می شم...

 

 (six

     از کسی گلایه ای نیست

      اگه باختم  به تو  باختم

 

منصور

نظرات 13 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 21:36

سلام
۱) مایه داری دیگه داداش
۲) منصور خان = مسجد D:
۳) آقا من هم از باخت تیم بارسا ناراحت شدم
۴) من که نفهمیدم منظور شما از رییس کیه ؟!‌(ولی اگه رییس ر.ا باشه و سابق شده باشه خوب با رییس بعدی جلسه میذاره و رییس ها فقط برنامه ۵ ساله می ریزند - پیشاپیش ریاستتان را تبریک می گم - ای جون من آقای رییسینا - آقای رییس جایزه ۵۰۰۰۰ رو که ندادی ... شیربنی ریاست واجبه ها - این ۵ شنبه برای گرفتن شیرینی خدمت می رسم بدم نمی یاد جایزه را هم با شیرنی بگیرم )

رئیس خیلی وقتا یک موجود خیالی است...
آقا جون ! بیا این جایزه ت رو بگیر اینقدر توی وبلاگ آبرو ریزی راه ننداز!

یک دوست دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 22:38

آدم هر چی ملایمت تو این دنیا ببینه تقصیر خودشه....
ولی بی خیالش دنیا دو روزه این دو روز هم روز به روزه.
راستی در مورد رئال مادرید هم اشتباه میکنی....
رئال قهرمان میشه ...
حاضرم سرش شرط ببندم چون هم من دوستش دارم هم....
راستی امشب مناسب حال من هم نوشتی
چون به فردا بستگی داره شاید منهم تموم شم
(البته در این جور صحبت کردن احساس منتقل نمیشه)

خودت در مورد رئال اشتباه میکنی !!!

احمد دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 23:12 http://mirror.blogsky.com

۱) شاید دلش سوخته میبره که یدونه نوش رو بندازید روش!
۲) موافقم
۳) استقلال باخت و حالم گرفته شد .من که تمام وجودم عشق به رئال مادریده.!!!
۴) به این میگن یه ناهار به موقع .
۵) ...
۶) .


یا علی

شما یه دونه نوش رو بیار ما بندازیم !

پیر خمین سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 00:05 http://pire-harat.blogsky.com

-در مورد اعداد جدید (احتمالا) هم یه توضیحی بدین.
-حال میکنم با این روحیه!!

من هم با نوشته های شما حال میکنم...

نصیر سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 01:12

سلام
۱. به روی سبزه و گل خواستم که می نوشم
ز شیشه تا به قدح ریختم بهار گذشت.
۲.به روزهای وداع وبلاگی می رسیم نزدیک و نزدیک تر.
۳. تا کی شود دیدار مبسوط میسور.
۴. پنج سال بعد . پنجاه سال بعد. بعد ها بعد از بعد...

رهاتر از رهایی ٬ حصار بی حصارم...
از جدایی و وداع حرف نزن که طاقت ندارم.

رضا سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 01:46

خیلی وبلاگتون رو می خونم . نمی دونم چرا اومدم اینور این بلاگ خیلی برام جذاب شده . شاید قبلا ۱ ماه ۱ بار هم سر نمی زدم !

ممنونم- قابل توجه اوناییکه میگن مطالبت بدرد نخوره و یا ناامید کننده است یا اینکه میگن ...

احسان سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 10:53

سلام.
از کلاس فرانسه چه خبر؟
هنوز ادامه می دید؟

الان نه.

الهه مهر سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 17:13

یا معین( منظورم خداست)
۱.قسمت تو همین بوده ...(یادم نمیاد!).... این کار سرنوشته....
۲. استاد خیلی به فرانسوی علاقه پیدا کردم... احساس می کنم یه نزدیکی(قرابت یا غرابت!!!) خاصی با فارسی داره ..مگه نه... لطفا یه چیزی هایی هم یاد ما بدید ...
۳. واقعا سخته آدم باخت تیم محبوبش رو ببینه.. بیشتر به یه تراژدی شبیهه! البته اگه آدم تو انتخاب تیم دقت کنه این تراژدی ها اتفاق نمیفته!!!! ...
۴.هر شمعی یه انتهای داره... ولی این شمع برای دیگران می سوزه... درسته..
۵.چرا فکر نمی کنید یه آدمایی مثل من و امثالی نمی تونن سنگ صبور باشن...
۶.ندارد

پنج نفر بشین- کلاس فرانسه راه میاندازم...
شما سنگ صبور - میام پیشت درد دل میکنم.
یه شعر انگلیسی راجع به شمع هست که بیا برات بگم.

پشوتن سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 21:21 http://insunset.blogsky

آقا چه کلی شده با این رضا..
ولی از شما قشنگ تر می نویسه چون جدیدا اقیانوسی شدید به عمق دو سانت (جدای از شوخی)

یا حق

قابل توجه رضا ! یه طرفدار پیدا کردی. ولی دل خوش مباش که نوشته پشوتن « حبا لعلی » نیست که «بغضا لمعاویه » ا‌ست !!!
خودم اقیانوس به عمق دو سانت شدم یا نوشته هایم ؟!!!

پیام سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 22:07 http://insunset.blogsky.com

بیر)))هر کسی را روزیی است و روزی ان شخص در قالپاقهای ماشین شماست
ایکی)))از کسی گلایه ای نیست از ماست که بر ماست اگه یه جا نامردی دیدید بدونید به یکی نامردی کردید...
اوچ)))اخ چه حالی داد
درد)))ما که نفهمیدیم این رییس و رییس بازیا چیه راه انداختید هر چی هست چیز جالبی نیست...
بش)))تو روزنه نوری در خانه ظلمت پوش
دیباچه اوازی بر متن شب خاموش
لطفا حالا حالا ها تموم نشید چون هنوز به وجودتون احتیاج داریم
التی)))هر کسی پس از تو امد خلوت منو بهم زد...

چشم ! جهت رعایت حال شما رئیس بازی راه نمی اندازیم.
شایدم نامردی کرده باشم- نمی دونم

مهم نیست! چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 09:54

سلام. حاضریم که نقش قالپاق ایفا کنیم و بچرخیم! سوت بزنید تمومه!

شما کجایی اصلا معلوم هست؟
نمی خواد قالپاق بشی. یه سر بیای طرفای ما کافیه ...

رضا مقدم چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 11:17

بابا باریکلا به فرانسه!
Felicitation!

آنشانته موسیو !!!

مصطفی محوی پنج‌شنبه 25 فروردین 1384 ساعت 11:59

دوباره سلام روایت داریم که یکسری از افراد به شکل بره محشور میشن و اونا کساین هستند که در دنیا میذارن دیگران به راحتی حق انها را بخورند. واسه همین نذارید قالپاقهاتون را به راحتی ببرند.{راه حل:دزد گیر بگذارید}

بره خودتی !!!
قالپاق که دزد گیر نمیخواد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد