رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو می شمارم !

 

1-      نمی دونم این یاهو مسنجر ، آف لاین ها رو به طرف مقابل تحویل نمی ده یا اینکه برای بعضی ها صرف نمی کنه که آف لاینها رو ببینن و احیانا جواب بدن !

 

2-      یوونتوس حذف شد ، صفا کردیم. نمی دونم از رئال بیشتر متنفرم یا یووه!

 

3-      دیروز چند نفر از دانش آموزان سالهای قبل اومدن و با هم رفتیم استخر. بعدش هم رفتیم شیلا- ستارخان. شب خوب و به یاد ماندنی بود. دوستانی با صفا و با محبت که خیلی لطف داشتند. واقعا وقتی چنین دوستانی رو میبینم به معلم بودنم افتخار میکنم. یک صحبتهایی هم کردیم. قرار شد اگر خدا بخواهد یه کارهایی را شروع کنیم . تا چه پیش بیاید.

 

4-      فرض کنید آدم وقتی از کسانی که انتظار نداره ، یه رفتاری ببینه، خیلی حالش گرفته میشه. تجسم کنید از شما دعوت شده در یک جلسه ای صحبت کنید ، اونوقت یک سری از دوستان شما  از اول تا آخر جلسه بگن و بخندن و صفا کنن! چه حالی به شما دست میده؟!

 

5-      فردا شب اگر خدا بخواهد ، بناست بریم فیلم Aviator . در حالی که CD این فیلم همه جا ریخته ، احتمالا ما خلیم که پول بلیط میدیم و میریم سینما فیلم رو ببینیم !

 

6-      یک کسانی که از مرحله پرت هستند ( اصطلاح تند تری بکار نمی برم !) وقتی به آدم مسلط کردند و لاینقطع اراجیف و خزعبلات می بافن ، چه باید کرد؟ دارم قاط میزنم ! چه باید کرد؟ چه باید گفت؟! کاش می شد از تو دلم حرفامو بیرون بریزم...

 

7-      وقتی در این وبلاگ لب به شکایت می گشایم و ایراد کاستی ها و بیان مشکلات می کنم ، از دوستانی که به نحوی از انحاء ، سعی در نصیحت من ، راه پیش پا گذاشتن ، تعدیل کردن ، روی زیبای زندگی را نشان دادن (!) می کنند ، کمال تشکر را دارم.
در این رابطه دو نکته می خواستم بگم :

اول اینکه تعدادی از دوستان فکر میکنند من که این چیزا رو مینویسم ، لابد دارم خیلی حرص میخورم و از درون حسابی آشفته ام و بنابراین نگران سلامتی من می شن ! باید خدمت این دوستان عرض کنم که ملالی نیست ! من حالم خوبه . این چیزا رو که می نویسم فقط نوشته است . خودم که بر این اساس زندگی نمی کنم.

دوم اینکه وجود مبارک بعضی دوستان از این نوع نوشته ها آزرده میشود. برای چه ؟ یک نفری در محیط شخصی خودش لب به شکایت و انتقاد گشوده ، شما چرا خودتو ناراحت می کنی. بی خیال بابا !

 

8-      می دونم دست بزن داری ، ولی نزن ! 

 

منصور

نظرات 16 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 25 فروردین 1384 ساعت 10:45

فکر نکن خیلی طرفدار داری نه بابا جون!

چشم . فکر نمیکنم!
ای آقا طرفدار چیه؟ اینا همش مثل باد لاستیکه یه میخ بره توش فس س س س س س!!!
اون آدمهای مهم که کلی طرفدار داشتن هیچی نموند ازش من که عددی نیستم.

مصطفی محوی پنج‌شنبه 25 فروردین 1384 ساعت 11:53

سلام ما غلط بکنیم دست بزن داشته باشیم. قسمت هفت خط ۶ درون نه دورن...؟

به تو نگفتم که! به خودت گرفتی چرا؟
ممنون از نکته سنجی های شما- میشه به عنوان ویراستار وبلاگ استخدامت کنیم...

آوای من پنج‌شنبه 25 فروردین 1384 ساعت 12:51 http://avayeman.blogsky.com

۱-اتفاقا من هم وقتی هرچی برای شما آفلاین و ایمیل زدم و جوابی نگرفتم به مسنجر و سیستم ایمیل یاهو شک کردم. اما فکر نمی‌کنم شک درستی باشه!
چون خود من هم وقتی یکی رو تو ذهنم ایگنور می‌کنم همین کار رو باهاش می‌کنم. هرچی طرف آفلاین می‌فرستده به روی خودم نمیارم( مثلا نگرفتم!) وقتی هم دوباره آفلاین می‌زاره که پیغام‌های من میاد یا نه؛ باز هم هیچی نمی‌گم و طرف فکر می‌کنه که آی‌دی رو دیلیت کردم و یا دیگه چکش نمی‌کنم و می‌ره پی‌کارش!

۴-وقتی از کسانی که انتظار نداره ، یه رفتاری ببینه و خیلی حالش گرفته بشه؛ یعنی اینکه انتظار غلطی داشته!

من با یک ای میل به مطالب شما جواب خواهم داد.

رضا پنج‌شنبه 25 فروردین 1384 ساعت 17:16 http://toranj.blogsky.com

قسمت ۶ که مربوط به من نمی شه می شه؟
کی جرات کرده دست رو معلم خوب من بلند کنه٫ بیام حالشو بگیرم

بار ها گفتم مطالب که مینویسم هر کس از ظن خود یار من میشه ! و بعضی هاش رو به خودشون میگیرن و الخ...
نه آقا جون...
-------------------------------------------------------------------
این رو من (رضا) می نویسم. با اجازه :
من اصولا لذت میبرم ار اینکه موجودات بامزه کارای بامزه بکنند. ولی این در صورتیه که مینیمم هوشمندی رو داشته باشه کارشون. آخه عزیز دل انگیز ، خیلی وقته اینکه آدم بخواد به اسم صاب وبلاگ کامنت بذاره جواد شده...
بعدترشم خوبه آدم یه ذره فکر کنه، نه؟
یه ملو دقت کنی میبینی من هیچ وقت این مدلی کامنت نمی ذارم. (آدرس وبلاگ بنویسم و میل وارد نکنم و با این ادبیاتی که شما نوشتی بنویسم و... ) .
خلاصه که زشته این کارا... نه که ناراحت بشما. کلی هم خندیدم با این حرکت ولی واسه شما زشته. شمایی که الآن حداقل از نظر سن بزرگ شدی...

پیر خمین پنج‌شنبه 25 فروردین 1384 ساعت 19:30 http://pire-harat.blogsky.com

از کوزه همان برون تراود که دروست!

احمد پنج‌شنبه 25 فروردین 1384 ساعت 20:20 http://mirror.blogsky.com

۱- هر دو !
۲- هر دو !

۳- ما هم چند سال دیگه میشیم دانش آموزان سالهای قبل . مثکه اوضاع اون موقع بهتر از الانه .

۴- نچ نچ نچ نچ ! عجب بچه های بدی بودن ! خدا رو شکر من هیچ کدومشون رو نمیشناسم !!!

۵- تو سینما فیلم دیدن یه حال دیگه ای میده آدم برا اینکه پولی که داره اسراف نشه خیلی با دقت فیلم رو نگاه میکنه و سعی میکنه یه لحظه اش رو هم از دست نده !

۶- چه بچه های بدی ! خدا رو شکر با هیچ کدوم از این ها هم آشنا نیستم !

۷- خواهش میکنم .
کار خوبی میکنین .
ایول بی خیال .

۸- این هم ترانه بود ؟!!!

یا علی

نظرت راجع به سینما جالب بود.
ترانه نبود. دیالوگ فیلم بود.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 فروردین 1384 ساعت 22:31

آقا چاکرم
۱. راستش به آف زیاد اعتبار نیست mail معتبر تره
۲. من از این که لیورپول رفت بالا حال کردم
۳. مجردی دیگه D:
۴. والا اگه گوش کنند احساس خوبی می کنم ولی اگر گوش نکنند در هیچ صورت امکان ندارد تکرار کنم یا ادامه دهم
۵. آقا من می خواستم قبل عید برم مادیان که نشد ورداشتن امروز می خواستم برم سیمای زنی در دور دست زنگ زدم فلسطین گفتن ور داشتیم =((
۶. ؟
۷. ؟
۸. آقا بزن
حضرت احسان از قول حضرت حافظ می فرماید : کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد .....

شما با این حساب بخوای بری شمال دریای خزر خشک میشه !
حضرت احسان کیه دیگه؟

علیرضا پنج‌شنبه 25 فروردین 1384 ساعت 22:49

آقا بالایی رو من نوشتم در ضمن در پست قبلی شما به نظرات جواب ندادید

چشم - میرم جواب میدم. ببخشید- خستگی های آخر شب باعثش شده.

کورش جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 00:12 http://vulturek.blogsky.com/

بعد از ۵ سال طرفدار لیورپول بودن تازه به یه نوایی رسیدیم. خیلی حال داد.

من از لیورپول به اون صورت خوشم نمیاد- بلکه از یووه متنفرم

الهه مهر جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 00:16

۱.تیمی قهرمان... با طرفدارانی خاص!!! اشتباه نکنین... میلان رو میگم!!
۲.مثلا فکرش رو بکنین...۱۵ سال دیگه ما میایم (من به همراه دوستان!) پیش شما و یه جلسه ای میذاریم و بعدش هم شام می ریم مک دونالد(!) ... البته اون موقع چیزی به نام بلاگ و... نخواهد بود ... شاید اصلا جلسه ما به طور غیر حضورری باشه و...
۳. فکر می کنم اونایی که تو اون جلسه نیومدن بهتر از اونایی باشن که اومدن( ولی به کجا!!!) ومدام مشغول... هستن.
۴شما، بیا مارو بزن... شما همه جا رئیس مائید...مگه
۵.هر چه بلا کشده ام .... من از وفا کشیده ام..................................مگه نه

شما که کارت درسته بابا ! یه آدم با معرفت تو کل آشناهامون بشناسیم اونم شمایی!

علی درویش جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 01:46

سلام ... ما که با شما نیومدیم جایی !!!‌
ما هم به شاگردی شما افتخار می کنیم !
من عمرا دست بزن ندارم ولی خیلی وقتا نمی تونم جلوی زبونم رو بگیرم . البت در مواقع دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم ....

زت زیاد

شما فعلا بپا این ماشین زبون بسته رو هی به این ور اونور نکوبی ٬ دفاع از مظلومت پیشکش !
ببخشین ها ! چون با شما ندار هستیم اینجوری جواب دادم...

محمد امین جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 11:29 http://toranj.blogsky.com

جناب رئیس:
سلام
حرفی نیست.محیط خودتون وهر طوری که بخواهید می توانید سخن بگویید.(این جا تنها جایی است که آزادی بیان وآزادی بعدازبیان وجود داره)ولی فکر کنم.طبق اماری که داریم تعداد بازدید کنندگان وبلاگ یه کمی زیاد باشند.و این هم که جای شک نداره که همه از شما حساب می برند.کمی هم می ترسند.حتی ... .خوب طبق این فرضیات کلام شما بیش از این ها تاثیر داره.کمی مسئولیت ایجاد می کنه. چه بهتر که این تاثیر در راه امید دادان واقعی.بیان درست واقعیات باشد. کمی هم از خوبیها بنوسیسم.ببخشید اگه جسارت شد.
چه روشن نگاهی ٬ که چون آفتاب
به هستی٬ به هفت آسمان بنگرد

همین جوری مینویسم که اینقدر بازدید کننده داره !
همه دارن از خوبیها مینویسن. ما هم اینجوری بنویسیم ! چه عیب داره. ولی چشم ! حق با شماس.
آخه یه چیزم هست ! اینقدر از خوبیها گفتیم و غافل شدیم از اوضاع و احوالمان که به اینجا رسیدیدم دیگه !!!

پشوتن جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 12:23 http://insunset

کلا متوجه نشدم قضیه این پست چی بود؟

یا حق

شما بیا که باید حضوری بهت بگم ...

پیام جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 15:09 http://insunset

۱.کلا سیستم اینترنت داره از بین می ره همه جاش خرابه...
۲.من اصلا حال نکردم...
۳.خوش است ایام کنار دوست////
۴.والا فکر نکنم دوستان شما بودن٬ بلکه دارن سو استفاده می کنن از اعتماد شما ٬فقط اینارو می گم که حواستون رو جمع کنم چون احساس می کنم زود گول می خورید بقول یارو
this is business And this shit just isn't none of my business بله به من چه اصلا...
۵.خوش بگذره...
۶................................
۷................................
۸.می دونم زبون تندی داری اما به من نیش نزن....
۴.

یا شاید قیافه کسانی که زود گول میخورن رو دارم !

دکتر۲۶ جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 18:07

به قول خودتون:شما اگه برید دریای خزر خشک می شه.
اینقدر وضع دنیا خرابه یا شما حساسید؟بار ها گفته ام: بابا شما که این جور باشید بقیه دیگه چی اند.

دکتر ! من که چیزی نگفتم شلوغش میکنی. میخوای بگم کجا هستیم یه دفه بیا به خودت میگم تا بفهمی من اینجا چیزی ننوشته ام...

احسان جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 19:17

سلام
حضرت احسان منم!!!!

آه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد