رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

شرک و خرش!

ولی چیزی که بیشتر از همه پات را شکنجه می داد، احتیاج او به نوازش بود. او مثل بچه ای بود که همه اش تو سری خورده و فحش شنیده بود، اما احساسات رقیقش هنوز خاموش نشده ، مخصوصا با این زندگی جدید پر از درد و زجر بیش از پیش احتیاج به نوازش داشت. چشم های او این نوازش را گدایی می کردند و حاضر بود جان خودش را بدهد، در صورتیکه یکنفر به او اظهار محبت بکند و یا دست روی سرش بکشد. او احتیاج داشت که مهربانی خودش را به کسی ابراز بکند، برایش فداکاری بنماید. حس پرستش و وفاداری خود را به کسی نشان بدهد اما به نظر می آمد هیچ کس احتیاجی به ابراز احساسات او نداشت. هیچ کس از او حمایت نمی کرد و توی هر چشمی نگاه می کرد بجز کینه و شرارت چیز دیگری نمی خواند. و هر حرکتی که برای جلب توجه این آدم ها می کرد مثل این بود که خشم و غضب آنها را بیشتر بر می انگیخت.

،« سگ ولگرد     صادق هدایت»

 

 

 

.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

 

کارتون شرک رو احتمالا خیلی  از شما ها   دیدید.   تا حالا فکر کردید که به کدوم یکی از کاراکتر های اون شبیهید. اون خره؟ پرنسس فیونا ؟ لرد فارکواد؟ آدم های معمولی داستان یا حتی خود شرک؟

یه جا هست که شرک می خواد توضیح بده که غول ها چه جوریند. می گه : {غول ها مثل پیاز می مونند. لایه لایه. مزه شیرینی هم ندارند. خیلی ها هم از اونا خوششون نمی آد. کیک هم لایه لایه هست ولی غول ها مثل کیک نیستن. }  این یعنی چی؟ یکی اینو واسه من توضیح بده؟؟؟؟؟

 

خره مهربون و پر حرف. جسارت نباشه . با شما نیستم!    اون خره حاضره دوست فداکار یه کسی بشه که

 

(..... اصلا از کار این خره سر در نمی آرم.  شرک به اون هیچ توجهی نداره. بقیه رو به اون ترجیح می ده. به حرفاش گوش نمی ده.  بش توهین می کنه. چرا خره باید شرک رو دوست داشته باشه؟

چرا خره اینقدر مهربونه؟ چرا یه تیپا نمی زنه به شرک و بش نمی گه منم حق موجودیت دارم. چرا با اینکه از شرک یه محبت درست حسابی یا قلمبه سلمبه نمی بینه اینقدر بش وفاداره؟

هی خره! وقتشه از خواب بیدار شی! وقتشه ببینی تو تنهایی! هیچ کس رو نداری به غیر خودت! وقتتو تلف بقیه نکن! بقیه ارزش نگاه گرم و محبت آمیز تورو ندارن! وقتی هیچ کسی تورو دوست نداره چرا براشون اهمیت قایل می شی! هی خره! ......)

.....

 

خره مهربون و پر حرف. جسارت نباشه . با شما نیستم!    اون خره حاضره دوست فداکار یه کسی بشه که. که.که. چه می دونم . اون خره حاضره دوست هر کسی بشه! خب خره، ادم نیست که!‌خرا که این چیزهارو نمی دونن. این بازی ها ماله ما آدم هاست. اجازه نمی دیم بقیه به ما محبت کنند. جلوی محبت بقیه فقط صدامونو محکم می کنیم  و می گیم: ممنون. مرسی . صرف شده قبلا. 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اینکه برای باقی مونده غذایت ظرف یه بار مصرف بگیری تا با خودت ببریش زشت نیست.  این زشته که بتونی به یه نفر کمک کنی و اونو از غم نجاتش بدی ولی با بی تفاوتی تمام این کارو نکنی!  

اینکه برای باقی مونده غذایت ظرف یه بار مصرف بگیری تا با خودت ببریش زشت نیست. این زشته که نتونی بفهمی یکی در مورد تو نظرش چیه؟

اینکه برای باقی مونده غذایت ظرف یه بار مصرف بگیری تا با خودت ببریش زشت نیست. این زشته که وسط یه عده گرگ باشی ولی اونا رو نبینی و در عوضش سگ وفادارتو که حاضره برات جون بده  از خودت دور کنی.

خیلی زشته! خیلی خیلی زشته! اینکه برای کوچکترین مسایل زندگی و جزییات بی اثر اون احساس شرم کنی ولی در برابر ظلم هایی که به یه آدم! می کنی بی تفاوت بمونی!

  

 

 

همین ، رضا.

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 12:53

آقا پست قبلی که نوشته بودی چی شد من ائمده بودم در مورد اون نظر بدم ؟

علیرضا یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 13:27

در ضمن آقای رضا خیلی داری پیشرفت می کنی ها مطالب ناز تری می نویسی (مثل اینکه انتقادهای من جواب دادهD:)
مخصوصا من از آخر اون مطلب قبلیت خوشم اومد .
در ضمن یه نکته :‌ من فکر می کنم وقتی طرف خره و فهم و شعور نداره و کوچیکترین چیزها رو که باید رعایت کنه نمی فهمه اون محبتش ۲ قرون ارزش نداره چون اول باید بلد باشه عین آدم رفتار کنه بعد با محبت باشه (البته از هر کس یه مقدار انتظار نمی ره ولی بالاخره باید کف رو داشته باشه) خاک بر سر من که هیچ کدوم رو ندارم

ممنون چشماتون ناز می بینه!

طرف من بقیه ادم هایی هستن که ........
طرف من اونایین که........
بگذریم.

مهدیس یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 18:31 http://www.mahdis.blogsky.com

سلام بر گروه دوست داشتنی ترنج
خسته نباشید دوستان
شما همیشه مطالب جالبی مینویسید
کاش هر وقت آپ میکردید به من خبر میدادید
من آی دیمو براتون نوشتم
اگه زحمتی نیست خبرم کنید
راستی منم آپم
خوشحال میشم سری بزنید
ممنونم
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد