رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

روزگاران


البته با تاخیر ، میلاد اولین نور، حضرت پیغمبر خاتم و امام بزرگوار ، صادق آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت میگویم.

 

1-      صبح رفتیم کوه. بعد از مدتهای مدید . خوب بود.

 

2-      یکی از دوستان ما سرباز شده. مگه میره ! هر روز پیش ماست. ده دفه تا حالا ازش گود بای پارتی(!) گرفتیم ، ولی بازم هست !

 

3-      فردا برایم روز مهمی است. خیلی مهم. دعا کنید ،خیلی زیاد.

 

4-      از قرار معلوم یکسری از دوستان ناراحتند از بعض مطالبی که من مینویسم. و ظاهرا دو سه بار توضیحات من در این مورد را هم مورد مداقه قرار نداده اند. به هر حال ، اینجا وبلاگی ست برای خوانندگان. سعی بلیغ دارم که امانیستی ادامه بدم.

 

5- تا گفتم کی هستی ٬ تو گفتی یه بیتاب

    تا گفتم دلت کو ٬ تو گفتی که دریاب

    گذشت روزگاری از اون لحظه ناب
    که معراج دل بود به درگاه مهتاب

    در اون درگه عشق چه محتاج نشستم
     تو هر شام مهتاب به یادت شکستم
 
    تو از این شکستن خبر داری یا نه
   هنوز شور عشق ُ به سر داری یا نه

   هنوزم تو شبهات اگر ماه ُ داری
   من اون ماه ُدادم به تو یادگاری

منصور

نظرات 13 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 ساعت 00:16 http://azrooyesadegi.blogsky.com

سلام عیدتون مبارک
۱- دوستان به جای ما دی:
۲- این دفعه براش مهمونی نگیرید شاید بره . این مهمونیها بهش خوش گذشته که نمیره
۳- دعا میکنیم انشالله که ردیف میشه همه چیز
۴- اینو نمیدونم
۵-....

ما براش مهمونی نگرفتیم که . اون مهمونی داد !

علیرضا چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 ساعت 00:20

سلام
آقا روز مهمتون ان شاء الله به خوبی ختم بشه .
ببخشید از بی سوادی ماست ها این سوال مداقه یعنی چی ؟
آقا ین دوست عزیز که سرباز شده احتمالا همونی نیست که روز تولدش موبایلتون رو با سیم کارت بهش هدیه دادید (دوستان مرام رو داشته باشند)

ممنونم
یعنی دقت
چرا - همونه که موبایل بهش هدیه دادم

رضا چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 ساعت 05:04

۱. کوه ؟! یادش به خیر !
۲. ان شا الله نویت ما هم میشه وقتی برگشتیم !
۳. محتاج دعا !
۴. من که گفتم با این مطالب خیلی حال می کنم . به نظر من ادامه بدید !
۵. ...

شما حال میکنی! نیستی که ببینی اینجا مارو دارن به خاطر گفتن این حرفا می زنن...
کوه هم خوبه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 ساعت 08:21

چه جالب که رییس هم رعایت فاصله زمانی نمیکنه:)اگه ۷دقیقه صبر میکردید لااقل تاریخ روز بعد میخورد!
ایشالا که خیره./

قرار ما ۱۲ ساعت فاصله تا پست قبلیه- نه روز بعد !

یک بازدید کننده چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 ساعت 17:08

جالب بود.













یاحق

محمد امین چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 ساعت 18:32 http://toranj.blogsky.com

سخنی دیگر نیست. آن چه به نظرم می رسید گفتم .

خدا از برادری کمت نکنه

پیر صبا چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 ساعت 18:39

امیدوارم که سوئ تفاهم ها بر طرف شده باشند.
ما همیشه به شما و وبلاگ محترمتان ارادت داریم.

ایضا ما

احمد چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 ساعت 20:47 http://mirror.blogsky.com

۱- و همچنین !
۲- پارتی !!! استغفرا... !
۳- انشا الله موفق باشید . هم فردا هم همیشه
۴-
۵- ایول

یا علی

ممنونم- بله پارتی! مگه ما دل نداریم !

آوای من چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 ساعت 21:00 http://avayeman.blogsky.com

روزهای مهم!!
ان‌شاالله که خیر است. روزهای مهم با دلهره و اظطراب و . . .

نه دلهره - نه اضطراب

کورش چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 ساعت 21:36 http://vulturek.blogsky.com/

اوه اوه اوه
روز مهم چی می تونه باشه؟
دیر شده ولی خب ما دعامون رو می کنیم
خوش باشید
...

ممنونم

پیر خمین پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1384 ساعت 17:05 http://pire-harat.blogsky.com

ارادتمندیم!

تنت به پیر صبا خورده؟!

حامد پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1384 ساعت 21:56 http://mirror.blogsky.com

انشاء الله که امر خیری باشه!!!

خیراست ان شاءالله

پیر هرات جمعه 9 اردیبهشت 1384 ساعت 10:38

آقا ما بیشتر ارادتمندیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد