رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

ماراتن


تو وبلاگ ترنج مطلب نوشتن سخت شده ، تو وبلاگی که رئیسش مقام ریاست و رئیس را به باد نقد گرفته است و عنقریب است که انقلاب بزرگی در ادارات و مدارس برپا کند،تو وبلاگی که استادان ادبیات مفید مطلب می نویسند،تو وبلاگی که رویایش نیمه کاره است مطلب نوشتن سخت شده است. به هر حال...
من چهل و دو کیلومتر و صد و نود پنج متر دویدم تا روبان قرمز را پاره کنم...
همه هورا کشیدند...
دوستم اصلا ندوید
، فقط قیچی تیز برداشت تا روبان قرمز را پاره کند...
-همه هورا کشیدند...
تا وقتی که من سیاستمدار نشوم
، زندگی پر از تبعیض است.

محمد امین 
 

نظرات 8 + ارسال نظر
پیر هرات شنبه 10 اردیبهشت 1384 ساعت 23:04

یادته امین؟ اولین روزی که می خواستی در اینجا بنویسی هم همین حرف را می زدی ...

علیرضا شنبه 10 اردیبهشت 1384 ساعت 23:36

عمرا اون لذتی که تو بردی رو دوستت نبرد

رضا مقدم شنبه 10 اردیبهشت 1384 ساعت 23:48

چرا اینجا هیشکی فارسی نمینویسه تا ما هم بفهمیم!

علی درویش یکشنبه 11 اردیبهشت 1384 ساعت 00:07

سلام ... آقا من محکوم می کنم .... به رییس چی کار داری ؟ ... هر چی عشقته بنویس ... به نظرم دور رییس را خیط بکش ... نه به نوشته هاش گیر بده نه ازش بترس ... به کلام :
خودت باش ....
زت زیاد

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اردیبهشت 1384 ساعت 08:22

اینکه همش تکراری بود....

پشوتن یکشنبه 11 اردیبهشت 1384 ساعت 20:16

«سیاست» از اسمش هم بدم میاد
چون این سیاست «سیاست» نیست
هر کسی را بهر کاری ساختند

یا حق

محمد امین یکشنبه 11 اردیبهشت 1384 ساعت 21:08 http://toranj.blogsky.com

می خواستم عرض کنم که این مطلب اولین مطلبی بود که من در این وبلاگ نوشته بودم.تاثیر فضا را خوب فهمیدم.
آقای علی درویش خیلی بدتان می آید مطالب من رو نخوانید

علی درویش یکشنبه 11 اردیبهشت 1384 ساعت 22:00

سلام ... بابا سو تفاوت شده !! ما خیلی بیشتر از اینا مخلص شماییم ... از آقا منصور دورادور جویای احوال شماییم ... در کل پایتم توپ !!!!
زت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد