رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

شیرین ترین گناه!

۱) 

تنها ماندم تنها تر از خدای تنها

تو آنجایی ، من اینجایم ، تنهای تنها

 

۲)
امروز صبح ، سر کلاس توی حل یک مساله گیر کردم. این اتفاق سر کلاسهای من اینقدرها پیش نمیاد، ولی تا همین الان هم حالم گرفته ست. البته دوستان میدونن سوال هندسه اونم از کتاب «کورت» یعنی چی. یکی از بچه ها آخرای ساعت یک مساله داد و من هم خواستم شاخ بازی در بیارم(!) ، شکل رو پای تخته کشیدم و پنج شش دقیقه ای فکر کردم و نشد. البته آبروم نرفت!

 

۳)
تلاوت کریم منصوری. مثل همیشه عالی و نافذ و خودش در نهایت فروتنی و تواضع.

 

۴)
دست پشتیبان فنی مون درد نکنه. آهنگ بک گراند از دی جی الیگیتور گیر بیاری اونم از آلبوم 2005 ، که آروم باشه و بدرد وبلاگ بخوره ، خیلی حرفه !

 
۵)

آه .... ! تو شیرین ترین گناه زندگی من بودی.

«میرباقری – دیالوگ سریال امام علی علیه السلام»


منصور

نظرات 12 + ارسال نظر
الهه مهر چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384 ساعت 23:10

۱.کورت یا کوزت...!
۲.ما که موفق به شنیدنش نشدیم...
۳. این جمله آخر و کی میگه...؟

علیرضا چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384 ساعت 23:39

سلام
۱. دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد
سعادت آن کسی دارد که از تن ها بپرهیزد
۲. نه آقا من باور نمی کنم شما تو حل مسئله ی هندسه گیر کنید .
۳. تکه . شاید نور دل اوست که صدایش را آنقدر زیبا می نمایند
۴. این آهنگ شما باعث شد من کنجکاو شم برم معنی DJ رو در بیارم (البته مرا با دی جی الیگیتور آشنا کرد)
۵. این جمله رو اگه بدون فضای فیلم (به صورت مجرد ) در نظر بگیریم خیلی جمله عجیب و ... (خودسانسوری که می گم اینه ها)
* در مورد کامنت قبلی ام باید بگویم که شما بزرگوارید ولی من دست خودم نیست از سانسور بدم میاد (در حاشیه جشنواره فجر یه مطلب در مورد فیلم زن زیادی خواندم که خانم میلانی می گفت که ۱ دقیقه اصلی فیلمش را زده اند و او به علت فشار های روحی که از این بابت متحمل شده کارش به بیمارستان کشیده چون معتقد است فیلم او مانند بچه او می ماند و... )

علی درویش پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1384 ساعت 00:22

سلام ...
۱ - همه ما تنها هستیم ... مثل معبودمان !
۲ - البته آبرو ریزی نبوده ولی برای دوستانی که احیانا این جا را می خوانند عرض کنم که روزی من یک مسئله از کتاب مویز و دانز بردم پیش آقا منصور امروز و آقا معلم دیروز و رفیق هم دیروز و هم امروز ! .... اگر یادتان باشد خیلی با حال حل کردید ! ... هنگام فکر کردن سوت می زدید و آهنگ می زدید که من فکر کردم دارید می پیچونید که یهو مسئله به طرز شگفت انگیزی حل شد !!! یادش به خیر و گرامی باد !
۳ - یاد اجلاس سران افتادم و گریه رهبران کشور های اسلامی ......
۴ - DJ مخفف Disc Jacket است . برای دوستی که در بالا نظر گذاشته بود . ولی هیچ کی آرش نمیشه !!‌
۵ - اینقدر از این گناههای شیرین انجام دادم که آخرش مرض قند گرفتم و به دیابت مبتلا شدم !!

در مورد پست قبلی هم عرض کنم که شما لطف دارید ... هر چی هست از صدقه سر جنابعالی است . قسمت نبود با شما بیایم مشهد .... همه را دعا کنید ........

زت زیاد

فرامرز پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1384 ساعت 09:51 http://classmates.blogsky.com

۱)گر مرد رهی غم مخور از دوری و دیری
دانی که رسیدن .هنر گام زمان است
۴)عالی بود
۵)گناه شیرین است.اما شیرین ترین اش به شما ربط دارد...

احسان خدام محمدی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1384 ساعت 13:03

زمان ما از این خبرها نبود. کتاب کورت و ......
بیشتر به بحث های اخلاقی با محمد غروبی گذشت کلاس هندسه ما.
خوش به حالتون گناهتون شیرینه. ماله مارو که با صد من عسل هم نمی شه خورد. ایهام رو گرفتید؟

حامد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1384 ساعت 14:30 http://mirror.blogsky.com

التبه تلاوت اولی را بیشتر ترجیح میدم

رضا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1384 ساعت 14:32 http://haminjaa

سلام.
آره یادش به خیر . از هندسه که هیچ وقت چیزی نفهمیدیم. ولی خوب، همیشه با معلمش حال کردیم. معلمی که میومد و می دونست بچه ها هیچی ننوشتن و عصبانی میشد و (از نظر ما) قهر می کرد . ... هی...

راستی، رئیس جان احیانا میل چک نمیکنین شما؟

احمد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1384 ساعت 17:47 http://mirror.blogsky.com

ما مثل خدایی داریم و او مثل خودش را ندارد .

اگه قرار بود همه ی مسائله های هندسه رو بشه تو پنج شش دقیقه اون هم تو کلاس حل کرد که اون وقت این درس فقط به درد در کوزه می خورد!

واقعا فوق العاده بود ولی سیستم صوتی هم واقعا داغون بود .

بله

...

یا علی

سجاد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1384 ساعت 19:43 http://paknevis.com/weblog

سلام. آقا منصور یاد کلاسهای هندسه خودمون و هندسه ی موینز و دانز افتادم :)

پیرهرات پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1384 ساعت 20:30

البته که تلاوت بسیار عالی ای بود اما من به شخصه ترتیل را بیشتر از قرائت با صوت دوست دارم. البته نه هر ترتیلی!! فقط و فقط ترتیل پیش نمازهای مسجد الحرام و مسجدالنبی. که الان اون هایی که رفتند می فهمند من چی دارم می گم.

-ـ-ـ-ـ-ـ- پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1384 ساعت 20:35

من تا اونجاییکه اطلاع دارم aligator آخرین آلبومش مال 2004 است و outro هم مای همون آلبوم Protect your eyes هست.
با تشکر

قدیما می گفتن استیو الان میگن عمه جمعه 23 اردیبهشت 1384 ساعت 00:55

اولین باره دارم وبلاگتونو می خونم برام جالبه ولی یه انتقاد از وبلاگ شما: همیشه ادبی نوشتن باعث قشنگیه یه مطلب نمی شه ولی ساده نوشتن همیشه قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد