رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

سفرنامه (2)

 

1-      ادامه:
خواب / پروما /خریدهای جور واجور / حرم / نماز / زیارت وداع / ترس از جاماندن از پرواز / پرواز بدون تاخیر ! / دیدن یک دوست بسیار عزیز در فرودگاه / اشک ها و لبخند ها/ فرودگاه تا منزل رانندگی در حال خواب ...

2-      مشهد خلوتی نداره. فصل امتحاناته. کشاورزها هم که در اوج کارند. دیگه چرا مشهد اینقدر شلوغه؟ ایستادن بالای سر تا اینکه یک نفر بلند شه خیلی انتظار شیرینی ست. بشین و مردم رو نگاه کن. به حرفهایی که با امام خودشون میزنن گوش بده . بلکه تو هم یه چیزی حالیت شد.

3-      ... و یردون سلامی . الله اکبر . از ملائکه نگهبان حرم اجازه میگیری که بری تو ...

4-      امام رضا جان ! اینو میخوام ، اونو میخوام ، اینجوری بشه ، اونجوری بشه... چیکار میکنی؟ کاسبی؟ اومدم یک سلام عرض کنم و برم...

5-      قدیمی ها روزهای متوالی در راه بودند و پای پیاده میرفتند تا به حرم برسن و میرسیدند حاجتشون رو هم میگرفتن. با هواپیما میری ، هتل ساکن میشی، یک سری هم میری حرم! دو دقیقه هم اونجا گرم میشه میری زیر کولر گازی...!

6-      دعا میکنی. اهل خانواده، دوستان، نزدیکان. کسی که ازت بریده رو از همه بیشتر دعا میکنی...

7-      با معرفت زیارت کنی. همه چیز مستتره در همین معرفت...

8-      دو تا تصمیم مهم میگیری. البته یکیش مهمتره !

9-      خدام را خدام قدیم نمی یابی. زوار را هم همینطور... تو تغییر کردی یا اونا؟

 

 

دیدم دلم گرفته ، هوای گریه دارم

تو این غروب غمگین ، دور از رفیق و یارم

دیدم دلم گرفته ، دنیا به این شلوغی

این همه آدم اما ، من کسی رو ندارم

 

اونم تمام حرفاش، یا از هجوم بارون یا از پلی شکسته ست

اونم تمام راهاش یا انتها نداره یا در میونه بسته ست

 

منصور

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت 1384 ساعت 23:29

۸- فرمل من برای شاد کامی :یک آری.یک نه.یک خط راست.یک هدف....
۹-بله؟بشر همانا یکی از خطاهای خداست؟یا خدا همانا یکی از خطاهای بشر؟
نیچه

علیرضا یکشنبه 25 اردیبهشت 1384 ساعت 00:48

من می خوام اشک بفهمم وقتی از چشهام می ریزه
تنهایی گرچه کشنده است واسه من خیلی عزیزه
از ر.ص

تنهایی شاید یه راهه ٬ راهیه تا بینهایت
قصه همیشه تکرار ٬ هجرت و هجرت و هجرت
از ا.ج.ع

زهرا یکشنبه 25 اردیبهشت 1384 ساعت 00:57

من درد ها کشیده ام از درازنای این شب بلند
با این همه
جهان و هر چه در اوست
به کامِ کلمه بازِ بی چراغی چون من است
من چکیده ی نور و
عطر عیش و
آواز ملائک ام
وطن ام همین هوای نوشتن از شرحه ی نی است
همین است که این سکوت بی باده
بر باد ام داده است
ورنه علفزار اردیبهشت را
کی بی وزیدن از سر مست بابونه دیده اید*...
* سید علی صالحی

ممنون

علی درویش یکشنبه 25 اردیبهشت 1384 ساعت 00:58

سلام ...
۱ - پرواز بدون تاخیر خیلی عجیب بود ....
۲ - دستگاه امام رضا خلوتی نداره ... از بس که نوکر داره !
۳ - بدون اذن رات نمیدن ...
۴ - خیلی ها زبونشون قفل میشه نمیتونن حرف بزنن ... بعضی ها هم نطقشون باز میشه ...
۵ - چاره چیه ؟
۶ - من که از شما نبریدم حتما فراموش کردید ؟؟؟
۷ - همه عالم و روابط بینش مستتره در همین معرفت !
۸ - من از تصمیمای مهم شما هیچ خبری ندارم ... از همین الان هم تکذیب می کنم !‌
۹ - هر دو ...

زت زیاد

نه شما نبریدی- ولی فراموشت هم نکردم
چرا خبر داری!

احسان خدام محمدی یکشنبه 25 اردیبهشت 1384 ساعت 11:11

سلام
در مورد عنوان ۹.
.:::خدام را خدام قدیم نمی یابی:::.

آقا به خدا من تغییر نکردم. همون خدام قدیمم. فقط یه کم چاق تر شدم!

فرامرز یکشنبه 25 اردیبهشت 1384 ساعت 11:46 http://classmates.blogsky.com

شیرینی دع به همینه.که کسانی که ازشون بریدی یا بریدن دعا کنی...انگار راحت میشی .سبک میشی.خنک میشی...

آقا شعرهای شما حرف دل منه...ولی من نمیتونم به این قشنگی بیان کنم...ممنونم.خیلی ممنونم...

به سلامت

[ بدون نام ] یکشنبه 25 اردیبهشت 1384 ساعت 14:00

جالبه که بعد ار یه مشهد آدم اینقدر بی امید باشه...
سنگ صبوریم...(!)

الهه مهر یکشنبه 25 اردیبهشت 1384 ساعت 14:01

سنگ صبوریم...(!)

احمد و سامان یکشنبه 25 اردیبهشت 1384 ساعت 15:45 http://mirror.blogskly.com

بازم خوشا به سعادت تون

این همه نعمت اما همیشه بی نصیبم!

این روزا دنیا واسه من از خونمون کوچیکتره
کاش میتونستم بخونم قده هزارتا پنجره

خوش به حال اونی که هنوزم بلده بخونه !


نویسنده یکشنبه 25 اردیبهشت 1384 ساعت 16:09

سلام.امام رضا تو رو خدا خودت ای..........

باران یکشنبه 25 اردیبهشت 1384 ساعت 19:32

هیچ چیز دوبار تکرار نمیشود ...

شما همون شمای سال پیش هستید ؟ بعید بدونید که باشید ....

قدیما می گفتن استیو الان میگن عمه (ب یکشنبه 25 اردیبهشت 1384 ساعت 21:56

هر وقت دیدی دلت گرفته و هوای گریه داری گریه نکن زار بزن تا شاید دلت باز شه در ضمن امام رضا هم که قربونش برم غریبه نیست و درد دل ما رو می دونه پس خجالت نکش

[ بدون نام ] دوشنبه 26 اردیبهشت 1384 ساعت 07:53

دیگه اینقدر هم عوض نشده. عوض شدنش هم خیلی بد نیست. هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد