رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

... تابعد

سرم گیج رفته از شعارها و بعضا اراجیفی که تعدادی از این نامزدهای عزیز یا اعوان و انصارشون توی رسانه ملی می فرمایند! بعد از انتخابات به یکسری از اونا اشاره می کنم . فعلا صلاح نیست!!

 


تا آخر این هفته سرم خیلی شلوغه و اعضا هم که رفتن تعطیلات! امید به پست جدید نداشته باشید. یه فکری باید به حال این وبلاگ کرد. از سراسرجهان عضو جدید فعال می پذیریم !

 

خیال نکن اگر نیای ، دلم برات تنگ نمیشه

فکر نکنی اگر بری، زندگی کمرنگ نمیشه

 

منصور

نظرات 12 + ارسال نظر
کورش سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 14:39 http://vulturek.blogsky.com/

خوبه !!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 14:53

عجب!!!!

الهه مهر سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 19:29

فکر کنم اون اسرائیلیه کیس بدی نباشه ...!!!

Hossein سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 22:24

Do you accept English postings

قدیما میگفتن استیو الان میگن عمه چهارشنبه 25 خرداد 1384 ساعت 19:27

حرفتون قشنگه ولی دلیل این جور نظرات رو نمی فهمم
ولی به همگیخوانندگان این وبلاگ مثل یک برادر از ته دل می گویم که با رای دادن سرنوشت ودتان را به هم نزنید چون کار این مملکت از بیخ خرابه و باید به طور اساسی به فکر تغییر بود که این کار از دست هیچ از این کاندیده ها و حتی کسه دیگری ساخته نیست مگر با کمک مردم
به امید عدم شرکت ـدر پناه حق باشید

سیاسی ممنوع پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 02:08

در هر حال رای ندادن دردی دوا نمی کند!
به خاطر مهر انتخابات و وظیفه شرعی و ...
مردم رای می دهند٬حتی شده باطله!
تحریم گام آخر است و فعلا بی نتیجه. تنها راه اصلاحات است.
چرا که حتی شوروی هم با اصلاحات فرو پاشید! البته بعد از ۱۰ سال نه ۸ سال!
هنوز می توانیم وطن را بسازیم!

قلب زندگی پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 07:23 http://ghalbe-zendegi.persianblog.com

سلام
فقط احمدی نژاد
به من سر بزن
بای

محسن پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 09:29

منصورجان سلام،

۱- اگرچه منشور اعلام شده از طرف رئیس عدم درج مطالب سیاسی است اما رخصت می خواهم تا پس از فرونشستن گرد و خاک معرکه انتخابات مطلبی بنویسم. اجازه هست؟

۲- بابا میام، نیازی به شعر و این حرفا نیست که ببم. شما فقط امر کن. و نمیرم چرا قصه میخوری عزیز من آخه؟!!!!

پیام پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 12:06 http://insunset.blogsky.com

ما اومدیما یه سر بزنید
دوباره می سازمت وطن...

احسان پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 18:18

سلام
جدی عضو جدید می خواین؟

محمد امین پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 19:54 http://toranj.blogsky.com

من حضورم را اعلام می کنم

پیر صبا شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 05:15

من خیلی دوست دارم که یک ائتلاف وبلاگی ببینم!
به نظر من که این ایده وبلاگ گروهی خوب جواب داده.
این طور نیست؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد