رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

ایوون رویا رو میخوام ، دوباره آب پاشی کنم

 

بابا ! صد رحمت به لاریجانی ! این ضرغامی که دیگه کولاک کرده. واقعا تلویزیون هیچی نداره. نمی دونم با این وضع چه جوری میخوان به مبارزه با کانالهای ماهواره ای برن ؟  البته می دونم! با پارازیت انداختن و تصویب قانون ممنوعیت استفاده از آنتهای ماهواره ...

 

 فردا صبح برای برنامه کوهنوردی قرار است بریم  "چین کلاغ" . شنیدم راه سخت و طولانی و خشکی داره . اولین باره که می خوام برم. ما هم افسارمون رو دادیم دست این رفقای بامرام تا ببینیم چی از آب در میاد! قراره ناهار هم بدن !

 

باز هم جلسه. سخنرانی غرایی(!) کردم . طرح موضوع ، طرح مشکل. از معدود دفعاتی بود که همه ساکت بودند و کاملا گوش میکردن! نمی دونم چرا بعضی ها ...

 

صادق اومده ایران . خیرمقدم میگم. آفریقا که بود خبری از مطلب دادنش نبود، ببینیم توی ایران چیکار میکنه!

 

و یک درخواست: 

 

قبلا گفته بودم که قراره یک آدرس شخصی برای وبلاگ بگیرم. اسامی مورد علاقه من اشغال شده . مثلا toranj.ir  یا toranj.com . از خوانندگان عزیز تقاضا میکنم به ما کمک کنند و اسم پیشنهاد بدن. اگر بزرگواری کنند و چک کنند که قبلا دامین مربوطه اشغال نشده باشه و بعد پیشنهاد کنند که ممنون میشم. از اسامی مانند mansour.com   یا امثالهم نیز نمی توانم استفاده کنم به خاطر ایجاد شبهه تعلق سایت به یک خواننده معلوم الحال !!!

 

تحمل کن عزیز دلشکسته...

 

منصور

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن جمعه 10 تیر 1384 ساعت 11:38 http://www.shabetarik.tk

سلام آقا منصور
بالاخره اين کابوس کنکور هم تموم شد
قالب جديدتون رو تبريک ميگم

باران شنبه 11 تیر 1384 ساعت 15:02

بازم گروهیه ؟ یا فقط خودتون می نویسید توش ؟

از هر کسی اگر تو اندازه های خودش انتظار داشته باشید زندگی راحت تر میشه .
از آقای ضرغامی ، از سیاستمداران این مملکت ، از شنونده های سخنرانی ها ....( پیشنهاد بود فقط ) .

علیرضا یکشنبه 12 تیر 1384 ساعت 00:45

سلام
آقا من بالاخره یه برنامه فیلترشکن توپ گیر آوردم و از شر سایت های فیلترشکن و آی پی زدن و اینها خلاص شدم D:
آقا FLATLINERS رو سی نما ۱ پخش کرد. (البته حرف شما را قبول دارم . به جز کبرا ۱۱ و فیلم های سینمایی کانال ۵ و سینما ۱ و فوتبال های خارجی کانال ۳ تلویزیون واقعا هیچ چی نداره )
آقا صادق اصلا ما رو تحویل نمی گیره :((
من فکر خواهم کرد برای یه نام خوب ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد