رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

چه بگویم


ممنونم از خوانندگان عزیز که ابراز لطف دارند و سراغ وبلاگ را می گیرند.
باید عرض کنم که این فیلترینگ مزخرف که نمی دونم به چه جرمی چه گناهی روی بلاگ اسکای اعمال شده و این در حالی است که سرویسهای وبلاگ های دیگر دارند راست راست برا خودشون می چرخند(!) ٬دل و دماغی برای ما نذاشته و وبلاگ را کاملا غیر فعال کرده . و من فقط درمحل کار میتونم به وبلاگ دسترسی داشته باشم که اونجا هم فرصت برای آپ دیت کردن نیست. 
به هر حال تصمیم گرفتیم یک فضای شخصی بگیریم که در حال انجام کارهای مربوط به آماده سازی این فضا هستیم که از این به بعد با آدرس دات کام در خدمت شما باشم.
خلاصه وضعیت «کامینگ سوون » است !

آی مردم مردم...

منصور 
نظرات 6 + ارسال نظر
نرمن در ب در پنج‌شنبه 23 تیر 1384 ساعت 11:33 http://poooch.blogsky.com

سلام...
واااااای از این فیلترینگ بلاگ اسکای نگو که داغ دلم تازه میشه....البته انقدر هم پرروم روم کم نمیشه همین بلاگ اسکای میمونم...
به امید کامینگ سون شما...بابا دات کام...
فعلا...
مـاج

رضا پنج‌شنبه 23 تیر 1384 ساعت 16:44

comming soon or under construction !

آوای من جمعه 24 تیر 1384 ساعت 14:53 http://avayeman.blogsky.com

واقعا من هم درک نمی‌کنم فیلترنگ بلاگ اسکای آخه چرا؟؟
:((

رضا مقدم چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 01:22 http://moghaddam.ir/weblog

امروز تو مدرسه با هم در مورد فیلترینگ صحبت کردیم.
الان که چک کردم دیدم افرانت بعد از مکاتبات پی در پی اسکای را رها کرده !!!
ولی من همون دات کام را پیشنهاد می کنم.

علیرضا چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 12:22

سلام آقا داتک هم فیلتر رو برداشته . (با توجه به سابقه داتک در فیلترینگ که خیلی حرفه ای و تا حدودی دید عمل می کند من فکر کنم که از این به بعد شاهد عدم فیلتر شدن بلاگ اسکای از سوی بقیه آی اس پی ها باشیم )
من ترنج می خوام :((

صادق چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 12:45 http://restart.blogsky.com

مژده دهید مژده دهید یار پسندید مرا .... :دی
آقا تبریک! اینجا بالاخره از مهجوری در اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد