رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

باز رسیدیم ز بالا و پست

1-

یاران ره عشق ، منزل ندارد

وین بحر مواج [حبیبم] ساحل ندارد

 

2-

از مشهد رسیدیم، خوب مسافرتی بود. گفتنی زیاد دارد. چهار بار آشپزی کردم!  اونم برای نود نفر ! فقط یه رقمش رو بگم یه سوپ پختم که خودم تعجب کردم . آخه اولین بار بود ! تا حالا سوپ درست نکرده بودم، به عبارت دیگر اصلا بلد نبودم. ولی شکر خدا سر بلند شدم !

چهار پنج نفر هم تلفات داشتیم ! سر فوتبال ، سر بازی اسکواش! موقع بازی استپ هوایی !! خلاصه همه بیمارستانهای مشهد رو یاد گرفتم !

دو سه جا هم بیشتر نرفتم . خلاصه اینکه با خواب میونه بهتری داشتم تا با گشت و گذار. اوضاع و احوال معنویت هم بدک نبود ! حال و هوای زیارت...

 

عصر یک روز در حرم یه آقایی اومد طرفم شروع کرد نحوه زیارت کردن بهم یاد دادن.نه من چیزی پرسیده بودم و نه حتی نگاهم بهش بود. اومد و راسا شروع به حرف زدن کرد. ما هم سراپا گوش. حالا ما خودمون زیارت کردن به همه یاد می دیم! منتها یه چیزای خیلی عمیقی گفت. بسیار عالی. به حرفهاش عمل کردم. اولین نتیجه ش رو همون شبش دیدم. یه کارایی کردم و حرفهایی زدم . ان شاءالله نتیجه مطلوب بده . تا خدا چه خواهد.

دعا تعطیل ! زیارت جامعه خوندن لغو ! فقط حرف و سکوت.

 

3-

بعد از ظهر یه دقیقه اومدیم بازی بایرن مونیخ و لورکوزن رو ببینیم . صد دفعه تلفن زنگ زد ، موبایل زنگ زد . زنگ در خونه رو زدن. صدام زدن کار داشتن و... کوفتمون شد! ولی عجب بازیکنی شده این علی کریمی. خیلی قشنگ و موثر بازی کزد . دویدن علی کریمی رو هم دیدیم! دفاع میکنه، تو حمله شرکت میکنه، پاس گل میده، گل میزنه، خطا میگیره ، باعث میشه داور کارت به بازیکن حریف نشون بده . بیخود تعویض شد. فقط چون نیمکت نشینی زی روبرتو فشار وارد میکنه. بعد تعویض کریمی بازی بایرن افت کرد.  

 

4-

احتمالا دوشنبه برم اردبیل – سرعین . یه برنامه صعود سبلان داریم. امیدوارم وقت کنم برم. یه هفته نبودم و کلی کار عقب افتاده...

 

5-

مجمع خوبی و لطفست عذار چو مهش

لیکنش مهر و وفا نیست خدایا بدهش

 

منصور

نظرات 3 + ارسال نظر
کریم یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 09:26

mansour salAm
manzooram seyyed hasan e dibadj bood. chand roozie oomade iran.
manzooram az bacheha ham doostan e ghadimi bood ke ham to mishnasi ham hasan.
toozihe bishtar khaasti bego...

احمد یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 13:24 http://mirror.blogsky.com

زیارتون قبول باشه انشاالله

اردبیل خوش بگذره

یا علی

ممنون- زیارت شما هم قبول

کورش یکشنبه 23 مرداد 1384 ساعت 21:05 http://vulturek.blogsky.com/

شرمنده هنوز نفرستادم اون گزارش رو. راستش وقت نیست این روزا. خودتون بهتر می دونید که کنکور و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد