رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

پنجره بازه به بارون - من ولی دلم گرفته

اینم یک پست متفاوت و کوتاه برای خوانندگان مشکل پسند که به ما نگن : "دیر به دیر آپ دیت می کنید" !

 

البته خبری نیست ها ! توضیحا عرض کنم که این شعر که قسمتی از معروفترین غزل حسین منزوی است ، تقدیم می کنم به یکی از دوستان عزیزی که در این ایام برایش موضوعیت داره !

به ساختار شکنی و تغییر زاویه دید که شاعر در این ابیات بکار برده خوب دقت کنید:

 

زن جوان غزلی با ردیف " آمد" بود

که بر صحیفه ی تقدیر من مسوّد بود

..........

زنی که آمدنش مثل " آ " ی آمدنش

رهایی نفس از حبس های ممتد بود

 

 

منصور

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور 1384 ساعت 10:31

فرهاد محیط سه‌شنبه 22 شهریور 1384 ساعت 16:02

فدای اون شخص مذکور برم و جونم به قربونش.
مخلص نویسنده ی وبلاگ و خاک پا....

علیرضا انصاری سه‌شنبه 22 شهریور 1384 ساعت 16:15

خواننده ایم. مشتاق دیدار؛ خسته نباشید!

علی درویش چهارشنبه 23 شهریور 1384 ساعت 00:07

سلام ...

گفتم زود به روز کنید نگفتم که به زور کنید !! ... البت با عرض شرمندگی !!!

زت زیاد

میخ چهارشنبه 23 شهریور 1384 ساعت 09:21 http://mikh83.persianblog.com

سلام! این ایده کار گروهی جالبه که یک جا عملی شده!! به نشریه تک نفره من هم سر بزنید خوشحال می شوم.

ایر محسن چهارشنبه 23 شهریور 1384 ساعت 10:59

اصلا خودتون ناراحت نکنید برای همه موضوعیت داره

مصطفی دوشنبه 28 شهریور 1384 ساعت 15:19

نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد