رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

تنها ماندم تنهاتر از خدای تنها

1-

سخته! تنها ماندن سخته. رئیس باشی و تنها باشی. سخته بفهمی که فقط به خاطر جایگاهت زورکی بهت احترام می زارن. من که چندشم میشه . تو یک جلسه همه به خلاف تو حرف بزنن . حتی فلانی . در موقع اتمام جلسه ، شده باشی تنهای تنها.

2-

رئیس سابق داره میره ایالت انگلو ساکسون ها !  براش آرزوی موفقیت می کنیم. دوران خوبی بود و خاطرات بهتری. هرچند که باید گفت لعنت به این ریاست ! شنیده بودم "الملک عقیم" ولی به چشم ندیده بودم.

3-

امروز استاد دعوامون کرد! کل کلاس رو. به خاطر اینکه درس نخونده بودیم. چندتا سوال نتونستیم جواب بدیم. دعوای شیرینی بود. البته بعید می دونم فایده کنه! تا قیام قیامت دانش آموز درس نمی خونه و معلم هم حرص می خوره. ربطی هم نداره که استاد و شاگرد کی باشن. و سنشون چی باشه...

4-

تازگی ها احساس میکنم یا من نمی فهمم ، یا دیگران زیاد می فهمن، یا اینکه خنگ شدم ، یا بقیه شوت می زنن ! یا اینکه نه ، همه چیز مرتبه و منافع اقتضا نمی کنه!

5-

به نظر که دارم تموم میشم.

6-

بیا و یک جانی تازه در من بدم. می دانی که هر وقت بیایی ، روحی به کالبد بی جانم می دمد.

7-

یاد نامه های قدیم به خیر. شروع می شد با عنوان:

چقدر بشر به درمان عشق در مانده ست

مگر چقدر از این عمر بی ثمر مانده ست

چقدر باید بر این گناه تاوان داد...

 

منصور

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 18 مهر 1384 ساعت 00:48 http://azrooyesadegi.blogsky.com

۱- سخته اما تجربه خوبیه برای ریاست...
۲- امیدوارم ریاست کاری نکنه که شما هم یه روزی بخواید از دستش برید کشور انگلو ساکسونها
۳- چه با مزه... موافقم تا همیشه همینطوره...خاصیت همان میزهاست
۴-عجب!! حس عجیبیه گاهی منهم اینطوری احساساتی میشم دی:))
۵- هوممم؟؟؟؟
۶- بازم هوممم؟؟
۷- ...

نارنجک دوشنبه 18 مهر 1384 ساعت 10:27

سلام منصور خان
فکر میکنم یه یکی دو سالی میشه براتون نظر ندادم !!!
چه خبره بابا ؟
چرا اینقدر نا امید هستی ؟
اگه خیلی از خودت و زندگی خسته شدی همه کارهایت را ول کن و یه چند روزی تنها برو سفر ...
برو تو جنگل یا کوه یا هر جای دیگه ...
فکر میکنم کمی به استراحت نیاز دارید ...

علیرضا سه‌شنبه 19 مهر 1384 ساعت 00:07

رییس تنها :((
رییس سابق . منصور خان اگه عصای فولادی برداری و کفش آهنی بپوشی و کل دنیا رو شروع کنی گشتن تا یکی عین رییس سابقتون رو پیدا کنید ... عصاتون میشکنه و کفش آهنی تون پاره می شه و نمی تونید کسی رو پیدا کنید که نصف رییس سابق اخلاص داشته باشه مرد باشه مومن باشه با معنویت باشه با مرام باشه ... (من اگه ۲-۳ شبانه روز هم یه بند بنویسم نمی تونم ۰.۰۰۱ همه اینها رو بنویسم تازه این در مورد منه که متاسفانه خیلی با رییس ارتباط نداشتم )

به یادت داغ بـر دل مـی نشانـم
زدیده خون به دامن می فشانم
چو نــی گر نالم از سوز جـدایـی
نیستان را به آتش می کشانم

جو رفتن رییس دوباره من و گرفت ...

دیگه بسه دیگه بسه انتظار
ابر رحمت به سر دنیا ببار
شب تار شب تار شب تار
آسمون! خورشیدو بردار و بیار
دیگه بسه دیگه بسه انتظار
ابر رحمت به سر دنیا ببار
شب تار شب تار شب تار
آسمون! خورشیدو بردار و بیار
دیگه بسه دیگه بسه انتظار
ابر رحمت به سر دنیا ببار
شب تار شب تار شب تار
آسمون! خورشیدو بردار و بیار

برکت - محمد اصفهانی

ع.ش.ق سه‌شنبه 19 مهر 1384 ساعت 01:23 http://einshinghaf.persianblog.com

آی وقتی جواب سوال هاتون رو بلد نبودیم تو دلمون حال می کردیم...آی حال می کردیم :))

حسین چهارشنبه 20 مهر 1384 ساعت 20:08

آقا این رییس سابق شما ظاهرا اونی که ما فکر میکنیم ۲۰ ساله میشناسیمش نیست.

با این مطالب آقای علیرضا (حفظه الله) به نظرم طرف اویس قرنی بوده....

ضمنا ممکنه بفرمایید در مورد پاره شدن کفش آهنی بیشتر توضیح بدن. تجسمش قدری مشکله.

از قول ما هم به رییس فعلی حالی کنید که جای اولیا الله نشسته. اینم لابد مالک اشتر از کار در میاد.

ما خدا رو شکر میکنیم که حضرات هر چی مقامات معنویشون بالا میره فاصله جغرافیایی شون با ما کم میشه...

ظل عالی مستدام

پس ما که هی از نظر جغرافیایی از شما دور می شویم ٬ معلومه که معنویتمون در حال افته!
رئیس جدید رو هم شما یه چیزی بهش بگید...کار از مقداد و مالک گذشه ! فکر کنم دیگه باید پای ملائکه میان بیاد.

حسین پنج‌شنبه 21 مهر 1384 ساعت 18:25


آقا اون قاعده فقط در مورد رییسهاست.

البته ما از باب النصیحه لاْ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ئمه المؤ منین گاهی عرایضی میکنیم به اویس قرنی زمان هم گفتم که فکر نکن ترقی کرده ای و به ریاست رسیده ای ریاست تنزل کرده و به شما رسیده .... قدری دیر گرفت و بعد از سه سال حالا فکر میکند که باید اسباب بزرگی را از فرنگ وارد کند... که باعث دلتنگی حضراتی مثل جناب علیرضا شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد