رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

Regression

 

1

پنجشنبه عصر ، یک جلسه ای داشتیم ، آخر جلسه! نشستیم و حرف زدیم و شنیدیم و در انتها هم حرفهای دیگر. اگه موضوعات طرح شده به نتیجه برسه ، چی میشه! قراره قیل هوا کنیم. و صحبتهای انتهایی هم اگر به نتیجه مطلوب بینجامد ، خوب میشه دیگه ...!

2

امروز از معدود جمعه هایی بود که از ظهر به بعد تونستم در خدمت خانواده باشم. کانون گرم خانواده رو حس کنم ! عصر رفتیم فیلم "کافه ترانزیت" . فرهنگ شاخ بازی در آوردن و غیرت بازی در آوردن های ترک ها رو کاملا می فهمیدم. چون از نزدیک برخورد داشته ام. فیلم برای اینکه پرستویی توش  بازی کنه کم بود ولی بازیگر نقش "ریحان" عالی بود.

3

دلم خنک شد ! این ترک ها بعد از بازی با سوئیس ، آی زدن اونا رو ! نشون دادن که باختن گریه داره ! بی ظرفیتا. از دو جنبه خوشحال شدم. یکی اینکه ترکیه محروم میشه تا حساب دستشون بیاد و دیگه از این وحشی بازی ها در نیارن. دوم اینکه سوئیسی ها کتک خوردن ! نمی دونم خبر دارین یا نه که مردهای سوئیسی از لحاظ کتک زدن زن هاشون مقام اول رو تو دنیا دارن!

4

دچار Regression شدم. بازگشت به بچه گی . بعضی وقتا بچه میشم. بهونه می گیرم . قهر میکنم ! حال میده ، خوبه !

5

فلک به مردم نادان دهد زمام مراد.

6

 نمی دونم چرا اینقدر از سریال " او یک فرشته بود" تعریف و تمجید میکنن. حتی این تعریف تا نماز جمعه هم کشیده شد. در صورتی که به نظر من خیلی هم سریال بیخودی بود. فایده که نداشت هیچ ، بد آموزی داشت و ترسناک بود. شنیدین ترکه با ماشین میزنه به یه دختر ، دختره شروع میکنه آه وناله . ترکه میگه : جمع کن خودتو . این بازیا رو برو برا حسن جوهرچی در بیار!

7

داریم به صد هزارمین بازدید کننده وبلاگ نزدیک میشیم. مراسم ویژه ای خواهیم داشت!

8

بر اینی تا که دل از مُ بُرینی

 

 بُرینه روزگار اِشتاب مَکّی

 

منصور

نظرات 6 + ارسال نظر
نصیر شنبه 28 آبان 1384 ساعت 00:15

سلام
با بند ششم موافقم شدید. حتی گفته اند که سیما در ترویج فرهنگ غنی اسلامی قدم های خوبی برداشته است.!.؟

تو اهل دانش و فضلی همین گناهت بس.

علیرضا شنبه 28 آبان 1384 ساعت 00:37

سلام

*من هم کافه ترانزیت رو دیدم . (به من که خودم ترکم خیلی چسبید چون کاملا فیلم را فهمیدم و لذت بردم از این که فیلم خیلی واقعی و بدون اغراق و زیبا و موشکافانه ساخته شده بود - جز بهترین فیلم هایی بودکه امسال دیدم)
* ۵۰۰۰۰ نفر یادتون نره D:
* من هم فردا قراره بیام مدرسه و با رییس یکی از اون جلسه ها داشته باشم
* لب دریا رو به موجا روی نیمکت تک و تنها
توی رویا با خیالت زندگی رو زنده هستم

مصطفی شنبه 28 آبان 1384 ساعت 15:23

سلام اقا منصور احساس نمی کنید روز تولدتون رو به gazzagاشتباه دادید.فکر کنم این شعره مشکل اخلاقی داره لطفا رفع ابهام کنید.

تنها ترین یکشنبه 29 آبان 1384 ساعت 20:40

سلام

......دست نگه دارید

شما که اصلا بزرگ نیستید که میگین بعضی موقع ها بچه می شم

شما یک بچه پیر هستید

به پیری هم نفهمیدیم افسوس

که دنیا بازی طفلانه کیست؟

یا هو هوالهو

بچه ترک سه‌شنبه 8 آذر 1384 ساعت 01:17

آقا منصور من به شما احترام زیادی قایل بودم.
این چه مزخرفاتی که در مورده ترکا سر هم میکنی؟
مثل اینکه شما هم از اون نفهمای بی فرهنگین. از اونایی بخاطر احساس کمبود در فرهنگ خودشون اون یکی فرهنگ ها رو میکوبن.
میخواستم بگم دیگه وبلاگتونو نمی خونم ولی نه میخونم تا معذرت خواهی شما رو ببینم

مرفح الاف پنج‌شنبه 10 آذر 1384 ساعت 21:37

سلام
باخت ترکا مه ملا همیشه حال میده مخصوصا احوالات بعدش

درمورد اینکه بعی وقتا بچه میشین کی گفته روابط ایجاد می کنه که کی بزرگ باشی کی بچه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد