رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

یکصد هزارمین بازدید کننده

 

داریم به مرز صد هزارمین بازدید کننده وبلاگ نزدیک میشیم. به این مناسبت می خواستم یک مهمانی بدم ولی اعضایی نمانده ! خودم باید خودم رو دعوت کنم! وقتی وبلاگ رو راه می انداختم انتظار رسیدن به مرز ده هزار رو هم نداشتم . به هر حال در خدمتیم. وبلاگ در خدمت شماست و تیم ترنج ، هست ! تشکر میکنم از همراهی و همدلی و راهنمایی های خوانندگان عزیز در این مدت دو سال و نیم . هر کس صد هزارمین نفر شد ، خودش بگه جایزه می دیم ! اعتماد داریم ، هر کی گفت قبول داریم ! جایزه ویژه و مخصوص ...

 

1...

 

تشکر میکنم از تمامی دوستان و عزیزانی که حضوری ، تلفنی ، اس ام اسی ، هدیه دادنی ، آف لاینی ، ای میلی و از طرق غیرمتعارف و متا فیزیکی (!) تبریک تولد گفتند. این میان یک هدیه برام خیلی ارزشمند بود. شعر نویی بود که برای من سروده شده بود که به دلایل امنیتی (!) از ذکر نام شاعرش خودداری میکنم! امسال هدایا بیشتر دور و ور ادکلن می چرخید. ظاهرا تعریق بنده زیاده ! خرس گنده شدیم برامون تولد گرفتن! اونم سه بار ! دستشون درد نکنه. خیلی خیلی شرمنده شدم. از خجالتشون در میام ایشالا.

 

2...

 

امروز عصر رفتیم ختم. ده روز پیش یکی از فامیلهای ما مفقود شد. در محل کار بهش تلفن زده شده ، گفته من می رم بیرون نیم ساعت دیگه بر می گردم، رفته و دیگه نیومده. با موبایل خودش هم دو سه بار زنگ زدن خونه و گفتن پیش ماست و حالش خوبه و از این حرفا ولی واقعیت اینکه 4 ساعت بعد از خروجش از محل کار ، جسدش رو بالای سعادت آباد انداختن و رفتن. پلیس هم به عنوان جسد محهول الهویه برده پزشکی قانونی. از این طرف خانوادش دنبالش می گشتن و تا سه روز دل بسته بودن به تماسهای پرت و پلایی که با موبایلش با خونه گرفته میشد، از اون طرف جنازه تو سردخونه بوده . خلاصه شناسایی میشه و امشب رفتیم ختمش . آخر امنیت و آرامش! خدایش رحمت کناد. بنده خدا سه تا هم بچه داشت.

 

3...

 

یاد مراسم ختم "مرادی" افتادم. یکی از فارغ التحصیلان . او هم مفقود شد و تا چند روز هر جا رفتند نشانی ازش پیدا نشد. ماجرا این بوده که ماشینی بهش زده و در رفته و بردن پزشک قانونی و مقارن شده با زلزله بم و تراکم جنازه ها و مجبور شدن شناسایی نشده دفنش کنند. خیلی دلخراش بود . خانوادش حتی به جسد پسرشون هم نرسیدن. هر وقت چهره پدرش جلو چشمم میاد یه حالی میشم. خدا رحمتش کنه. خوانندگان عزیز فاتحه ای قرائت کنند.

 

4...

 

امشب " همشهری کین " داره. نمی دونم چرا این فیلم رو اینقدر حلوا حلوا کردند و بعنوان بهترین فیلم انتخاب شده. به نظر من که یک فیلم کاملا معمولی بود. Aviator از روی این فیلم ساخته نشده؟ خیلی تم مشابهی داره .

 

5...

 

توی کار ٬ اوضاع بدک نیست ٬ داریم می ریم جلو ، ولی در عرصه های دیگر نمیدونم چرا دربها بسته است. بگشای خدایا که گشاینده تویی.

 

6...

 

می شه بشه مثل قدیما ؟!

 

منصور

نظرات 12 + ارسال نظر
valeria شنبه 5 آذر 1384 ساعت 00:45 http://valeria.blogsky.com

قشنگی رویاها٬ به نیمه کاره بودنشونه!....

رضا شنبه 5 آذر 1384 ساعت 01:17 http://weblog.moghaddam.ir

۳. !!!!!!!!!!!!!! (خوندم کفم برید)
امشب رفته بودیم خونه‌ی مرحوم مرادی.
باید بگم باباش هنوز همون جوریه. براش نگرانم و بیشتر برای پسرشون (داداش کوچیک محسن).

بالاخره ارتباطاتی هست دیگه. هنوز سالش نشده ٬ درست می گم؟

مهدی شنبه 5 آذر 1384 ساعت 01:19 http://dastneveshteha.blogsky.com

سلام استاد... تبریک میگم ایشاللا برسی به ۱۰۰۰۰۰۰...
من تازه واردم اگه دوس داشتی خوشحال میشم یه سر بزنی و نظر بدی...

سایت طراحی گرافیک و نقاشیhttp://www.dezfoolian.com

حاجیه شنبه 5 آذر 1384 ساعت 01:38 http://hajieh.blogsky.com

سلام
یکصد هزارمین مبارک ! تولدتون مبارک هر چند فکر کنم از وقتش گذشته ! ولی دوتا ی آخریش دوتای اولی رو خنثی کردنا !

منظور شما رو از دوتای اول و دوتای آخر نفهمیدم

نرگس شنبه 5 آذر 1384 ساعت 02:25 http://azrooyesadegi.blogsky.com

خیلی دلم میخواد صدهزارمین نفر من باشم...حالا ته پیازم یا سرش نمیدونم هویجوری دلم خواست دیگه...
راستی یه پست فرستادم خوشحال میشم نظر شما رو بدونم...

شما نفر صد هزارم . قبول داریم

shayan شنبه 5 آذر 1384 ساعت 04:08

salam.
agha in 5 azar ro az dast nadin ha
nasalamaty tavvalode ma e
age hanooz kesy shayan yadesh bashe
shayan dar ghorbat
felan

اختیار دارین!
پرسیدم همه یادشون بود. تبریک می گم

کورش شنبه 5 آذر 1384 ساعت 23:29 http://www.vulturek.blogsky.com/

نور پردازی و فیلم برداری همشهری کین هنوز هم بی نظیره. فیلم رو بیشتر به خاطر تکنیک های خفنی که داره این قدر تحویل می گیرن. البته محتوا و مضمون اش هم ارزشمنده: نکوهش پول به زیباترین شکل ممکن.
من خودم بیش تر از این شاکی هستم که اورسن ولز رو بهترین کارگردان تاریخ می دونن. کارگردانی که یه دونه همشهری کین رو شانسی خوب در آورده و فیلم درخشان دیگه به زوز داره. ( حالا مقایسه بشه با استنلی کوبریک که هر فیلمش یه دونه همشهری کین ه !!! )
یه دیالوگ هم فیلم داشت که هیچ وقت یادم نمی ره:
پولدار شدن راحت ه ...

پول خیلی هم خوبه !
گویا این یه سرفصل تو فیلما بوده و به این خاطر معروفه. البته با سانسور زیاد چیزی نفهمیدیم. این یارو اورسون ولز هم ۲۵ سالش بوده اینو ساخته. این هم مهمه. ۲۵ ساله های الان ما دنبال ....

علی درویش دوشنبه 7 آذر 1384 ساعت 13:54

مو علیکم ...
هوووووورااااااا
۱۰۰۰۰۰ امین نفر من بودم ! .... تا جایزه هم نگیرم ولکن نیستم ... از الان گفته باشم ... جایزه هم باید ردیف و توپ و حتا الامکان گرون باشه ... با سکه بهار آزادی موافقم ... حالا کامل یا نیم یا ربع دیگه کرم خودتونه !!!
مدرک هم دارم ... عکسش را میل کردم بهتون ...
یا حق

چشم قربان ! در خدمتیم

علیرضا دوشنبه 7 آذر 1384 ساعت 16:28

سلام
علی آقا ی درویش
داداش کجای کاری من هنوز جایزه نفر ۵۰۰۰۰ ام رو نگرفتم ...
شما ان شا الله وقت گل نی جایزه ۱۰۰۰۰۰ ام رو می گیری

حالا مجبوری آبرو ریزی راه بندازی ؟!!!

مصطفی چهارشنبه 9 آذر 1384 ساعت 15:57

نام شاعرشو نمیگین مشکلی نیس خوب خودشو که میتونین بگین.

مرفح الاف پنج‌شنبه 10 آذر 1384 ساعت 22:00

هر دری بسته بود جز درپر فیض حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد