رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

یه خبر جدید ! قالب وبلاگ ترنج عوض شد!

 

1

اینهم قالب جدید وبلاگ که پشتیبان فنی زحمت کشیده و طراحی و نصب کرده. دستش درد نکنه. ایشالا عروسیش جبران کنیم!

البته قالب چند تا تغییر کوچولو داره که به مرور تکمیل خواهد شد.

در قسمت اعضای وبلاگ ، نام اعضایی که از تیم جدا شدند را نیاوردیم. نام سجاد و علیرضا را هم که درگیر کنکور هستند ، موقتا برداشتیم تا بماند برای سال آینده ان شاءالله.

امید است محسن و نصیر فعال شوند و مطلب بدهند.

 

البته مستحضرید امیر و یاسر هم فعال نیستند ولی نامشان در کنار این وبلاگ خواهد بود چون ما سه نفری اینجا را راه انداختیم و یاران اولیه هرگز فراموش نخواهند شد. حتی اگر دو سال یک بار مطلب بدهند! اینقدر ندیدمشان که می ترسم سنشون رو اشتباه زده باشم! اگه اینجوریه بگن درست کنم.

پشتیبان فنی یادش رفته اسم خودش رو اون بغل بذاره. در تغییرات بعدی وبلاگ ایشالا اون هم انجام میشه. لینک هم به گمانم نداره دیگه!

 

2

دو سه روزه وقت نکردم ببرم ماشین رو درست کنم و با این وضعیت هم سوارش نمیشم. پیاده هستم. خیلی تجربه خوبی بوده. در ده سال گذشته شاید ده روز هم بی ماشین نبودم. در این زمینه تجربه نداشتم. شهر یه رنگ دیگست ! مردم ، ماشینا ، مغازه ها ، ترافیک، همه معناهای دیگری داره. اجحاف مسافرکش ها در گرفتن 50 تومان اضافه . تاکسی گیرنیاوردن. مترو سوار شدن. و یه چیز جالب دیگه. یکی از دوستان که اغلب شبها با من میاد خونه ٬ امشب اومد و گفت بریم ٬ گفتم پنج دقیقه صبر کن وسایلم رو جمع کنم و گفتم که ماشین ندارم ها  ٬ رفتم اومدم دیدم رفته ! تجربه های جالب و متفاوتی گیرم اومده ، اینم یکیش.

به هر حال اینجوری راحته. خر خودمونیم و خرکش خودمون! پیاده روی هم میکنیم که برای سلامتی مفیده. در این هوای مطبوع !

 

3

شهریار خوب بود. برنامه ای مرتب و دلپذیر. دوست داشتم کلا اونجا زندگی می کردم. توی تهران با این هوا ، مرگ تدریجی میکنیم نه زندگی.

 

4

امروز عصر جلسه داشتیم ،آخر جلسه. افراد حاضر آدرس وبلاگم رو گرفتن ، و احتمالا خواهند خواند. بنابراین نمی توانم اظهار نظرم رو راجع به جلسه بنویسم! هرچند خوانندگان دائمی از این حرف می تونن احتمال بدن منظورم چیه !

 

5

حالا جای با تو بودن ، به افق خیره می مونم

 

منصور

نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس شنبه 12 آذر 1384 ساعت 23:29 http://azrooyesadegi.blogsky.com

اخ جون من اولین کسی هستم که دارم تبریک میگم انگار بابت قالب جدید...عجب ترنجهای تازه ای ادم کیف میکنه...بعنوان اولین تبریک گوینده!!!! شیرینی ما چی میشه؟؟؟؟؟؟

سجاد یکشنبه 13 آذر 1384 ساعت 10:18 http://paknevis.com/weblog

سلام. طرح جدید مبارک باشه؛ قشنگ در اومده؛ دست طراح درد نکنه :)

رضا یکشنبه 13 آذر 1384 ساعت 14:11 http://weblog.moghaddam.ir

دو سه روز پیاده برید بیاید باستون خوبه ...
درد پیاده ها رو حس می کنید.
ترافیک... اتوبوس... دود...

مصطفی دوشنبه 14 آذر 1384 ساعت 14:41

اگه نمیگفتید هم میفهمیدیم تازه من چون خودم تجربه دارم این زور زدن مسافر هاست برای کمتر پول دادن نه تلاش مسافر کشا. فکر کنم خراب شدن ماشین شما هم تقصیر ما باشه چون جدا شیره شو کشیدیم. ایشالا هر چه زود تر حالش خوب شه و به جمع ما برگرده.

فرهاد مح. سه‌شنبه 15 آذر 1384 ساعت 01:39

مبارک باشه خاک پاییم

پسرتنها سه‌شنبه 15 آذر 1384 ساعت 13:13 http://pesaretanha.blogsky.com

سلام...

آوای من چهارشنبه 16 آذر 1384 ساعت 13:45 http://avayeman.blogsky.com

قالب جدید خیلی جذاب و حرفه‌ای است! دست پشتیبان فنی‌تان درد نکند:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد