رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

بن بست کوچه ای ست برای قدم زدن

 

1/

ماشینم درست شد! ولی چه فایده که دیگه نمیشه برد بیرون. هوا آلوده ، زوج ، فرد. عیب ماشین ، آشغال و مواد اضافی داخل بنزین بوده. یعنی در حقیقت اشکال ماشین نبوده. خیلی طول کشید که برسم به این نقطه. کلی چیزای دیگه عوض کردیم. حالا می فهمم سال قبل موندن ماشین توی اتوبان همین دلیل را داشته. و من فکر میکردم بنزین ندارم! هر آشغالی بگی توی باک بود. مکانیک می گفت سودجویی پمپ بنزینی هاست که چیزای دیگه قاطی می کنن جای بنزین می فروشن. مثلا نفت سفید. آشغال پاشغال هم داره.

 

2/

از اینهمه تعطیلی کلافه شدیم! نمیشه جبران کرد. من که عشقم تو خونه موندن و مطالعه کردن بود دیگه خسته شدم. حالا می فهمم به هزار و یک دلیل سر کار رفتن نعمته. یه مدل ایده آل زندگی برام این بود از لحاظ مالی تامین باشم که هیچ کاری نکنم و توی خونه فقط مطالعه و نوشتن و اینترنت. ولی دیدم نمیشه! آدم دیوونه میشه. اونم یکی مثل من که نصف عمرش رو "ول " چرخیده !

 

3/
و جام جهانی قرعه کشی شد و تلویزیون کولاک کرد که مستقیم پخش کرد و آخه چقدر سانسور؟ حالا مگه چی نشون میداده. فوقش یه زن با لباس جلو باز. نشون بده خوب. از مثله کردن مراسم و اونجوری پخش کردنش که بهتر بود. شانس آوردیم که مجری مرد بود !

 

4/

ما وام دار بلاگ اسکای هستیم. سرویس خوب و مجانی به ما میده و کارایی خوبی هم داره، ولی بدون خبر قبلی تعطیل می کنه ، عوض میکنه و یک term of service گذاشته که کاملا یکطرفه ست. می تونید اینجا  بخونیدش و ببینید که یه یکطرفه میگم یه یکطرفه میشنوید! نمی دونم از کی یاد گرفتن!

به هر حال یه اتفاق جالبی که افتاده اینه که سرورش یه error با حال میده! اونم اینه که هر تغییری که توی قالب یا یادداشتها میدی ، ذخیره میشه ولی اعمال نمیشه! توی قالب تغییر دادیم، اونجا هست ولی توی خود وبلاگ تغییری حاصل نمیشه. اینم یه سیستم منحصر بفرد از بلاگ اسکای هست که امیدوارم درست بشه.

 

5/

جمعه رفتیم کوه و بعدش استخر . جای خوانندگان ذکور وبلاگ خالی ! توی سونا یکی از داوران معروف فوتبال را دیدیم که همراه یکی از داورهای منطقه دو اومده بود اونجا. این آقای داور فعلا از قضاوت معلق شده و طبیعتا با فدراسیون خیلی چپه. بلند بلند به همه بد و بیراه می گفت. من که می دونستم اوضاع از چه قراره از اشک تمساح و قیافه حق به جانبش لجم گرفت. همین داورهای منطقه دو ، دیروزش با نا داوری یه کار کردن تیم فوتبال ما ببازه. یه وقت اشتباهات داوریه ، یه وقت یکطرفه سوت زدن عمدیه که همه می فهمن. خلاصه این آقای داور معروف با آدمهایی که همراه بود ، اگه یه ذره توی پرت بودنش شک داشتم دیگه برام مسجل شد!

 

6/

راهمایی و رانندگی تهران  بی عرضه ست. سوء مدیریت. فقط خوب جریمه میکنن! سر چهارراههای مهم که چراغ نداره و باید یه مامور وایسه ، نیستن. آنچنان ماشین ها بهم می پیچن و گره می خورن که بیا و ببین. باور کنین رد شدن از این چهارراهها ، جنگه ! رانندگی نیست. اونوقت جاهای ردیف و مرتب تا دلتون بخواد هستن جهت نوشتن جرائم. و پارکبان ها ! همه چیز مسخره ست. افتاده دست یه سری آدم شوت و ضعیف . اصطلاح دیگری نمی گم! فرهنگسازی کنیم باور کنین تا حدی جواب میده. ولی نمی کنن که . مگه کمربند بستن جواب نداد؟ یه مدت کم کار کنن رو اینکه مثلا مینی بوسها و اتوبوسها تو ایستگاه که وایسادن خاموش کنن. خوب این قضیه راه می افته. باور کنین. ولی نمی کنن.

 

7/

بر شاه خوبرویان واجب وفا نباشد

ای زرد روی عاشق ، تو صبر کن، وفا کن

 

منصور

نظرات 9 + ارسال نظر
نصیر یکشنبه 20 آذر 1384 ساعت 00:15

سلام
نوشتم نامه را بر کاغذ زرد
که هجران حال ما این چنین کرد.

نرگس دوشنبه 21 آذر 1384 ساعت 02:07 http://azrooyesadegi.blogsky.com

۱-به مبارک و میمنت..خب اصولا تو این مملکت این مدلیه یه جاش که درست میشه زوار یه جا دیگه اش در میره...ماشین شمارو هم فرستادم جزیی از این مملکت دی:)
۲-دیگه نمیگید جونمی جون دیگه...
۳- سانسور... جدید که نیست...نه اخه همه دنیا ببینند خانومی لباسش بازه اشکال نداره مردان ایرانی ما دچارگناه نشند فقط ...
۴- بله این رو همون روزهای اول خونده بودم و حرص هم خورده بودم... حیف که باید قبول میکردیم...
۵-جای ما که خالی نبود... یعنی جای ما که انجا نبود پس هیچی نمیگم
۶- اینهم که شده درد بیدرمان...شاید هم با درمان اما پزشک حازق نداریم(دست نوشتم ؟؟)
۷-...

حسن سه‌شنبه 22 آذر 1384 ساعت 09:37

منصور!!!
هنوزم ول میگردی .
کی می خوای بزرگ بشی .
کی می خوای دست از سر این کار بیهوده برداری.
۳ماه پیش همین جا بودی الانم همین جایی . هیچ حرکتی نداری . بزرگ شو !!!

شباهنگ سه‌شنبه 22 آذر 1384 ساعت 18:53 http://hamnafas.blogsky.com

سلام
۱) باید عادت کرده باشید تا حالا..
۲)این نیز هم بگذرد ولی این فرصتا گاها غنیمته..
۳) حالا ما هم که بدون سانسور دیدیم چنان توفیری هم نداشت به پشت بند شماره یک اضافه میشه.
۴) راست میگن که مشت نمونه خرواره...یکطرفه!!!!!
۵) نظر خاصی ندارم
۶) یعنی واقعا شما هم فکر میکنید باید مامور باشه ؟؟ چرا خود سازی نباشه؟ درسته از پای بست ویرانه ولی همش از ماست که بر ماست..
۷) دلا ای دل صبوری کن صبوری...
ببخشید طولانی شد یه کم . پست مفصل کامنت مفصل میطلبد..
خوشحالم که با این وبلاگ گروهی آشنا شدم. مطالب متنوع و در عین حال مفیدی ارائه شده. خصوصا ممنونم از بابت راهنماییتون در باره سیستم عملکرد بلاک اسکای. چون واقعا مشکل داشتم و دقیقا تغییر رو دادم ولی اعمال نشده و از این طریق بود که متوجه شدم...
در هر حال ممنونم

پاینده باشید و سرفراز

علی درویش سه‌شنبه 22 آذر 1384 ساعت 23:46

سلام
الان که سر زدم وبلاگتون خیلی تعجب کردم ... شنبه مطلب دادید تا امروز که ۳شنبست فقط ۴ تا نظر ... دلم نیومد ۵ تاش کردم رند بشه !!!
زت زیاد

شباهنگ چهارشنبه 23 آذر 1384 ساعت 00:21

ممنونم از حضورتون.
خیر . کاملا اتفاقی بوده از طریق سرچ .

ابراهیم چهارشنبه 23 آذر 1384 ساعت 20:47 http://tarikhkadeh.blogsky.com

خوب بود .
یه مقدار جدی تر فکر کنید بهتر است.

تنهاترین چهارشنبه 23 آذر 1384 ساعت 22:28

سلام

همی میردت عیسی از لاغری

تو در فکر آنی که خر پروری

......؟؟؟

فرامرز چهارشنبه 23 آذر 1384 ساعت 23:50

سلام آقا
بعد چند وقت به وب لاگتون سر زدم
آخه کیش نمیدونم چرا وب شما رو باز نمیکرد
دلم برای شعراتون تنگ شده بود

خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد