رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

چه کشکی٬ چه دوغی!

 

تلنبار شدن کارها در این هفته بعد از تعطیلی های متعدد ٬ عدم وجود حس و حال ٬ تنبلی ٬ کامنت نگذاشتن خوانندگان ٬ خراب بودن یکی از سرورهای بلاگ اسکای که امکان مبادله اطلاعات بین دو سرور رو سلب کرده و نمیشه به تنظیمات دست زد ، بخشی از دلایل آپ دیت نکردن وبلاگ در طول هفته ای است که گذشت.

یکی از طولانی ترین وقفه ها را در به روز رسانی وبلاگ مرتکب شدیم . در ارتباط با گذاشتن و نگذاشتن کامنت بگویم که کانتر وبلاگ شماره می اندازه ولی در طول چهار روز چهار نفر حال دارن کامنت بدن. این که نشد وضع . دوستان حال ندارن سر انگشتان مبارک را با کیبورد آشنا کنند. اینگونه باشد ٬ وبلاگ در مظان تعطیلی واقع میشود.

ولادت را می خواستیم تبریک بگوییم که گذشت. منتظر پست بعدی باشد. به امید خدا فردا.

بی بهانه یاد من باش

منصور

نظرات 5 + ارسال نظر
علی درویش جمعه 25 آذر 1384 ساعت 02:16

سلام

گفتم این دفعه نفر اول باشم که سر انگشتان مبارکم با کیبورد آشنا میشه !

زت زیاد

سجاد جمعه 25 آذر 1384 ساعت 04:08 http://paknevis.com/weblog

سلام. این جوری که به آدم فشار بیارید مجبور می شیم یک کامنتی بنویسیم فقط برای اینکه وبلاگ واقع نشود :)

نرگس جمعه 25 آذر 1384 ساعت 14:56 http://azrooyesadegi.blogsky.com

خب من که همیشه عضو ثابت کامنت گذاران هستم..گله نکنید آقا منصور...شما چقدر به کامنت گذارها سر میزنید و براشون کامنت میذارید... البته من برخلاف شما زیاد درگیر کامنت گذاشتن یا نذاشتن نیستم هرکسی که بخونه کافیه... کامنت هم نذاشت نذاشت..اگر هم که گذاشت لطف کرده... (اینها رو نمیگم که خدایی نکرده خیال کنید من کار بزرگی میکنم که کامنت میذارم من افتخار میکنم که خواننده اینحا هستم و کامنت میذارم کما اینکه شاید واقعا کامنتهام هم به درد بخور نباشه) بهرحال...شما اینجا رو تعطیل نکنید... لطفا... عیدتون هم مبارک

علی اصغری جمعه 25 آذر 1384 ساعت 20:01

سلام

بالاخره تهدید حضرتعالی در مورد این حقیر جواب داد !!!

بی نام پنج‌شنبه 8 دی 1384 ساعت 14:38

مگه کامنت گذاشتن زوریه آقای محترم
همین که از وبلاگتون بازدید میشه خیلی حرفه
اگه دوست ندارین وبلاگو تعطیل کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد