رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

مجالی نیست، دیر آپ دیت می کنم ببخشید

 

عید را تبریک میگویم.به تمامی خوانندگان عزیز . مبارک باشد.

 الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیر المومنین علیه السلام

 

1

داریم می ریم اصفهان ، پایتخت فرهنگی (!) سه چهار روز نیستم. اعضاء  چراغ وبلاگ رو روشن نگه دارند ! ( لطیفه قرن!!!)

2

دیشب قرار بود بریم. همکار گزامی ما قاط زده بود و بلیط را برای امشب گرفته بود. ما هم مسافرت را با تمام جاه و جلالش یک روز انداختیم عقب . برگشتنمون هم یک روز دیرتر شد و من بسیار کارهای مهمی داشتم ....

خیر بوده حتما. واقعا معتقدم به اینکه این جور اتفاقات خیر بوده.

3

شیشه لچکی عقب رو شکستن و ضبط ماشین رو بردن. شب عید . بی انصاف می دونسته پانل رو هم کجا می ذارم. این لات و لوت های ول جلو محل کار ما ، زاغ همه ماشینها رو می زنن و تا الان از همکارهای ما کلی ضبط بردن . سر خودم هم اومد! خدا را شکر کردم که :

1-      ماشین رو نبردن.

2-      شیشه لچکی رو شکوندن نه شیشه بزرگ رو.

3-      چیزهای دیگر توی ماشین رو نبردن.

4-      نوارهای داخل ماشین رو نبردن.

5-      اصولا اینکه تونستم تا دم ماشین برم.

6-      اینکه ماشین روشن شد.

7-      راه رفت .

8-      .....

 

4

عرض کنم که امروز مطابق معمول بنزین تموم کردم. نمی دونم به حساب اسباب و عوامل غیر مادی بذارم یا اتفاق، این سومین بار است که جلو آتش نشانی میمنت بنزین تموم کردم! قضاوت با خودتان . اغراق نمی کنم . سه بار و هر سه بار در یک جا. تازه هفته قبل هم اونجا ماشین ریب زد ولی ادامه داد. میشه از این موضوع یه فیلم از نوع فیلم آلمانیه ساخت که یارو بعد داستان می گه واقعی بود یا ساختگی !

یک بار یکی از دوستان با موتور رسید رفت بنزین گرفت آورد، دو بار دیگه پیاده اومدم سر کار و دوستان رفتن ماشین رو راه انداختن اومدن.

5

فرصتی نیست باید رفت.

6

ترا نگاه میکنم ، که دیدنی ترین تویی

و از تو حرف می زنم ، که گفتنی ترین تویی

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر


مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم

بانوی ماه چهارشنبه 28 دی 1384 ساعت 20:07 http://banooyemahtanha.blogsky.com

.............

علیرضا انصاری پنج‌شنبه 29 دی 1384 ساعت 00:43

عرض ادب:

3
خدا رو شکر که خدا رو شکر کردین D:

خدا رو شکر

علی اصغری جمعه 30 دی 1384 ساعت 10:29

سلام

اصفهان خوش بگذره

از سرقت متاسف شدم (الهی دستش بشکنه !)
بنزین تموم کردن هم که عادت ماست!البته به نظرم بقیه اش اتفاق ازروی عادات قبلیه(البته شاید)!!
خبر جدید چی داری؟؟؟

چی شده؟ جدیدا متاسف می شی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد