رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد

سلام

۱. شب عاشقان بیدل چه شب دراز باشد.

۲. رییس هم در کوزه افتاد. یاد آن ایام و لیالی خوش که تنها دلخوشی مجازی٬ همین پست ها بود که امروزه چنین به عزلت نشسته اند. گفته اند   المجاز قنطرة الحقیقه.  چه قدر درست است٬ خیلی نمی دانم.

۳. گر جمال یار نبود با خیالش هم خوشیم.  حکایت رییس غایب٬ حکایت  یار ما غایب است و در نظر است٬ می باشد.

۴. منتظریم که بار دیگر حکمت الهی٬ نقشی دیگر زند و پرده ای دیگر بنوازد که آب زنید راه را هین که ...

۵. شب از برابر چشمم٬ چو رود می گذرد

    شبی که یاد تو هستم چه زود می گذرد

 

نصیر

نظرات 8 + ارسال نظر
منصور سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 00:26 http://toranj.blogsky.com

رییس غایب بهتر از رئیس سایه ای است !
سه پست پشت سر هم ! کولاک کردی بابا !

خدا این سایه را مستدام بدارد.

علی درویش سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 11:46

سلام ...

یا آن موقع ها بخیر که رئیس همیشه جواب نظر ها را هم میداد . من خودک وقتی جوابی به نظرم داده نمیشه دیگه دستم به نظر دادن نمیره . میام یه چک می کنم و خلاص ...

زت زیاد

راست می گویید. نظر بی جواب مثل سلام بی جواب است. اگر فرصت شود درباره سلام خواهم نوشت که خیلی وقتها در خیلی اماکن - چه ثابت و چه سیار - به طاق می خورد.

محسن سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 18:29

سلام بر حضرت نصیر و تشکر از مرحمتیهای مکرر شما در وبلاگ. مشتاق دیدار مفصل.
واما رئیس ... فکر کنم تو خمره افتاد نه کوزه. اگر کوزه بود که حالا بیرون آمده بود... اما تا باشد از این کوزه ها و خمره ها و تا باشد از این خماریهای بی رئیسی...

و منی عیلک السلام.

شب شراب نیرزد به بامداد خمار. در مورد دیدار نیز باید رییس تشکل وبلاگی را زنده کند.
هر چند که این ایام دولت عشق ‌امده است و گریه را خنده ساخته است.

همه عمر برندارم سر ازین خمار مستی ...

علیرضا سه‌شنبه 25 بهمن 1384 ساعت 23:07

سلام

من مخلصم نصیر خان

مختصر زیبا و دلنواز است پستهای شما

من درد محبت را هرگز به تو نسپردم
این عقده ی درین را نی دانی و می دانم

زنده باشید و برقرار.

شما لطف دارید.

یا ب چه چشمه ای است محبت که من از آن
یک قطره نوش کردم و دریا گریستم

محسن دوشنبه 1 اسفند 1384 ساعت 12:22

آقا این شب عاشقان بیدل واقعا چه شبی دراز باشد ...
شنیده بودیم شب فراق خیلی طولانیه نگو شب وصال از اون هم طولانی تره!!!
حاج منصور چشممون خشک شد بابا ... دل می بری و روی نهان می کنی چرا؟

هیچ کس دوشنبه 1 اسفند 1384 ساعت 18:19

ازتون می خوام تبریک من را هم به منصورخان بگید.
مبارکشان باشد!

محمد سه‌شنبه 2 اسفند 1384 ساعت 22:21 http://www.donyaboo.blogfa.com

www.donyaboo.blogfa.com

رویا سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 00:40 http://roya11842.persianblog.com

سلام.
متن زیبایی بود.
در ضمن انگار تولد وبلاگتون هم هست.
تبریک می گم ۵ ساله شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به روزم ..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد