رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

یک توضیح

خدمت دوستان عزیز عرض کنم :

 

 بخاطر اینکه یک نفر (البته خاطرنشان میشود واحد شمارش شتر هم نفره!) پیدا شده که میاد و در قسمت نظرات ، مطالب زشت و کلمات رکیک استفاده می کنه ، مجبور شدیم به نظرات پس از تایید اجازه انتشار بدهیم . که از دوستان معذرت می خوام که اینجور شده. بالاخره دیدیم که بخاطر یک بی نماز مسجد رو هم میشه بست !

 

این فرد گرام(!) نمی دونم از کجا سوخته که عقده های تمام ناکامی های دوران زندگیش را با الفاظ بسیار رکیک در قسمت نظرات این وبلاگ می گشاید. بالاخره در بین اینهمه افرادی که آدم رو میشناسند ، یک نفر پیدا میشه که این مدلی باشه.

 

طرف حرفه ای هم نیست ! یکسری حرف زشت تازه یاد گرفته و احتمالا معنای خیلی هاشون رونمی دونه ! چون بجا بکار نبرده. فقط هر چی یاد گرفته پشت سر هم ردیف کرده !

از سیاق حرفهاش و چیزهایی که اشاره میکنه اینطور دستگیرم شده که ظاهرا چند وقتی که خدمت ما بوده خیلی دردش اومده حالا داره تلافی میکنه !!

 

دوست دارم این بشر مرد بود و می اومد از نزدیک حرفهاش رو میزد تا جوابی رو بشنفه که لایقش هست .

 

از دوستان که دراوقات اخیر ، چند بار مطالب زشت در قسمت نظرات دیدند دوباره عذر میخوام و از اینکه نظراتشان با تاخیر روی وبلاگ می رود پوزش می طلبم.

 

منصور

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مهر 1385 ساعت 02:20

بی خیال بابا . این چیزا زیاده

رسول پنج‌شنبه 20 مهر 1385 ساعت 09:53 http://totanj.blogsky.com

باز خوبه بلاگ اسکای این امکان رو گذاشته. یواش یواش خسته می شه.ولی باز هم خوبه شما به این هوا مطلب دادید و ما فهمیدیم تصمیمتون برای ادامه دادن وبلاگ قطعی ایه.مشخصه یه ذره عصبانی شدی واسه چیزی که اصلا ارزشش رو نداره. فوقش همین کار تایید نظر رو می ذاشتی دیگه. عصبانی شدن نداره که!!
موفق و منصور

معصومه پنج‌شنبه 20 مهر 1385 ساعت 11:56

یه زمانی وبلاگ می نوشتم ، و یه زمانی از خوندن اون حرف ها برای نویسنده متاسف می شدم ، از یه جایی که گذشت برای خودم متاسف شدم که دور و بر آدم همچین آدم هایی هم هستند و چاره ای نیست ؟
تو زندگی واقعی هست ؟

پارسا جمعه 21 مهر 1385 ساعت 12:44 http://parsa2005.blogfa.com/

با مطلبی در مورد شهادت مولا به روزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد