رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

کندو - Can do

 

1- خوب ، یک سری از دوستان قدیم ، همزمان با ورود به دانشگاه ، وبلاگهای خود را فعال ساخته و چهار نعل می تازند!

البته به برخی باید گفت :     ترا با نبرد دلیران چکار       تو برزیگری بیلت آید بکار

 

ولی شوربختانه  کماکان از پیر هرات خبری نیست!

 

2- علیرضا وبلاگ را سرپا نگه داشته و می رود جلو. سراغ حامد را هم تا بعد از کنکور نگیرید. من هم آمدم. نصیر هم هست. یک عضو جدید هم در راه است.

 

3- میدانید یکی از اساسی ترین بندهای اساسنامه وبلاگ ما ، سیاسی ننوشتن در آن است. ولی مگر این آقای رئیس جمهور می گذارد ! با این تصمیمات شاقدیری که هیات وزیران میگیره ! سه روز مونده به عید اعلام کنی ساعتها رو جلو نمی کشیم ، شب عید فطر هم اعلام کنی دو روز آینده تعطیله ! آخه مصبتون رو شکر... جای مرحوم گل آقا خالی که رئیس جمهور غیر روحانی گیرش می اومد که بشه کاریکاتورش رو کشید با اینهمه سوژه !

 

4- راهنمایی و رانندگی پیاده ست، آسفالت خیابونا خرابه ، هوا سرده ، ترافیک زیاده ، آموزش و پرورش مرخصه ، صدا و سیما هم که بهتره در موردش حرفی نزنیم ( البته غیر سریال محبوب من " پرستاران") . کماکان همه اینها برقرار است. اینرا جهت اطلاع آن دسته از دوستان نوشتم که دلشون برای مطالب اینجوری من تنگ شده بود !

 

5- در مورد مراسم ازدواج ، مطلبی نداده ام تا حالا. شرمنده خیلی از دوستانی شدم که بعلت محدودیت ، نتوانستم ازشون دعوت کنم. ممنونم از همه عزیزانی که از طریق آف لاین ، تلفن ، نظر در وبلاگ ، حضوری ، از طریق واسطه ، sms و سایر کانالهای ارتباطی به ما تبریک گفتند. ایشالا در شادیهاشون جبران کنیم.

 

6- این 916 امین پست وبلاگ ماست. از همین الان برای پست هزارم تبلیغات می کنم ! پستی ویژه همرا با جوایز نفیس ! البته به شرط بقای عمر.

 

منصور

نظرات 9 + ارسال نظر
میلاد شنبه 6 آبان 1385 ساعت 21:03 http://mirror

حقیقتش اینکه پست آی دی این پستتون که ۹۱۷ است. البته حکما شما بهتر می دونین!!!
شیرینی ما ... (انقدر اینو تو همه کامنتام می نویسم که بالاخره شیرینی ما رو بدین)

فرهاد یکشنبه 7 آبان 1385 ساعت 10:12 http://mirror.blogsky.com

سلام قربون...من رو از سبک نوشتنم می تونید بشناسید...خیلی خوشحالم که به عنوان اولین نفر نظر میذارم...به هر صورت به وبلاگ ما هم یه سر بزنید...مطالبی نوشتم که از عمق وجودمه و می خواستم نظر شما رو هم بدونم...در ضمن مطالب قبلی رو هم ببینید...و راجع به سوالتون...من با یک نفر که رشته ی فلسفه خونده مشورت کردم...آخرش این شد که اون چیزی که توی سوره ی قدر نوشته...منظور این بوده که ۱۰۰۰ ما بدون شب قدر...من که قانع نشدم...به هر شکل گفتند این طور بوده...منتظرم...نظر شما راجع به متن هام خیلی مهمه...در ضمن یه تبریک ویژه با ۲۶ تا ماچ و بوسه برای شما به مناسبت ازدواجتون...ببخشید که با تاخیر فاز انجام شد...یه سوال خصوصی هم ازتون دارم...اگر اومدین وبلاگ میلتون رو هم بذارین که من به شما میل بزنم...ممنون...و دعای همیشگی من...تنها نمونین...

علی اصغری یکشنبه 7 آبان 1385 ساعت 13:19

سلام

بالاخره یک بار هم من اول شدم!!
اگه بیشتروزودتر مطلب بدی بیشتر خوشحال میشم .

عزت زیاد

نصیر یکشنبه 7 آبان 1385 ساعت 17:09

سلام

۱. چشم ها را باید شست. گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد.

همه می گویند اسب حیوان نجیبی است کبوتر زیباست و...

۲. مشتاق دیدار کما فی السابق.

معصومه دوشنبه 8 آبان 1385 ساعت 00:49

چطور میشه توی یک کشوری که سیاست روی اخلاق مردم ، روی قیمت نون بربری ، روی یک طرفه یا دو طرفه بودن خیابون ، روی آنتن دهی تلفن همراه ، روی تاریخ روز عید فطر ، روی برنامه ریزی شما برای آخر هفته و هزار تا چیز ریز و درشت دیگه تاثیر میذاره ... چطور میشه سیاسی نبود و سیاسی ننوشت ؟
همینی که شما گله مندید از راهنمایی و رانندگی سعنی سیاست بدا مسئولین این بخش و ....

بند خیلی سختییه توی اساس نامتون ...

ممنون بابت بند 4 ، منم با قسمت تلویزیونش موافقم .

رسول دوشنبه 8 آبان 1385 ساعت 18:03 http://totanj.blogsky.com

شما که دلیری و در حال نبرد ٫ خب به کلبه برزیگران سر نزن.

احتمالا نوبت به دوستانتون هم می رسه و با گفتن اینکه ببخشید که به علت محدودیت نتونستم دعوتتون کنم سر و ته قضیه رو هم می یارند.آسیاب به نوبت...

مخلص آقا نصیر هم هستیم. التماس دعا داریم.
با پرستاران به شدت موافقم.
به نبردتون ادامه بدید ای دلیران....
موفق و منصور


رضا یکشنبه 14 آبان 1385 ساعت 00:34 http://moghaddam.ir

سعی کنید بیشتر فعال باشید.
هم برا شما خوبه هم برا بچه!!!

علیرضا انصاری یکشنبه 14 آبان 1385 ساعت 03:28 http://www.mydigia.com

عرض ادب؛
منم نیگا کردم پست آی دی 917 بودا!؟
چه خوانندگانِ با دقت خوانی دارینا!
شاد و سلامت باشید.

علیرضا یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 01:47

سلام

عمری را با ترنج سر کردیم ها ...
حالا داریم می رسیم به پست هزارم ...

۱۰۰۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد