رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

یه پست مستهجن !

برای تنوع در مطالب وبلاگ تصمیم گرفتم از چیزی بنویسم و یه چندتا تصویر ارائه بدم که تا به حال و هرگز تو اینجا نبوده و فکرشم نمی کردید: از مطالب ...! شرمنده از شأن تمام خوانندگان بزرگوار ! ( ولی آخه رهبری هم در یکی از آخرین سخنرا نی های خود شون در د یدار با د ا نشجو یان نخبه شخصآ و عینآ از لفظ و واژه ی ... استفاده کرد ند ، که د یگه برخی هم گیر ندند! )خلاصه که هدف معرفی انواع اون هست: این واژه لغتی عجیب است که از هر طرفش بخوانی ( از سر و ته ، چپ و راست ، پشت و جلو و غیره!) همان معنی را میدهد مثل واژه ی داماد و از این جهت دارای ارتباطاتی نیز هست! این واژه اشکال مختلفی دارد. البته در قدیم حالات آن کمتر بود اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و توسعه اینترنت و کامپیوتر و گسترش صنعت چاپ، این تعداد بیشتر شده است. در این مجال سعی شده برخی از حالات را توضیح دهیم. برای هر کدام تصویری نیز تهیه شده که در یادگیری بیشتر مطلب کمک می کند.منظور من انواع و حالات ســــــــــکـــــــ ... :

۱. از نوع قدیمی آن ( اندلسی):این نوع از یونان باستان به یادگار مانده و از قدیمی ترین حالات می باشد.تصویر این نوع را می توانید در اینجا ببینید.( یعنی واقآ میخوای ببینی ، تو دیگه چرا؟!!!)

۲.از نوع میترایی : شاید دلیل اصلی ماندگاری نام میترا، وجود این شکل خاص از مورد می باشد. نوع میترایی همانگونه که در تصویر پیداست ظرافت و زیبایی خاصی دارد.

۳.نوع فانتزی آن : ایجاد چنین حالتی از آن نیاز به مهارت فراوان دارد. به دلیل سختی و مشکل بودن نوع فانتزی، این شکل، کاربرد چندانی ندارد.برای دیدن فانتزی، این شکل را کلیک کنید.

۴.نوع کودک( بچه گانه!) آن: آموختن این حالت به جهت زیبایی و جذابیت آن به همه افراد توصیه می شود. تصویر زیبایی از مورد کودک را ببینید.

و دیگر انواع آن نظیر تبسمی ، عربی ( کوفی ) و غیره که تمامآ در Word( نه World !) موجود می باشد! امیدوارم با ارائه این مطلب مفید، بتوانم گامی در جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با اشکال مختلف برداشته باشم. امید است با مطالعه این متن، بهترین حالت را انتخاب کرده و در یادگیری اش بکوشید و سعی کنید که از آن به عنوان خط مشق زندگیتان (و نه خط مشی!) استفاده کنید هر چند خط مشق های دیگری هم برای تمرین وجود دارد که در نهایت انتخاب با خود شماست!( همونطور که از اساسنامه وبلاگ ما مطلعید نوشتن مطالب سیاسی مورد دارد نه مطالب سکسی ! در نتیجه موردی نیست!)در مورد مطالب سیاسی ، پست بعد در خدمتتونیم!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یه مطلب مهم و خیلی جدی: میم مثل مادر ! 

میخواستم یه پست جدا فقط راجع به این شاهکار بنویسم ولی همینجا و هر چه زودتر مینویسم: حتمآ این فیلم رو ببینید!

حتمآ اوصافش رو شنیدید و اینکه تا الان این فیلم آدما رو به بیمارستان کشونده! و اولین بار در ایران بعد یه فیلم به جای اینکه از زیر صندلی ملت زباله چیپس و پفک جمع کنند ، دستمال کاغذی جمع میکنند و آخرای فیلم صدای هق هق گریه تو سینما میپیچه و بعد با روشن شدن چراغا همه سریع با گوشه آستین چشمای قرمزشونو پاک میکنند!(تحلیل اساسی فیلم با نگاه خاصش به جنگ ایران و مادر و ... یه فرصت مفصل می خواد که تا بعدآ ، فعلآ فرصت دیدنشو اونم حتمآ تو سالن تاریک و شلوغ سینما ( وفقط اونجا!) از دست ندید و اگه میگید که ما به اندازه کافی تو این مملکت غم و قصه داریم ، ملت فیلم شاد میخوان(تازه اونم مارمولک نه هزار جور چرت و پرتی که هر هفته ۸تاش رو پرده است!) ولی محتوای این فیلم ارزشمندتر از ۲ ساعت غمشه ، سالها دلمشغولی میخواد!!!) 

علیرضا     

نظرات 11 + ارسال نظر
احمد جمعه 12 آبان 1385 ساعت 22:06 http://www.mirror.blogsky.com

lol
so nice
go go go alirezaaaaA

تنکس !!!
یور آیدیا واز سو نایس تو!!!

محمد امین شنبه 13 آبان 1385 ساعت 18:22 http://line26

علیرضا این مدرسه قرار بود شخصیت چند بعدی پرورش بده نه این طور.چند بعدی.
منتظر تحلیلت از فیلم هستم.

امین درسته این بعد به دلیل اهمیتش هیچوقت بهش پرداخته نمیشه و اونجا هم اصلآ ازش حرفی نزدند برعکس همه جا عمل بدون حرف!

این هم تحلیل فیلم!

رسول شنبه 13 آبان 1385 ساعت 18:34 http://totanj.blogsky.com

ما که تکلیفمون مشخصه . می ریم تو اوین. شما چی؟ زندان جرایم اخلاقی و فساد کجاست؟! راستی

کار دنیا رو ببین ! ای ای کی فکر میکرد یه روز تو بری اوین و اونوقت منو به جرم فساد اخلاق بگیرن ، ای روزگار وارون ، تف تو اون روت!

فرهاد شنبه 13 آبان 1385 ساعت 20:51 http://mirror.blogsky.com

سلام علیرضا جون...بگو بگو...ولی ساده بگو...میم مثل مشکلات...میم مثل محبت...و میم مثل مادر...همه به هم متصلند...تنها نمونی...

علیک سلام فرهاد جون .... میگم میگم .... ولی سخت نمیگم... میم مثل ماندن...اونم نه تنها...یعنی تنها نموندن

حامد یکشنبه 14 آبان 1385 ساعت 09:24 http://www.mirror.blogsky.com

چشم مامان بابا رو دور دیدی آمدی تو خط یا مدیر وبلاگو ٬ ولی میشه گفت مطلب hot بودا!!!

هیچکدوم ، رفیق بد و ذغال خوب !!! به هاتی مطالب شما که نمیرسه!

پیام دوشنبه 15 آبان 1385 ساعت 15:45 http://insunset.blogfa.com

۱.قسمت اول رو با چشمان تمام بسته (یا چشمان باز بسته )خوندم(به یاد فیلم زیبای eyes wide shut) که البته می دونی کلا سک... چیز خوبی نیست پس دنبالش نرو چون ممکنه برا کامپیوترت مشکلی پیش بیاد...

۲.هنوز فیلم رو ندیدم اما وقتی خواستی تحلیل کنی من نظر می دم ...

منم منتظر تحلیل تو از اون فیلم هستم ( همون که نوشتی!۹ ، ببینم کلآ ممکنه فقط برای کامپیوترم مشکلی پیش بیاد! پس برا همینه که اینقدر اسلام روش تاکید میکنه که بد!

تحلیل کردم خواستی نظر بده!

یه مهندس عمران دوشنبه 15 آبان 1385 ساعت 17:16

مخلص مهندسین عمران به خصوص آقای آفاخانی و استاد ارجمند حضرت آقای میرجانی...

جو مهندسی میدی ، اونم عمران!!! مام مخلصیم ، چی کار میتونیم بکنیم دیگه!!! از حق و حقوق مون میگذریم!

میلاد چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 01:14 http://mirror

متاسفانه به نظر می آد که سر انجام کمال هم نشین (یا به عبارتی مکان هم نشین٬ شاید هم حتی ...) در تو اثر کرده و گ...ی خوش (!) بوی در حمام (؟) روزی (؟!؟!؟) رسیده از دست (!) محبوبی (؟؟؟؟؟) به دستت (...)

چرا ،خوشبختانه بالاخره تو کار خودتو کردی (یا به عبارتی دیگر پشت میزت نشینی تو ،تو یه سال ، شایدم حتی تر ...) در من اثر کرد و ...

میلاد سه نقطه گذاریت خیلی مفهومی و جالب بود ، مرسی!

رز چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 09:21

با عرض پوزش از این عزیز متآسفانه بلاگ اسکای در انتشار نظر ایشون با مشکل مواجه شد و من هم شخصآ اونچه از نظرشون خاطرم بود رو نوشتم در هر صورت اگر مجددآ تشریف اوردند خودشون عین نظر رو وارد کنند ، باز هم مرسی! :

آقا شما خیلی بیکارید البته تونستید دو سه دقیقه ای هم مارو بذارید سر کار ولی در مجموع بد نبود. بای

کار ما همینه دیگه !!!
کاشکی دوباره خودتون نظر میذاشتین!

احمد پنج‌شنبه 18 آبان 1385 ساعت 10:14 http://www.mirror.blogsky.com/

یکی از بچه ها گفت نون مثله ننه رو هم ببینید !

کی میگفت؟!
حالا هرچی ، نون و میم مثل هرچی ، دیدی یا نه؟!

مهدی سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 12:52

ضد حال با حالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد