رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

... و چای

 

1- ...و چای دغدغه ی عاشقا نه ی خوبی ست

     برای با تو نشستن بهانه ی خوبی ست                      «حسن صادقی پناه»

 

2- روزی سه لیتر بنزین می خوان بدن ، با اینهمه آیان و اویون ! و 6 ساعت معطلی من در اداره پست برای گرفتن کارت سوخت که آخرش هم با توهین داده شد ! اولا روزی سه لیتر بنزین برای چرب کردن فلان جای .... هم کفایت نمی کنه! ثانیا همه سه لیتر؟ ماشین 8 سیلندر و کم مصرف و ...؟ ثالثا از این به بعد راننده تاکسی ها کار می کنن یا بنزین می فروشن؟ چهارمن که گرانی می شود خفن. پنجم این لبخند سخنگوی دولت منو عصبی می کنه!

 

3- ترو خدا یکی بگه این جواد خیابانی به کجا وصله که باز هم گزارش میکنه؟ آخه چقدر یکی می تونه "خُز" بگه. حکم های کلی، گزارش بی احساس، اظهار نظرهای خیاری ! البته فکر کنم قحط الرجال گزارشگر شده. فردوسی پور هم از طراوتش افتاده یا شاید هم نخ رو کشیدن! اخیرا او هم خیلی اشتباه می کنه. پیمان یوسفی تو بازی بلک برن و منچستر می گفت جای علیزاده خالی که اوت بلند بندازه ! آخه چقدر یه نفر می تونه چرت بگه! علیزاده رو چی به اون بازی ! فعلا مزدک از همه بهتره. امیدوارم بازی امشب که با پیروزی مقتدرانه مورینیوی بزرگ در استمفوردبریج تموم میشه رو مزدک گزارش کنه .

 

4-و روزنامه جام جم و سوتی عکس اینشتین ! موضوع را حتما می دانید . فقط خنده دارتر اینکه پس از عذرخواهی ضرغامی ، از فردا زیر نویس های تلویزیون شد : " رئیس جمهور محبوب " !

 

5- اخبار ساعت 20:30 شبکه دو ، یک اخبار متفاوت و انتقادی بود. چند وقتیه شده ارگان رسمی حمایت از دولت. به صورت کاملا زمینه ای . اینها هم محبوبیت کسب کردند که به کار اصلیشون برسن.

 

6- رئیس تعطیله !

 

7- من با یقین کافر ، جهان با شک مسلمان

    با این حساب اهل جهنم فرق دارند                   «فاضل نظری»

 

منصور

نظرات 8 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 23:31 http://shide.ir

فرق دارند ...

آرش پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 10:20 http://zendeginame.blogsky.com

آهان ...
این شد... حالا داری میشی خود اون منصوری که میشناسمش... صریح اللهجه!
راستی .. از روح الله خبر داری ؟‌ دلم تنگ شده و اون راه حل عوض کردن.... با ..... هم جواب نمیده!

آرش پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 10:25 http://zendeginame.blogsky.com

راستی ... دلم برای نصیر هم تنگ شده ... چرا نمی نویسه؟ هنوزم پیش همید ؟

سید علی پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 14:11

این مطلبتون خیلی باحال بود.
(مخصوصا قسمت چرب کردنش!!)

این شعر هم تقدیم شما:
ای عشق مدد کن که به سامان برسیم
چون مزرعه ی تشنه به باران برسیم
یا من برسم به یار و یا یار به من
یا هردو بمیریم و به پایان برسیم

سجاد پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 20:09 http://paknevis.com/weblog

سلام. چی بگم والا، ایشالا خدا خودش ... یه کاری بکنه دیگه :)

معصومه شنبه 8 اردیبهشت 1386 ساعت 15:41

یه مدتی گلایه نکرده بودید من نگران شده بودم !
حالا آدم خیالش راحت میشه که همه چیز سر جاشه !

منم تا یه مدتی از دست این حضرات خیلی حرص می کردم ، ولی آخه اینا چی حالیشون هست که از اینکه یه چیزی حالیشون نیست ما ناراحت بشیم ؟!

کرور کرور مامور مرد ریخته توی شهر که خانوم ها و دختر ها رو از بالا تا پایین دید بزنن که آیا حجابشون درست هست یا نیست ؟!
بعد که کنترل کردن حالا وقت تذکر میشه که کجای لباس و حجابشون مشکل داره !!!!
بعد از اینکه چک کردن به طرف مهلت داده میشه که درست کنند !
بعد دوباره باید چک بشه که آیا ... ؟!؟!؟!؟!؟!؟!

اینا من رو بیشتر عصبی می کنه !
که یه کسی تو خیابون ایستاده و داره من رو چک می کنه !
حالا به هر اسمی که باشه ، ....

کار بد شنبه 8 اردیبهشت 1386 ساعت 22:32 http://www.karebad.org/

یه بازی رو با یه گزارشگر بی سادگی هر چه تمام تر می شه خراب کرد ... به همین راحتی ! ... بیت آخر رو موافقم خیلی !

رضا یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 ساعت 23:42 http://moghaddam.ir/nahan

تعطیلات!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد