رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

شاکی نامه !

 

 1- فلا تتبعوا الهوی ان تعدلوا

رفتم دادسرا برای پی گیری پرونده آقا دزده. این آیه بالای برگه اجرای احکام به چشمم خورد. بله ، خیلی مهمه . باید از هوا پیروی نکرد.

 

2- شاکی هستم یه دنیا. از در ودیوار. قوه قضائیه. یه بار نشد روزنامه در صفحه حوادث از دزدیدن و تعرض به دختران جوان ننویسه. تازه اینها به مراجع قضایی میرسه. چند تا کارشون به شکایت نمی کشه خدا می دونه. با این قوانین قضایی غیر قاطع در کشور ما وضع حالا حالاها همینه. دزد خونه ما داره راست راست می چرخه و ما نمی دونیم کجای دادسرا باید بریم. اطلاع رسانی و راهنمایی و مشاوره و این چیزا کلا وجود نداره. باید اینقدر رفته باشی تا بدونی چی کجاست. از مراجعه کننده ها باید بپرسی. ای ( به فتح الف!) خاک بر سر...

 

3- این ماجراها که اتفاق می افته ، ما که نه کاری از دستمون بر میاد و نه صدامون به جایی می رسه، فقط می تونیم تو وبلاگ داد بزنیم. نمی دونم چرا قیمت مسکن داره اینجوری میره بالا. کدوم مخنثی در این رابطه مسوولیت داره ؟ قبلا می گفتن کسی مسوولیت به گردن نمی گیره. چند مورد گرفتن دیدیم فرقی نکرد! " آره من کردم ، می گی چی ؟!!"

 

4- واقعا دلم چند بار شکست. هی جمع و جور کردیم برای خرید خونه ، رسیدیم به نزدیک نقطه خرید ، قیمت رفت بالا ، دوباره ما رفتیم بالا ، رفت بالاتر، باز هم... ، بازهم ... دیگه قدمون نمی رسه بالاتر بریم. پرتوقع هم نیستیم ولی اصلا نمیشه. خدا عامل و باعث و بانیش رو لعنت کنه. من ندرتا لعنت می کنم ولی وقتی در این حالت لعنت کنم مطمئن باشید می گیره. دامن متصدی امر بی عرضگی در زمینه بالا رفتن قیمت خانه را خواهد گرفت.

 

5- رفیقی نیست جز دیوار

 

منصور

نظرات 6 + ارسال نظر
فرهاد.کامران چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 08:41

قیمت مسکن رو حالا حالا ها نمیشه آورد پایین... چون همونا که بردنش بالا نمی ذارن که بیاد پایین... زندگی بالا پایین زیاد داره... اما مثل اینکه قیمت مسکن فقط بالا داره...
می گم که شما هم می تونی بری تو بازار مسکن سرمایه گذاری کنی ها... شاید هم کردی اما باید به شکل اساسی روی این موضوع فکر کرد... اتفاقا ما هم می خوایم بکوبیم و بسازیم... اما تو این شرایط دیوونگی محضه... ۴ ماهه که منتظر مجوز چهار طبقه توی منطقه ی ۶ ایم... شهرداری هم خیلی کارش زیرکانه س... میاد مجوز میده برای مناطق ۶ و ۱۱ و ۴و... که ماکزیمم ۳ طبقه...بعد میاد میگه یه طبقه دیگه هم میدیم با صدور جریمه... یعنی مفت مفت پول میگیرن... مملکت اوضاعی شده قمر در عقرب... مشتاق دیدار شدیدا...
موفق و موید باشید...

معصومه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 17:42

آدم از چی بناله ؟
به کی بناله ؟

گاهی فکر می کنم بعضی ها دارن با تمام قوا ، زندگی رو برای دیگران سخت می کنند !

پیام چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 17:44

خیلی دلم واستون تنگ شده!
هر کی دل شما رو بشکنه میشکنه!

علیرضا انصاری پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1386 ساعت 00:00 http://aliansari.info

اوه اوه، چه عصبی؛ بابا لبخند و عشق است آقای .... D:
شاد باشید!

آرش طباطبائی پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1386 ساعت 07:25 http://zendeginame.blogsky.com

آقا دزده ؟

آره ... بالا رفته و هیچ کس هم قوت نداره بدهش پایین! منم به این مصیبت دچارم.

سجاد پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1386 ساعت 14:44 http://paknevis.com/weblog

همینه که شما می گی. آدم واقعا گاهی می مونه با همون یه راه که بگه: ای (با همون فتح الف) لعنت به... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد