رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

آپ دیت می کنیم !

 

1- در فیلم مسیر سبز(گرین مایلز) ٬ تام هنکس که عمر طولانی پیدا کرده بود و یه جورایی شده بود حضرت مسیح، می گفت این هم مجازات منه که عمر طولانی داشته باشم و دائما شاهد این باشم که دوستانم را به خاک می سپارم.

حالا من که عمر طولانی و جاودانه ندارم ، ولی برای بار چندم بود که شاهد مراسم کفن و دفن و خاکسپاری و ختم و غسل و غیره بودم. یه مقدار هم شاید تقصیر خودمه که تو همه این کارا می رم جلو و کنار وا نمی ایسم. تحملش سخت شده.

یک مادر بزرگ و یک پدر بزرگ و یک عمو و یک پسر عمه( برادر) در عرض کمتر از سه سال. غیر از دوستان و آشنایان و ...

 

2- از تمام دوستانی که از طرق مختلف ارتباطی ، تسلیت گفتند یا در مراسم ختم شرکت کردند تشکر می کنم. ان شاءالله در شادی هاشون جبران کنم.

 

3- برای بعضی ها این سهمیه بنزین زیاد هم هست. از منزل تا محل کارش اصلا پیاده می ره. خوب، بیاد سهمیه ش رو بده به ما که کلی مصرف داریم! پولشم می دیم!

 

4- مشغول بافر گرفتن هستیم برای شروع سال جدید تحصیلی . لودینگمون داره پر میشه. دعا کنید ما را.

 

5- اینقدر برای بنزین سفر سوژه تراشیدیم که مسوولین گفتن بی خیال بابا! به همه میدیم!فقط یه رقم بگم که یکی از دوستان ما که با هواپیما رفت مشهد، کارت بنزین یکی دیگه رو برد اونجا برای فامیلشون بنزین زد که کارت بنزین طرف تو مشهد فعال شده باشه. دیگه تا ته مطلب برید!

 

6- داشتم آرشیو سال 83 رو میدیدم، یه بیت شعر نوشته بودم ، 26 تا روش نظر اومده بود! نمی دونم من از دل و دماغ افتادم یا خواننده ها. به روایت کانتر کنار صفحه ، بازدید کنندگان کم نشده اند، نظر دهندگان کم شدند.

 

7- خیلی تو مطلب فرستادن فعال بودم، کامپیوترم هم خراب شد! دیگه دلیل رسمی هم دارم. ایراد اینه : یک بار که با مودم شماره گیری میکنم ، دیگه قطع نمیشه. باید سیم مودم رو بکشم. کسی میدونه راه رفع این مشکل چیه؟ کمک کنید!

 

۸- از این پست قصد دارم یک بند به مطالب اضافه کنم با عنوان «افراد بخندند» البته معلوم نیست در پستهای بعدی هم ادامه پیدا کند ! اصلا ولش کن ٬ وزیر مسکن عزیز یک حکمت فرمودند که بدون توضیح درج می شود:

وزیر مسکن اعلام کرد « قیمت مسکن متعادل شده است.» آگاهان پرسیدند: نسبت به چی؟ وزیر توضیح داد: به نسبت قیمت سایر کالاها.

 

۹- عشقت بمن داد عمر دوباره           معجزه با تو فرقی نداره

 

منصور

 

نظرات 9 + ارسال نظر
شرلوک هلمز دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 16:22 http://holmes.blogspot.com/

من همین الان خبردار شدم....چیزی نمیشه گفت...جز آرزوی صبر و ارامش و سلامتی برای بازماندگان...

محسن ع. دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 17:12

منصور جان، برارجان، با یک مودم دیگه تست کن اگه وضع این نبود اشکال از مودم می باشد که دو حالت دارد ... اصلا تست کن بعدش خودم در خدمتم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 21:55

پس نصیر کجاست؟

علیرضا چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 01:59

سلام

آپدیت می کنیم :))

خوب سه نفر برای سه سال یه ذره زیاده.
طی ۹ ماه گذشته مادر بزرگ و خواهر مادربزرگ (که می شه خاله ی بابا) فوت کردند که من برای حاکسپاری رفتم. امروز هم نهمین سالگرد پدر بزرگ بود :((

این لودینگ رو پایه ام. راستی این برنامه جشن بهزیستی چند شبی بود دوبلور ها مهمانش بودن،‌ من هی اون خاطره ی مشترک دوبله تو ذهنم رژه می رفت. :)

نمی دونم روز دقیقش کیه. ولی فکر کنم روز تولد رویای تازه نزدیک باشه،‌ که تبریک می گم.

آقا پس چی شد؟ ما بالاخره کدوم قالب رو ادیت کنیم؟ (یه پیش نمایش از قالب ها ببینید،‌ دستور بدید.)

خوب معلومه. این محسن خان به فاصله کمتر از ۵ ساعت بالای شما پست جدید داده. خوب تو این دوره زمونه هم کسی حال و حوصله ی اسکرول کردن پایین رو نداره. :)

مخلصیم

شازده چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 18:29

قبل از هر چیزی ان شائ الله بقای عمر شما...
مطلبی بود که می خواستم ذکر کنم اونم این که: تو هر مجلس ختم و...که شرکت کردم و شنیدم که مردم به داغدیده میگن (...غم اخرتون باشه)با خودم فکر کردم که اگه این تسلی تسلی خوبی باشه مفهومش اینه که:انشاء الله بعدیش خودتون باشین.گاهی اوقات الفاظ ما رو هم بازی میدن.........
یا حق

ز.م چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 22:36

هر کسی یه توانایی هایی داره و یک کارایی ازش بر میاد که خوب خواسته یا نا خواسته میشه پیشونی نوشتش و هر جا که باشه اون کارا رو خوب انجام میده.اما مطمئنم شما اگه کاری را نخواهید و دوست نداشته باشید انجامش نمی دید.

فکر نمی کنم کم شدن فعالیت شما تو دادن مطلب ربطی به خرابی کامپیوترتون داشته باشه ها.ایراد جای دیگه ست.:)

نصیر جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 00:21

سلام
۱. عرض تسلی دوباره.
۲. آن قدر دل به آرزوی « مشتاق دیدار تازه » بستم که حال فقط امید به دیدار تازه دارم.

سید علی شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 19:55

عرض ارادت...
عرض خاکساری...

م.ج سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 11:16 http://toranj.blogsky.com

ایول بند هشتو خوب اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد