رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

شطحیات + کشکول + حرف حسابی!

 

1-      چه بوی خوبی میاد. بوی زندگی. پشت فرمون نشسته ای و داری توی چمران گاووار رانندگی میکنی. نفس عمیق تر می کشی.

 

2-      تاراج شده ام . تمام شده ام . گم شده ام.

3-      خبرنگار امریکایی ، جواب صریح می خواهد و اطلاعات و اخبارش به روز نیست.

4-      کلاس می ری میای- اینور اونور میزنی- میری بیرون وبرمی گردی- برنامه دارید.تشنگی – ساعت 9 پست میدی.

5-      مهمانید- مهمان دارید. مهمان دارند! فکر کردیم از عالم تجرد که در می آییم افطار ها می رویم خانه. تو این 12 روز که نشده تا بعد...

6-      بعد افطار آب بازی می کنی. ترو خدا می بینید! بچه شدیم!

7-      حس بودن میکنی. حس مهم بودن میکنی .حس میکنی احساس داری.

8-      مثل یه رویا می آید و میرود.

9-      هنوز از هرم تنت داره می سوزه تنم.

10-  رئیس ، چه واژه غریبی!

11-  حالت از هر چی آدم بد بهم می خوره !

 

 

عشقت بمن داد عمر دوباره

معجزه با تو فرقی نداره

 

منصور

نظرات 7 + ارسال نظر
ز.م پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 00:48

۱.همه ی ما بچه ایم.
۲. هیچ پروانه ای پریروز پیلگی خود را به یاد نمی آورد
۳.فکر میکنم تو سطر دهم اشتباه تایپی رخ داده(ق-غ)
۴.خوش به حال یه حس خوب

معصومه پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 10:51

اون شعر های انتهایی هنوز بی مخاطبند ؟

یه دوست پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 11:12

چرت و پرته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علی اصغری جمعه 6 مهر 1386 ساعت 12:42

سلام

من از این نوشته ها هیچی نفهمیدم!!!

رضا اخوان سلامت جمعه 6 مهر 1386 ساعت 17:34 http://chaah.blogfa.com

سلام
۱. فکر کنم از بچه هایی که روزی این جا رو چک می کردن٬ تنها منم که کامنت می ذارم .. شاید برخلاف ٍ‌دوستان ٬هنوز بزرگ نشدم! شاید!

۲. و غزلی من باب ٍ رییس! البته حتمن شنیدید و خوندید!

از شوکت فرمانروایی ها سر ام خالی ست
من پادشاه کشتگانم! کشورم خالی ست

چابکسواری نامه ای خونین به دست ام داد
با او چه باید گفت وقتی لشگر ام خالی ست

خونگریه های امپراتوری پشیمان ام
در آستین توبه جای خنجر ام خالی ست

مکر ولیعهدان و نیرنگ وزیران کو؟
تا چند از زهر ندیمان ساغر ام خالی ست؟

ای کاش سنگی در کنار سنگ ها بودم
آوخ که من کوه ام ولی دور و برم خالی ست

فرمان روایی خانه بر دوش ام٬ محبت کن
ای مرگ! تابوتی که با خود می برم خالی ست

۳.چند وقتیه شما رو پیدا کردم! البته در قالب ٍ جعبه ی جادویی و پرده سینما! شدیدن وقتی بازی ٍ « فرهاد اصلانی» رو می بینم ٬ یاد ٍ شما می افتم!

(مشتاق ٍ دیدار)

به نظرم رسید خوبه که در میون این همه کامنت ٍ فست فودی یادی از گذشته کنم و دل و به دریا بزنم٬ بلکه یه کم با اظهار ٍ‌لطف ٍ‌بقیه فرق کنه! بی خیال ٍ همه چیز!

محمود شنبه 7 مهر 1386 ساعت 09:39 http://3pdar.blogspot.com

گفتی که تمام شده ای
آره فکر کنم
ولی
کاش تمام نمی شدی

!!! دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 15:45 http://torang,blogsky.com

نمنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد