رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

یک شعر

 

شعری که به حال و روز من می خورد:

 

 

به قصه های غریبانه ام ببخشایید !

که من ـ که سنگ صبورم ـ

                                  نه سنگم و نه صبور !

 

دلی که می شود از غصه تنگ ٬ می ترکد !

چه جای دل که در این خانه سنگ می ترکد !

 

در آن مقام ٬ که خون از گلوی نای چکد

عجب نباشد اگر بغض چنگ می ترکد

 

چنان درنگ به ما چیره شد ٬ که سنگ شدیم !

دلم از این همه سنگ و درنگ می ترکد

 

منصور

نظرات 10 + ارسال نظر
ز.م سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 20:14

خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند

و دست منبسط نور روی شانه ی آنهاست

فرانک پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 21:55 http://savareazadi.blogfa.ir

شعر زیبایی بود و ترکیدن بغض سنگ را دریافتم...
و حال من نیز در این سوی روزگار بی فریاد بهتر از شما نیست

بار دیگرِ نگاه... یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 21:34 http://glance-again.blogfa.com

سلام

عیدتون مبارک

به من هم یه سر بزنین


یا علی

ترنج دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 10:00

توروخدا یکی بیاد منو UPDATE کنه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 09:23

یاد قبلا ها به خیر!
یه تیمی بود!

حسین چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 02:13

امشب با منصور مهندس عمران سن ۳۳ سال تهران با هم بودیم.شب خوبی بود.خیلی یاد گذشته ها کردیم.تنها کسی بود که بعد ار تاهل جوان تر شده بود.حالا ما هم مهندس بودیم.مهندس هائی که روزی شر ترین شاگرد های مهندس بودیم.مهندسی اون کجا و مال ما کجا.اون به ما همه چیز یاد داد.حتی تئاتر!
((یکی مرد عرب اما بیابان گرد و صحرائی قدم بگذاشت در ام القری...))
یادش بخیر...
منم حالا مثلا کارگردان حرفه ای شدم.اما کارگردانیه اون کجا و من کجا...

حمید پناهی .مفید ۲۷ چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 17:20

سلام چند وقتیه از طریق سایت دوره به اینجاسر میزنم.
دوست دارم مطالبه زیبای جدید و update شده را ببینم.
مخلصه آقا منصورم هستیم.منتظریم.

سید جواد جمعه 27 مهر 1386 ساعت 11:46 http://www.sjy-sajed.blogfa.com

سلام
با تمام ارادتی که نسبت به جناب آقای منصور داریم بی صبرانه منتظر مطالب جناب آقای نصیر هستیم.
با تشکر فراوان

سید جواد دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 00:23 http://www.sjy-sajed.blogfa.com

همجنان در انتظار به سر می بریم....

mr چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 13:22

halo rooze melater doroo va pasto faghat khoda midoone na kase dige ba sher ham nemishe fahmid, OFTAD?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد