رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

اولین طلوع من باش

 

۱- تسلیت جهت فقدان شاعر گرانقدر، قیصر امین پور. همو که نام کوچکش با حرف آخر عشق آغاز میشود.

 

۲- امشب ببین که دست من ، عطر تورو کم میاره


۳- دیشب خونه مادر بودیم. همه برادرها و خواهرها کنار هم جمع شده بودن. آخرین بار این اتفاق 8 سال قبل افتاده بود. و تا الان تکرار نشده بود. به دلایلی مثل شهرستان بودن یا خارج کشور بودن. یا نبودن. نشست خوبی بود و خوش گذشت. یاد خاطرات کودکی. و از هر دری سخنی.

۴- قطعا خورشت فسنجان مادر ، بهترین است در دنیا. حتی از فسنجان فارسی هم خوشمزه تر است.

۵- چند وقت پیش ،دوستان قدیم در مدرسه خ یک شب دعوت کردند برای مهمانی. بانی چاو میرداماد. جای خوبیه. دیگه شده پاتوق این دعوتا. بچه های با معرفتی هستند. بعد 6 سال هنوز از این برنامه ها می زارن.و دعوت می کنن. تو بچه های مدرسه میم از این خبرا نیست .نمی دونم پامون رو کجا اشتباه گذاشتیم.

۶- بعضی از آدمهایی که در اطرافمون هستند را اگر ببرن هند، مردم می پرستندشون!

 
۷- دل عاشق خریداری نداره...
 
۸- خواب سبز رازقی باش
    عاشق همیشگی باش
    خسته ام از تلخی شب
    تو طلوع زندگی باش

 

منصور

نظرات 11 + ارسال نظر
حسین شنبه 12 آبان 1386 ساعت 01:52

*پاورقی
منظور از مدارس خ و میم به ترتیب خاتم و مفید می باشد که در اینجا نویسنده از آرایه ... استفاده نموده است.

خنک!
می خواستم بنویسم که خودم می تونستم!

حامد شنبه 12 آبان 1386 ساعت 16:07

طلوع شب
غروب بی سحر...

[ بدون نام ] شنبه 12 آبان 1386 ساعت 19:03

جالبه ! همیشه شعار دادن ساده ترین کاره!
حضرتعالی که کمپانی معرفت تشریف دارین! در مورد بند ۵ نوشته گهربارتون کافی است کمی در آینه به مقصر اصلی نگاه کنید!
فقط می تونم بگم دلم به حال آموزش این مملکت می سوزه که متولیان جالبی داره! از اون بالا تا این پایین!!!!!!

رضا یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 14:05

با شور و شوق می رسم و طرد می شوم
موج ام ٬ به هر طرف که بیایم زیادی ام ..

[ بدون نام ] یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 18:34

سلام
من باب اومدن برادرتون خوش امد گویی.

علیرضا دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 00:11

سلام

شش خیلی قشنگ بود. شده ام بت پرست تو ! :)
آلبوم جدید حضرت میم هم زیبا ست.

بی تو و آبی عشقت
تشنه ام کویر لوت ام

[ بدون نام ] دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 22:54

جواب منتقدا رو بده

حمیدرضا چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 00:48

با سلام خدمت دبیر قدیمی خودم جناب مهندس آقاخانی
خیلی با خودم کلنجار رفتم که شباهتی بین خ و م پیدا کنم ولی پس از مدتی با کمال سربلندی به نتیجه ساده یی رسیدم که وجه تشابهی نیست تنها یک نقطه ی تشابه موجود است که آنهم خود حضرتعالی هستید!
ایضا پیشنهاد می کنم زیاد سعی در بر شمردن نقایص نکنید که درین صورت پای خودتان از دو ناحیه بد گیر است:
۱.بعنوان دانش آموز گذشته ی(دهه اول)مفید...که چرا سکوت کردید
۲.بعنوان معلم امروز مفید( دهه سوم)....که خود براه کج ادامه داده آنهم با چه استقامتی!!!
.....
ببخشید و ۳.بعنوان مدیر آینده مفید(انشااله)که ....
پس با عرض پوزش....خود کرده را تدبیر نیست

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 11:24

خواستی بفهمی ژاتو کجا اشتباه گذاشتی بیا من بهت میگم البته فهمیدنش آی کیو میخواد که .....

امین پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 00:47

بعضی آدمها هم معبود معبوده های هند میشن....!
آقا منصور آقا نصیر کو؟؟؟

رضا جمعه 18 آبان 1386 ساعت 13:03 http://moghaddam.ir/gharar

میم و خ نداره،
ولی خداییش بچه‌های میم تو میرداماد قرار نمی ذاریم! پر پرش اگه نخواهیم بریم علی آقا میشه ستارخان (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد