رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

آپ دیت زورکی!

 

1-      رفتیم اصفهان ، برگشتیم. همین! خوب بود. اردو با بچه های سوم مدرسه. مختصات اردوها در سالهای اخیر تغییرات زیادی کرده است. نمی دانم آتش زیر خاکستر است یا آرامش قبل از طوفان !

 

2-      یه چیز می خواستم بنویسم که دچار خود سانسوری شدم!

 

3-      نمی دونم آدم حرفی نداره باید حتما مطلب پست کنه؟!

 

 مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

 در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست   «فاضل نظری»

منصور

نظرات 13 + ارسال نظر
رضا شنبه 1 دی 1386 ساعت 22:30 http://www.chaah.blogfa.com

دل ام گرفته از این روزها ٬دل ام تنگ است
میان ٍ ما و رسیدن هزار فرسنگ است ..

حامد یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 19:39 http://garmegap.blogsky.com

گفتا : «چگونه ای لول؟»
گفتم : «ملول!»
خندید...

محمود دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 09:58 http://3pdar.blogspot.com

سلام منصور جان!
عالی است: "عکس رخ مهتاب..."
اگر فقط همین شعرهای انتهای هر پست را هم بنویسی، ما قبول داریم. فقط بنویس و ما را دست خالی از این وبلاگ برنگردان... الهی آمین

علی دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 20:15

سلام
مخلصیم . فکر می کنم بعد از ۳ سال است که دارم به وبلاگ شما سر میزنم. آدرسش را هم فراموش کرده بودم. با گوگل سرچ کردم. از این بازدید خوشحالم
اگر نوار بهانه است . وبلاگ دیدن هم همین طور

رضا چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 04:30 http://moghaddam.ir/gharar/

«مختصات اردوها در سالهای اخیر تغییرات زیادی کرده است. »
حالا این خوبه یا بد!؟

ناشناس چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 10:44

سلام
در این چند وقت اخیر مدام شاهد مطالب منصورهستیم پس آقا نصیر که نامشان در بخش نویسندگان به چشم میخورد چرا مطلب نمینویسند در این صورت زورکی هم کاری انجام نخواهدشد.
اغلب مطالب وبلاگ حاوی خاطرات روزمره ی منصورمیباشد
اگر وبلاگ یک دفترچه ی خاطرات است که هیچ.ولی اگرنیست بهتراست مطالب دیگری نیز در آن جای بگیرد.

فرهاد جمعه 7 دی 1386 ساعت 16:03 http://15khordadi.blogsky.com

سلام
خودسانسوری رو رها کنید
آخرین مطلب من: کنسرت یانی/امریکا
منتظر شما هستم

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

جمشید دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 12:25

عیدتون مبارک

مهناز دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 19:17

منظورتون از تغییر مختصات اردوها چیه؟!!!!

سج دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 19:19

تنهاترین سه‌شنبه 11 دی 1386 ساعت 19:34

کامنت زورکی!!

۱-سلام
۲-خیلی وقت بود این جا نیومده بودم.خدا پدر وبلاگ۲۷بیامرزه
۳-پسر استاد فیزیک یکمون مرد.همین آیدین نیکخواه بهرامی!!
۴-جدیدا یک چیز هایی می بینم.یک پیر مرد توی خیابون گرد مرده می پاشید!!!
این بیت بعدا آخر یک نوشته بنویسید
کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت
ولی آهسته میگویم خدایا بی اثر باشد
۵-خدانگهدار

‌بهرنگ چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 19:01

Mansour jaan, salam
in poste va poste ghablit ro taazeh khoondam
mesle hamishe, kheily jaaleb bood
be omide didar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد