رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

روز آخر

 

1-      نوروز مبارک. تبریک می گیم چون رسمه! وگرنه گوشت کیلو 11000 تومن و پرتقال کیلو 1850 تومن چه تبریکی ؟!! امروز خیار قیمت کردم کیلو 2000 تومن. چشم وزیر بازرگانی روشن!

 

2-      قاصدی گفت قرار نیست دولت یک ساعت بکشه جلو . تو ذهنم گفتم بعید نیست. درسته که مصوبه مجلسه ولی استبعادی نداره که اجرا نشه. بعد ، امشب دیدم که می کشن جلو.

3-      علی دایی می تازد. سایپا دو تا زد ده تا نزد. سر ویرا سلامت باشه! چرا اخراجش نمی کنن نمی دونم. هیچوقت فوتبال ایران اینقدر که سپاهان نمایش می ده ضعیف نبوده. حتی در دفعاتی که بطور اتفاقی استقلال رسید به جام باشگاه های آسیا !

4-      هنوز نه به داره نه به بار و سال تحویل نشده ، 26 تا اس ام اس تبریک رسیده. مثل اینکه دوستان توصیه مخابرات رو گوش کردن و قبل از تحویل سال می فرستن. پارسال عید 75 تا پیامک تبریک برام رسید. ببیتیم امسال می شه رکورد بزنیم. البته اصلا دلم خوش به این ایام نیست. یه زمانی خواهد رسید که هیچ کس احوال آدم رو نمی پرسه . دریغ از یک تلفن یا اس ام اس . می دانم "این نیز بگذرد"

5-      نصیر مطلب داد ممنونشیم. امیدوارم در طول عید هم تکرار کنه. ما که نیستیم.

6-      عید دو تا فیلم اسکاری نشون میده ما نیستیم ببینیم (گریه). شنیدم "جایی برای پیرمردها نیست" قشنگه.

7-      فردا که توپ سال تجویل در بره هیچ کس نیست که بریم دیدنش! همه مسافرتن. کی میگه وضع معیشت مردم بد شده. کی همه ماشین داشتن و هر بچه ای موبایل داشت. شده فرهنگ. یکی عید نره مسافرت می گن بی کلاسه ! ولی من عید تهران رو دوست دارم . بخاطر خلوتیش. 20 دقیقه از خیابون آزادی می رسم به نیاوران. حال می ده . که به حکم ضرورت نیستیم که ببینیم.

8-      هی بشور و بساب. سرویس شدیم. خانه تکانی دوست ندارم. حاضرم جاش کارهای سخت تری بکنم ولی از شیشه پاک کردن متنفرم. مخصوصا رو به کوچه باشه و از اون بالا هی با این و اون سلام و علیک کنی ! گفتم یه بارون میاد شیشه میشه مثل قبلش. چه فایده پاک کنیم. که با نگاهی که بهم شد فهمیدم چرت گفته ام !

9-      خانه بعضی هم زورکی میره آدم.

10-  دیشب تو خیابون ، یه نارنجک زدن کنار پام ، هول کردم دویدم! نمی دونم کسی کشیک می کشید که بخنده یا نه ؟! ولی اگه خندیده کوفتش بشه یه حق این ساعت!

 

       چه خواهد کرد با ما عشق؟ پرسیدیم و خندیدی
       فقط با پاسخت پیچیده‌تر کردی معما را

منصور

نظرات 6 + ارسال نظر
ز.م چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 23:11 http://siddharta.blogsky.com

عید زورکی. نمیدونم اگه عید نخواهیم کی رو باید ببینیم.

محمود چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 23:50

عید شما مبارک
قیمت جنس سه چارک

-الهی آمین-

سکوت جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 00:23 http://www.within.blogfa.com

صداقتت مارو کشته استاد! حرف زدنتون مثه تو کلاسه، شاکی و بی شیله پیله. سال نو مبارک. وقت کردین سربزنین!

[ بدون نام ] یکشنبه 4 فروردین 1387 ساعت 07:38

سلام
میوه هاتون رو از کجا میخرین!
میدون های تره بار خیلی ارزون تره ها!
البته آشغال میوه هم نمی دن!

تنهاترین پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 20:53

سلام
هنوز اونقدر بزرگ نشدم که عمق مفهوم گوشت کیلویی ۱۰۰۰۰ تومان رو بفهمم. پس فعلا بی خیال
به عید شدن عادت کردم همون چیزی که همیشه ازش می ترسیدم اعتیاد !!!!

کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت
ولی اهسته می گویم خدایا بی اثر باشد

آرمان دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 22:03

از وزیر بازرگانی گلایه نکنین! دولت محترم اعلام کرده که <مسوول گرانی در سال آینده نخواهد بود> !! به به !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد