رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

قفستو خالی بفروش ، بگو پرنده آزاد

 

۱- دیر پست دادن ، همه اش تنبلی نیست. بی انگیزگی. دل و دماغی نمونده. درگیریهای مملکت ، مشکلات اقتصادی ، مشکلات جهان که ما غصه اش را می خوریم(!) همه و همه باعث شده که ما از صرافت وبلاگ نویسی و آپ کردن بیفتیم.

 

۲- سیاسی که نمی نویسیم، اجتماعی هم ایضا. می مونه فوتبال!

بارسلون عزیزم که هیچی نشد، امیدم به چلسی ست. و پرسپولیس که قهرمان شد و روی بعضی ها کم شد!

 

۳- همه چیز سخت شده٬ و ضاقت الارض و منعت السماء که می گن شاید الانه...

 

۴- این ایام طراوت از ما رخت بر بسته. در هفته معلم رفتیم منزل استاد خدابخش معلم هندسه دوران دبیرستانمون. هر موقع دیگه بود کلی رپرتاژ و آگهی و عکس و گزارش میذاشتم و شرح می دادم ولی حالش نیست.

 

۵- کسی که در قسمت نظرات حرفهای زشت می زد و آنچه لایق خودش بود به ما نسبت میداد ٬ شناسایی شد! البته نه اینکه من پی گیری کردم٬ که نه وقتش را دارم و نه حالش را و نه اهمیتی برایم داشت. خودش خودش را معرفی کرد. خواستم چیزی بگویم یا کاری بکنم٬ دیدم ارزشش رو نداره. من اعتقاد دارم کسی را که می خواهی فحش بهش بدی یا حتی بزنی تو گوشش٬ باید ارزش اینکار رو داشته باشه و این دوست عزیز نداشت!‌ ای کاش کسی بود که لیاقت داشت دو تا چک ازم بخوره و می رفتم بخاطر فحشهای رکیکی که داده بود می زدمش ولی نمیشه ...

 

۶- دیدار می نمایی و پرهیز میکنی

    بازار خویش و آتش ما تیز می کنی

 

منصور 

نظرات 13 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 11:21

ای کاش از استاد خدابخش نوشته بودید.

چشم بزودی می نویسم. شما کی تشریف میارید ایران که یه برنامه دیگر ترتیب دهیم.

تنها ترین دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 13:02

سلام

چرا همه میگن که همه دیگه دل و دماغ کاری ندارند؟

ما هم یک استاد هندسه داشتیم خیلی هم دوسش می داشتیم

عجب بیتی!!!!!

معادلات از ریاضی ۲ خیلی سخت تر !!!!!


به دور دیده خود خاربندی از مژه بستم
نه خیال تو بیرون رود نه خواب در آید

نگه دار تون باشه

تو قرار شد یه دفه بیای اینطرفا نیومدی

به به دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 19:09

باز خوبه معلم هندستون شمارو راه میده خونش.
ما چه جوری روز معلم رو تبریک بگیم؟

شما تشریف بیارین ما هم راه می دیم

علی صفی دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 21:17

سلام .
اول قهرمانی عقاب آسیا ؛ پرسپولیس زلزله رو به همه تبریک و شاد باش میگم . جای همتون تو استادیوم خالی بود .
الغرض : آقای آقاخانی ممنون می شم اگه اسم این آدمک رو برام میل کنید تا ببینم کی به من تهمت زده بود .
یا علی

نصیر دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 21:52

سلام
۱. حرف حق زدی. دریغ از فحش و کتک برای بعضی ها.

[ بدون نام ] جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 13:43 http://siddharta.blogsky.com

سلام.

دوستی با مردم نادان سفالین کوزه ایست.....

Sadegh Jalali شنبه 4 خرداد 1387 ساعت 15:53

Salam

Omidvaram mano hanuz yadetoon bashe. Dashtam search mikardam interneto, kheili kheil khoshhal shodam didam hanuz ham Toranj edame dare. Fek konam 5 sale shod
Ya ALI

همون صادق جلالی خودمونی؟ کجایی قارداش؟

مهم نیست!!!!!!!!!!!! شنبه 4 خرداد 1387 ساعت 17:25

اولا این در حد انسانها نیست که بخواهند مصداق آیات الهی را بیان کنند و برایش مثال بیاورند.
ثانیا کسی فحش میده که نمیاد خودش رو معرفی کنه و اگر به احتمال صفر درصد اینکار رو کرده باشه خواهش میکنم اسمش رو توی وبلاگتون بنویسید تا بقیه هم او را بشناسند و از ارتباط برقرار کردن با او بپرهیزند.
با تشکر

حرف شما درست . منم تعجب کردم که چرا معرفی کرده. آخه ما یه دزد زنجیره ای داشتیم تو محل کارمون خودش خودش رو تسلیم کرد گفتم شاید اینم تو اون مایه هاست.

محمود یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 09:42

سلام
کاملاً مخالفم،
ندیدم آن که برای محبت لایق نیست، و آن کیست که از ً من ً بهتر نیست، حجاب خوب دیدن کسان جز ً من ً نیست.

کدوم محمودی؟ محمود خودمون؟ خیلی عیرفانی نوشتی. هیچی حالیم نشد.

[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 18:37

قفسم خالیه وپرنده مرده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد 1387 ساعت 10:53

chera enghad bi hesso haal shodin ostad?! baba shoma javoona az in harfa bezanin , ma chi begim ?

حسین چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 00:01

من اواخر تابستان خدمتتان میرسم. البته روزهای آخر اسفند ۷۷ حضور استاد شرفیاب شدم برای تجدید ارادت ولی تابستان هم اگر زحمت استاد و شما نباشد مغتنم است.

کاظم چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 02:55 http://www.shahne.com/weblog

خیلی مخلصیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد