رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

تلاطم

 

1-      از دوستانی که نظر می گذارند ممنونم. در این مورد ذکر یک نکته ضروزی می نماید:

اگر این وبلاگ را دنبال می کردید ، دیده بودید در زمانی که قسمت نظرات باز و آزاد بود، شده بود محل تخلیه روانی  عده ای . و وقتی آب گل آلود باشد ، ماهی گیری هم توسط رهگذران به وقوع می پیوندد.

بعد از آن موضوع ، بعضی نظرات را منتشر نمی کنم. و نظر گذارندگانش گله می کنند که چرا سانسور می کنی. چون می خواهم دوباره آن فضا ایجاد نشود. و دیگر اینکه نظراتی که بدون اسم است . اگر راجع به نوشته های من در پستها نقد دارید، بسیار ترجیح می دهم که گوینده اش معلوم باشد. نقد بدون اسم یا با اسم مستعار ، به یاد آورنده ماجراهای قبلی است که از آن دوری می کنم.

2-      جام ملتهای اروپا داره تنورش گرم میشه. آلمان که هیچی نداره. چک هم هیچوقت تیم نبوده. ستارگان تک به تک. کشور بلوک شرق همینه دیگه! عشق من هلند! هر چند که تا یک چهارم بیشتر بالا نمیاد. اسپانیا با اون فوتبال تماشاگر پسندش ، حیف که شخصیت قهرمانی نداره.ایتالیا هم که هیچ! از گروهش بالا بیاد خیلیه. پرتقال هم دولت مستعجله . فیل بزرگ بعد از اینکه مربی چلسی شد، فکر کنم تمرکزش بهم بخوره و خراب کنه. همه قدرتها را کنار زدم. پس من شانس قهرمانی رو به سوئیس میدم !!

3-      و افشین که هنوز به فکرشم. تاثیر فرهنگی که روی جامعه گذاشت ، فکر نکنم هیچ مسوول ذی ربطی (!) تا حالا گذاشته باشه. چون مسائل فرهنگی کلا تعطیله ، کسی از آقایان نفهمید این حرفهاش برای جامعه رشد آوره ، وگرنه جلوش رو می گرفتن!

4-      ایام شلوغی را در پیش رو دارم. سر خاراندن هم مقدور نیست.

5-       من دارم تو نقب شب جون می کنم

 تو داری از پریا قصه می گی

 

منصور

نظرات 12 + ارسال نظر
تنهاترین جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 13:41

سلام

هلند قهرمان می شه اگرم نشد خوب حتما یکی دیگه قهرمان می شه

خداحافظ

محمود شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 08:50

آیا (تنهاترین) اسم واقعی است یا اسم مستعار؟

مستعاره . ولی از روی آدرس ای میلش معلومه کیه.
و البته این دوست ما واقعا تنهاترینه. پس یه جورایی واقعیه!

کاظم سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 23:02 http://www.shahne.com/weblog

حالا که هلند قوی ظهر شده، شما طرفدارش شدی؟

سید علی پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 00:35

با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است
فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است
چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود
گیرم که برکه ای٬ نفسی عاشقت شده است
ای سیب سرخ غلت زنان در مسیر رود
«یک شهر تا به من برسی عاشقت شده است»
پر می کشی و وای به حال پرنده ای
کز پشت میله ی قفسی عاشقت شده است
آیینه ای و آه که هرگز برای تو
فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است

حسین فروزان سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 01:42

حضرت منصور

کشورها رو به شرق و غرب تقسیم کردن ابزار خوبی برای پیشبینی نتایج نیست.

ملاحظه فرمودید که کشور بلوک شرق نسخه عشقتون رو پیچید.

حضرت حسین !
وایسادی روسیه هلند رو زد این نظر رو گذاشتی! قبلش چرا نگفتید؟
خودتون هم باور نمی کردید....

حسین فروزان چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 19:21

عزیز دل

ما از جوانی هم در فوتبال شعوری نداشتیم...(ایضا در سایر امور) این است که دل بستیم به تحلیلهای اولوالالباب

29ی پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 19:01

1-استاد شما فوتبالی هم بودید ما خبر نداشتیم؟فکر میکردم به غیر از هندسه به چیز دیگه ای علاقه ندارید!!!!
2-پرسپولیس فصل بعد رو هم خواهیم دید. با این وضع دسته1 نره خوبه!
3-...

علی سعیدی یکشنبه 9 تیر 1387 ساعت 14:15

خب پس چی شد این تایید؟!؟!؟!؟!

میلاد جمعه 14 تیر 1387 ساعت 13:27

قهرمان واقعی انگلیس بود

محمد دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 15:12

سلام
اولا اسپانیا به ناحق قهرمان شد.البته بین این همه تیم بزرگ که همگی دوران بسیار ضعیفی رو پشت سر می گذاشتند بایدم قهرمان می شد با اون همه ستاره!
دوما ایـتــــــــــــــــالیا کولاکه!
سوما استقلال قهرمان میشه!
یا علی

شاهین خورشیدنیا سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 13:40

سلام
داشتم اسم معلمهای دوران دبیرستانم از جمله آقای حدادی معلم زبان را سرچ میکردم به یکی از پستهای شما (http://www.toranj.blogsky.com/?Date=1386-02) رسیدم. خیلی ناراحت شدم. من هم چند سال شاکرد ایشان بودم. امیدوار بودم این حدادی که شما گفتید همان نباشد اما تکه کلام «پسرای من» و «عزیزای من» من را مطمئن کرد که خودشان است. من از سال ۶۸ تا ۷۱ (دوم تا چهارم دبیرستان) در دبیرستان قدس منطقه ۱۱ شاگرد استاد حدادی بودم. اما تنها کاری که میتوانم بکنم دعای و آرزوی سلامتی برایشان است .

شاهین خورشیدنیا سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 13:52

خبر فوت آقای حدادی چند دقیقه پیش که کامنت گذاشته بودم نخوانده بودم الان تازه آن را در وبلاگ شما دیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد