رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

ما همینیم ، جنگل بدون ریشه

1- حلول ماه ضیافت الهی بر همه شما عزیزان مبارک. ان شاءالله خداوند در این ماه ، توفیق ذکر و نماز و خواندن قرآن اعطا فرماید.

2- چند روز پیش یک اتفاقی افتاد که بنا به دلایلی از ذکرش خودداری می کنم،اهل فن می دونن چی رو دارم می گم! ولی در این رابطه باید بگویم : عشقت بمن داد ، عمر دوباره .

3- برق ندارین؟ به مناسبت ماه رمضان شده روزی سه ساعت؟ مهم نیست. آب که دارین. آب بخورید! تلفن قطع نیست که. میوه کیلویی سه هزار تومنه؟ مرغ سه و نیم؟ عیب نداره. می تونست قیمتش دو برابر باشه.

4- به طریق اتفاقی، گذر کردیم از جلو مجلس فعلی، دیدیم اسم خیابونش "مردم" است. خدا را شکر! دیدیم مردم را یک جا تحویل گرفتن! شایدم واسه اینه که نماینده ها بدونن مردم بودند که  اونا رو فرستادن  اینجا . بدون مردم اونا هیچی نیستن. با مردم نمی دونم.

5- صدا و سیما همه جور کپی کاری کرده بود، فقط ندیده بودیم عین آهنگ خارجی را برای سریالها استفاده کنن و یک نفر هم به نام آهنگساز اسمش رو بنویسن! دوست دارم بدونم این بهرام دهقانیار که اسمش به عنوان آهنگساز سریال  "مرد هزار چهره" تو تیتراژ اومد، برای این موسیقی چی کار کرده؟ جدا کردن صدای اپرای روش از خود آهنگ؟! موسیقی سریال سه در چهار که بدجور آهنگ دزدیه. ظاهرا اصلش اسرائیلیه! چون هر چی گوش کردم هیچی ازش نفهمیدم. تنها زبانی هم که من هیچی نمی فهمم عبریه!

6- خدا خر رو شناخت بهش شاخ نداد! چند روز پیش دورگرد مدرس به صدر استثنائا خلوت بود.منم از ذوقم که تا حالا اینجور ندیده بودم، با سرعت زیاد پیچیدم. فکر کنم لاستیک های یک طرف از رو زمین یه نمه بلند شد . یکی نیست بگه آخه آردی که عقبش مثل پرکاه سبکه رو چی به این قرتی بازیا. خلاصه خدارحم کرد وگرنه بعضیها یه آرزوشون می رسیدن!

7- سیستم پیشرفته جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار! نمی دونم اونا احمقن یا ما رو احمق دونستن؟ یا هیچکدام! حوصله ندارم راجع بهش بنویسم.طرف خونه 100 متری تو قیطریه رو نوشته بود 200 میلیون! بخاطر مشتی دلار بیشتر. کرا کند اینچنین دروغ گویی واداشتن مردم. یکی دیگه جمع قسطهاش دو برابر حقوقش بود! حالا قرار کی و چگونه یارانه ای بدن که قانون مصوب نداره. به عمر این دولت هم قد نمی ده. شایدم بده. انتخابات در پیشه !

8- مسافرت جهادی رفتیم اطراف بروجن. خوب بود. دو سال بود بیل نزده بودم. رو فرم اومدم حسابی. سرمایه گذاری خارجی لازم داریم! همین! زیرساختها اصلا وجود ندارند. باید ساخت . با این پولها هم نمیشه. 1000 میلیارد دلار سرمایه خارجی لازم داریم. کمیته امداد و امثالهم کاری پیش نمی برن. ما هم شش تا خونه ساختیم. تو یه روستا. 100 تای دیگه هم بقیه بسازن. آخرش چی؟

9- یه جای دیگه هم رفتم .برای جلوگیری از غر زدن از نوشتن در اون مورد اجتناب می کنم! فقط اینو بگم که همه جاهامون بی کلاسه. حتی جایی که فلان قدر پول می گیره. بسیار دوست دارم یک نفر از خوانندگان یه مرکز ارائه خدمات مثل رستوران یا امثالهم معرفی کنه که با کلاس باشه. قیمتش اصلا مهم نیست. آرزو بدل موندم که در کشورمون یه بار یه جایی رو ببینم که واقعا به مشتری احترام بذارن و فهمیده باشن که مشتری ولی نعمت اوناست.

زندگی در برزخ وصل و جدایی ساده نیست

منصور

نظرات 18 + ارسال نظر
میلاد جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 22:05

به جرات می‌تونم بگم که اول شدم.
در مورد هفت کلا حرفی ندارم.
8 رو دلم می خواد شدید.
ماه رمضون شما هم مبارک!
ایشالا بشه افطار در خدمت باشیم!

کاظم جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 22:27 http://www.shahne.com/weblog

ما هم از شنیدن اون خبر که اشاره ای بهش نکردین، کلی خندیدیم..

تنهاترین جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 23:10 http://hossientajmir.blogfa.com

سلام
این آخرین آلبومش قشنگه ولی یکم تکراری پرنده مهاجرش خیلی قشنگه
خوشحالم که زنده هستید هر چند که مرگ و زندگی در این جا تفاوت چندانی ندارد!!!!!!
نظر بدهید حتما شگفت زده می شم!!!

آرش شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 00:16 http://www.mb.blogsky.com

سلام و خدا قوت
طاعات و عباداتتان قبول
جزو لیست وبلاگ های به روز دیدمتون ! بسی تعجب !
فکر کنم بعد این مطلب که پست نمودید کمی راحت شدید.

سید علی یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 18:48

۱.التماس دعا داریم.

۱.۲.مرده بدم زنده شدم-گریه بدم خنده شدم-دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم...

۲.۲. وا فریادا از عشق وا فریادا
کارم به یکی ترفه نگار افتادا
گر داد من شکسته دل دادا دادا
ورنه من و عشق هرچه بادا بادا

۳.آره اگه از این دید نگاه کنیم که اینجا بهشت هست! بر منکرش لعنت!

۴. یاد شخص اول سریال امپراتور دریا افتادم که از بردگی به فرمانروایی رسید. از خواری و بدبختی به شکوه و سروری رسید. ولی باز هم خودش رو گم نکرد. اعتقاد و هدفش رو گم نکرد.

۵. خب لابد اونی که اسمش اونجا خورده زحمت کپی پیست رو کشیده دیگه!!

۶.آرزو کردم که مرگم را ببینی
بر مزارم دسته های گل را ببینی

۷.خلق پندارند که چیزی دارند
باش تا فردا پرده بردارند

۸. «عشق» یعنی مشکلی آسان کنی
دردی از درمانده ای درمان کنی...

۹.زیرکی را گفتم این احوال بین خندیدو گفت:
صعب روزی! بوالعجب کاری! پریشان عالمی!

---------------------

۱۰.ای خوش آن لحظه که در صفحه ی شطرنج دلت
شاه عشق گردم و از کیش رخت مات شوم

مشتاق دیداری مفصل و مبسوط.گرچه دیر.گرچه پیر.

مرءٌ متکلم بالشعر!

رضا یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 22:15

رستوران نایب شعبه رویان. گارسون مخصوص شما باهاتون توی دستشوئی هم میاد!

آدرس؟ رویان کجاست؟

milad khani چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 19:10

resturane hotel morvaride mazandaran baad az narenjestanan tu mahmud abad

دوستدار شما چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 23:54

رستوران اسفندیار . ما که نرفتیم ولی شنیدیم ... ارادتمند استاد آقاخانی عزیز

حسنی فر یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 17:34

سلام. توی تیتراژ سریال مرد هزار چهره قید کرده بود که آهنگ تیتراژ از کدوم آهنگ ساز بود: انیگما (Enigma) این هم دزدی حساب میشه؟

alireza دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 09:38

سلام
من از دانشگاه پرتوریا افریقای جنوبی در مقطع دکترا پذیرش گرفتم و چند ماه اینده آزم این کشور هستم
اگر امکان دارد اگر اطلاعاتی از زندگی در این شهر دارید یا کسی را می شناسید که می تواند در این زمینه به من کمک کند به من معرفی کنید
با تشکر

بنده خدا سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 18:55

آقای آقاخانی عزیز
در مورد شماره 5 اشتباه میکنید. اصل آهنگ از انیگماست و دهقانیار دوباره اون رو از رو اون ساخته. البته کاملا هم مشابه نیستند بلکه آهنگ در فضا (تم) اون آهنگه. اگر هم دقت می کردید در تیتراژ مرد هزار چهره نوشته : تم از انیگما

k1 سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 19:02

راستی آقای آقاخانی شما تو آفریقای جنوبی هم آشنا دارید؟ آهان فهمیدم همون یارو ست که تو قطار تهران مشهد باهاش بودید و دو سه کلمه هوجومبا سیجومبا !!! هم به ایشان گفته بودید. ایول

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 23:17 http://nasrnews1.blogfa.com/

و صدای نصر همواره جاودان است...
جناب آقای آقاخانی
لطفا سری به سایت VON ما نیز بزنید.

1234567890 چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 14:33

سلام
-آقا چرا انقدر کم مینویسید؟
-میخواستم یه ذره ارائه فضل بکنم که اون تیتراژ مرد هزار چهره رسما از روی یه آهنگ به نام فوندامنتوم که مال یه گروه آلمانی بنام لژم(Lesiem) می باشه بریده شده هستش.روی آهنگ یه چیزایی هم کر میخونن که واج آرایی س داره.
-ماه رمضونی مارو هم یاد کنید.
پیروز باشید.

ارشاد چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 19:41

سلامی به بوی خوش آشنایی

دلتنگم و دلم براتون یه ذره شده .

لحظات زیبای دوران دبیرستانم را هرگز فراموش نمیکنم و همیشه به یادتون هستم .


" دوستت دارم " را به کسی هدیه کنیم که "همواره" در قلب ماست .

التماس دعا

صادق جلالی پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 08:05

من را از دعا فراموش نکنید

صادق جلالی جمعه 5 مهر 1387 ساعت 07:46

سلام

به آقای علیرضا بفرمایید من دو سال در دانشگاه پرتوریا بودم. الان ایران نیستم که ببینیم همدیگه رو، ولی اگه سوالی دارند به sadegh.j (at) gmail بزنند.

زوبین دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 17:31

داستان چیه؟چرا اینقدر کم می نیسید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد