رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

این همه پنجره ی باز بسه

 سه تا موضوع دارم که در موردش می خوام بنویسم: 

۱- رفتیم کنسرت شجریان. نکته زیاد داشت. 

۲- فوتسال ایران

۳- فیلم «تعطیلات تابستانی» که از تلویزیون پخش شد. 

 

که فقط اعلام برنامه کردم! که اولا خوانندگان عزیز بدانند که بی خیال وبلاگ نشدم. 

ثانیا ماه مهر داشت تمام می شد و اگه مطلب نمی دادم در قسمت آرشیو "مهرماه" وجود نمی داشت که برای آرشیو از فروردین 82 تا الان که پشت سر هم است، این موضوع افت محسوب میشه. 

الباقی مسائل مملکت و گرانی و تورم و ... که گفتن ندارد. 

 

منصور

نظرات 11 + ارسال نظر
کاظم دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 19:34 http://www.shahne.com/weblog

آقا ، این قسمت آرشیو رو خوب اومدی

تنهاترین جمعه 3 آبان 1387 ساعت 00:18 http://hossientajmir.blogfa.com

سلام

از بس چشم انداختیم به این صفحه اینترنت اکسپلورر بلکه خبری بشه تو این ترنج یه شماره عینک رفتیم بالا. تو رو خدا فکر هوادار ها رو هم بکنید با این وضعیت آپ کردن کشته ومفقود الاثر رو شاخشه ها.

آرزوم اینه که در یکی از کنسرت های یانی شرکت کنم

تنهایی مرا می خواند.....

محمد حسین شنبه 4 آبان 1387 ساعت 22:44

پس معلوم شد برای آرشیو از خوانندگان بیبشتر ارزش قائلین!!!

زوبین یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 23:26

قناری رو خاک گلدون به امید گل می شینه.

1 پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 18:36

آقای آقاخانی سلام
لطفا لینک زیر رو ببینید. فکر کنم خوشتون بیاد. (در مورد تثلیث زاویه !)
http://www.ep30lon.blogfa.com/post-47.aspx
مطالب دیگه وبلاگ رو هم ببینید. من که با خوندنشون کلی حال کردم

1 پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 18:45

اقای اقاخانی عزیز میخواستم این رو هم ببینید. چند روز پیش تو کلاس در مورد جبر و اختیار صحبت کردید. گفتم احتمالا این موضوع براتون جالبه.
http://avayemoj.com/2008/10/26/free-wil-and-brain
خود سایت هم خیلی باحاله. پر از مطالب قشنگ علمیه. با اینکه وقت ندارید بخوانید. ضرر نمی کنید.

میلاد دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 02:09

خیرکم الله که از قبل برنامه می‌دین ما در جریان باشیم، مثل اعلام برنامه تلویزیون و اینا. فقط امیدوارم در جیز دیگه‌ای از ایشانات پی‌روی نکنید :دی

جواد صا چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 13:22

حاجی دلمون پوکید یه حالی به وبلاگ بدید

آرش چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 21:48 http://mb.blogsky.com

سلام
اقا این مودم ما همین یه دقه پیش که اومدم ترنج خاک رف توش یکم زود زود بیایید بابا دلمون تنگ شده !

می خواهید سفارش کنم دکتر این ماههارو هم مثل دور برگردوناش کنه ؟! شما هم دیگه راحت میشید همش لوپ میخوره هی مهر میشه ....
دیگه آبان نمیشه ....

دستی به کرم به شانه ی ما نزدی
بالی به هوای دانه ی ما نزدی
دیر است دلم چشم به راهت دارد
ای عشق ، سری به خانه ی ما نزدی(قیصر امین پور)
-----
خیلی وقته وبتون رو دنبال می کنیم استاد!
موفق باشید

1 چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 19:06

اگه نجبید این آرشیو ماه آبان است که به فنا میرود ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد