رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

باید قلم گرفت بدست، تقویم تازه ای نوشت

 

ناپرهیزی کنیم و زودزود پست بدیم!  

اول اینکه: 

پس از تفحص فراوان، بالاخره یک رستوران پیدا کردم که یه ذره ، فقط یه ذره خدمات مشتریان سرش بشه! در حد اینکه غذا رو جلوت پرت نکنن یا کسی که برات غذا میاره قیافش داد نزنه که تا دیروز داشته در روستای قنات آباد سفلی گوسفند می چرونده! راضی کننده بود.هرچند تا چیزی که من می خوام فاصله زیاد داره! 

نمی دونم چرا این رستوران دارها نمی فهمن که بابا! من که می رم اون تو٬ از سر ناچاری و گیر نیاوردن غذا که نیومدم. بلکه انتخابش کردم. قدم سر دیدگانش گذاشتم و ولینعمت او هستم. پس باید جلوی من دولا راست بشه. البته نه من ، بلکه پول. اینو نمی فهمن. ولی می گن در خارجه می فهمن. البته ما که نرفتیم. شنیدیم! اسم رستوران رو هم نمی گم . چون من که تبلیغات کننده بی جیره و مواجبش نیستم! اگر کسی از دوستان خواست، تلفنی یا اس ام اسی بپرسد تا بهش بگم. 

دوم: 

در مورد سریال lost . نمی دونم دیدید یا نه. عالیست. یک رمزآلودی فراوان و روابط انسانی فوق العاده. در نهایت سادگی. بازی های روان. می گن هر کس خودش رو جای یکی از شخصیتهای این فیلم می ذاره. من که جان لاکم! البته منهای نکات منفی زندگیش! همون قدر خرافاتیم. شایدم ماوراءالطبیعه ای ! یکی از دوستانمون هم قبول کرده که آنا لوسیاست! برای بقیه نماینده فعال می پذیریم! و لاجرم از جک خوشم نمیاد. و سعید! شخصیت کولاک. کلا از شرقی ها خوشم میاد. غربیا زشتن! قبول دارید؟ حتی کلیر. ولی نادیا رو ببینین! از جیمز فورد هم خوشم میاد. و عشق من هارلی! یکسری از دوستان که تا آخر سریال رو دیدن بگن که بشینیم به بحث در موردش. هم مباحثه ای خوب پیدا نکردم. یا اگه بوده وقت نبوده. 

سوم اینکه : با این شعری که روزبه بمانی ( آلبوم معجزه ی خاموش) گفته، به نظرم طرفش هر کی باشه دیگه باید همکاری بکنه ! 

 تو رو آغوش می گیرم ،  تنم سرریز رویا شه
 جهان قد یه لالایی ، توی آغوش من جاشه

تو رو آغوش می گیرم ، هوا تاریک تر می شه
خدا از دست های تو ، به من نزدیک تر می شه

زمین دور تو می گرده ، زمان دست تو افتاده
تماشا کن سکوت تو  ، عجب عمقی به شب داده 

 

منصور

نظرات 10 + ارسال نظر
سیب کوچولو چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 23:04 http://www.sibhavij.blogsky.com

سلام.
نمیدونم چند قسمت سریال لاست رو دیدی...من آخراشم. ۱۶ قسمت مونده تموم شه. از ۸۵ قسمت. منم موافقم که فوق العاده اس. و شخصیتی که دوست دارم ساویر(جیمز) ه. نه به خاطر کارای جلفش...به خاطر غم درونش. اگه اندازه من دیده باشی مطمئنم با من موافقی.
تو این سریال هیچ چیز و نمیشه زود قضاوت کرد.
امیدوارم زودتر بقیه سریال و بسازن.

ترلان چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 23:05 http://manodelam.blogsky.com

کاش وقتی از زمان را فرصت مرهم نهادن بر تمام دردها بگذاریم.
کاش وقتی دلتنگ شقایق ها می شویم به نگاه سرخ انسان ها عادت کنیم.
کاش وقتی از اینجا به در یایی می رویم جای بازی با امواج درد های آبی اش را بشنویم.
کاش با حرفهایی که چندان شیرین نیست قلبهای نقره ای را نشکنیم
کاش چشمانمان دوست بدارند یکدیگر را تا دوست بدارند قلبهایمان یکدیگر را.

تنهاترین پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 19:43 http://hossientajmir.blogfa.com

دست و پنجولتون درد نکنه یه حالی بردیم بعد چندی وبلاگ چرت و پرت خوندن . مثل این که همه این لاست و دیدن هر جا می ریم محفلی در این باره گرمه ولی فکر نکنید الا می دو امو ۶ تا سیزنشو می گیرم عمرا ترجیح می دم بشینم میلیونر زاغه نشینو ببینم . دیدید؟

داریوش نمی گوشم . فرصتی شد تا بنیوشم .

مجنون

معصومه شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 08:45

من تا اپیزود 2 سیزن 5 دیدم !

آرش شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 19:16 http://ghabrestun.ir

سلام استاد
خوشحالم که باز هم می نویسید.وقتی ترنج می خونم انگار صداتون هم شنیده میشه!
و من این موضوع را بار ها جشن گرفته ام!
دوست دارم بیام ببینمتون.
بی زحمت آدرس این رستوران قشنگرو برام میل کنید,بلکه تونستیم به خرج بچه ها بریم ولی بچه ها که به خرجشون نمیره!!!
به همکار محترم جناب استاد خانی هم سلام گرم از وادی عشق برسانید,ممنون می شویم.
براتون یه برنامه نویس وب پیدا کنم آرشیوو درست کنه؟!!!
سرحال باشید

حسین فروزان شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 21:57

آقا خوش آمدید. ما تو این مدت مرتب سر میزدیم بلکه برگشته باشید.

منم یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 11:17

رستوران خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از محالاته. نکنه رستوران تازه تاسیسه؟ دفعه بعد که رفتی خوب و بدش رو بگو

haj karim دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 19:35 http://www.mohammadfarvardin.blogfa.com

جشنواره فجرم که شروع شد . شما بلیط گرفتین ؟؟؟
برای اولین بار تو عمرم تونستم زرنگ بازی در بیارم !!!
بدون کارت دانشجویی تخفیف دانشجویی گرفتم. (:
خواستم کلاس گذاشته باشم
....
راستی منم زیاد میومدما استاد ...
یه خاطره هم اجازه هست بگم ؟
ok
فیزیک ۱ رو افتادم . چون مثل همیشه عادت به جزوه نوشتن نداشتم شب امتحان بی جزوه موندم.
( اینجا باید یادی از آفای بابایی بکنم که شبای امتحان تو مفید فرشته نجات من بود. (مسئول کپی))
فیزیک هالیدی انتشارات صفارم که خیلی قلمبه ترجمه شده .
( یه یادیم از آقا افصح . که همون ۷ نمره ایم که گرفتم از صدقه سری ایشون بود .)
مجبور شدم بشینم به یاد پیش دانشگاهی فرمولهای ته کتاب تست گاج رو نیگا کنم .
این جور نیگا کردن همانا و سر امتحان هوا رو نیگا کردن همان ...
همیشه موفق باشین
التماس دعا

محمد خسین پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 22:39

سلام
شوق نوشتن را به شکوفه رساندی
باشد تا باروری.

یک موجود زنده یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 00:12

عجب! اومدیم کرونولوژی پستا رو رعایت کنیم، شعر تکراری نوشتیم!
شعر قشنگیه، هر چند که من شعر خالی‌شو خوندم و سراغ آهنگش نرفتم.
سریال lost رو شدید دلم می‌خواد ببینم. اگه شد از کسی بگیرم خیلی عالیه.
ما حتما با اس‌ام‌اس یا حضورا خدمت می‌رسیم جهت رستوران! به خرج شما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد